Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feszültségszabályzó lett csak cserélve, de hibája is állítólag! Tatabánya környékén gyártja valaki, ónét rendeltem azóta tökéletes lett! Más gondom nem volt a 4 év alatt. Életem(lassan 42 leszek) egyik legjobb motorja volt(pedig volt egy pár típus)
Típushibája van? Vagy nálad semmi baj nem volt vele?
Köszi az infót. Nagyon nagy kedvencem volt a 954 a kinézete miatt. A fogyasztás az ütős. Én az R1-el 90-100-as túratempó esetén 2 személy + táskák el tudok prüttyögni 4,66 literből. 120 körüli túratempó esetében se kér többet 5,6 liternél szerintem.... Mondjuk a ringen azért benyal 10 felett, de az érthető.....
A zx 10 hez képest természetesen gyengébb, bár gyorsuláson 150 ig elveri, de csak azért, mert már 4000-től egyenletesen húz! A 2005 ös ZX10-em meg inkább 7000 körül indult, bár akkor igen! Rángatás nincs, folyamatosan húz leszabályzásig! Fogyasztása valóban megközelíti a 7 litert. Futómű tökéletes! Volt új 2002-es ZX9-em, ahoz tudnám hasonlítani. Csak modernebb, injektor fordított első teló stb! Összességében nagyon jó kis gép!
Látom volt zx10-ed is. Gondolom a 954 gyengébb, de nem is ez a lényeg. A kanyarokban, hogy viselkedik? Könnyen lapra csapható? Fékek intenzitása? Fogyasztása? Azt hallottam kezdetleges injektora van és sokat eszik, meg kicsit darabos. Ez igaz?
Üdv!
A 954-es egy nagyon jó motor! Sportmotorhoz képest kényelmes, lentről nagyon jól megy. Tavaly év végén eladtam, mert már a derekam nem igazán szereti a sport gépeket(93-óta vagyok sofőr)Most vettem egy BMW C600 Sportot 3000 km-el.
Milyen a tapasztalatod a 954RR-el? Mindig is tettszett az a kis gombóc... :)
Sziasztok!
Van egy eladó HYPERPRO kormánygátlóm R1 2004-05 höz, újszerű állapotban, kompletten dobozában tartóval. Kép a hirdetéseim között!
kawarobi73@gmail.com
A 2. dolog volt, ami elment.
Oké. Gondoltam hogy ezek hamar elmennek
R1 fék elég kelendő...
Megtalált, de sajna ebben már nem tudok segíteni Neki, elkeltek!
Köszönöm, hogy ajánlottál!

Úr vagy!
Szia!
Megadtam az email címed az egyik haveromnak ha nem gond...
Keres R1 alkatrészeket, hátha van neked.
Még képek.
Eladó pár alkatrész enyhén sérült és ép.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Ez egyértelmű. De néhány, a témával foglakozó cikket végigolvasva nem tudom melyek a megbízható boltok idehaza.
Nagyon köszönöm a segítséget Jövök egy bambival ha összefutunk
Vannak megbízható boltok, inkább drágábban veszem, mint kéz alól. Ennyi eszem azért van. Nem érdemes ezen spórolni pár 1000-et.....
Olajhamisítás virágkorát éli.
Csak reménykedni lehet abban, hogy a címkének megfelelő olaj van a flakonban.
Nekem a honda cbr600fs-ben volt Motul 15W50, azt hiszem az 5100-as sorozat. Teljesen okés volt. A castrolt azóta nem csípem, hogy öcsém új suzuki gsr-ébe beleöntöttük a gyárilag előírt 10w40-es castrolt és pár 100 km után úgy csúszott a kuplung mint a rettenet. Olajcsere után semmi probléma nem volt a kuplunggal.
Ahogy nézem az általuk mellékelt grafikát Lehet 10w-20w kezdetű esetleg közötte lévő, így akár 15w-s is, ezeket ajánlják. A másik felét nem magyarázták túl.....hogy 30, 40, 50 vagy 60.....
Nekem ez bevált. Nem eszi meg a motor, váltó pontos, precíz, könnyen jár, blokk nem hangos (castrol power1 esetén csörgősebb a hangja, egyre rosszabb a váltó kapcsolása ahogy öregszik, ez a saját tapasztalat). Sárkány Dezső ezt használja a versenymotorjaiban régóta. Én úgy gondolom, ha forszírozott verseny körülmények között megállja a helyét ez az olaj, akkor nekem is megfelel utcára és arra, ha 1-2 alkalommal feljutok esetleg pályanapra. Persze, ha valami eszement módon soha nem forgatod szét a motort és óvatosan túrázgatsz biztos elég olcsóbb, gyengébb minőségű olaj, meg lehet egyébként is elég. Lehet túlmisztifikáljuk ezt a dolgot. Amúgy a 2002-2003-as szériához SAE 10w30 vagy 20w40 az alap gyári ajánlás vagy jobb.
Ma bementem körbenéztek nekem hogy mi hol mennyi... És azt mondták hogy ne 10w60-at rakjak bele hanem 15w50. Ki mi mond erre?
OK, Ha már egy boxoló neked nem ellenfél Csak a pofád nagy mint mindig.