Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dobj egy e-mail címet :)
Van tapasztalat 2005-2009ig R1ben :) Eladó is (2009)
Sziasztok!

Van itt valaki, akinek a Big Bang modellekkel személyes tapasztalata is van?
2009 utáni R1-et szeretnék, de gyakorlatilag egyelőre teljesen homályos számomra minden, amit a motorról tudni illik és fel kell készülni előre vele kapcsolatosan...
(és nem arra vagyok kíváncsi elsősorban, hogy milyen a fék és a futómű, hanem arra, hogy előfordul-e olyan, hogy 15 ezer km után komplett motorgenerál kell, vagy 10 ezernél hajtókarcsere, stb.)

Köszi!
Lehet kiégett a sportdobodból a tömés emiatt más a hangja. Nem folyamatos 290-re találták ki a motorodat, ahogy téged se 42 kilométeres futásokra.
Én nem tennék motult a motorodba, próbáld meg egy másik olajjal. Ha nagyon küldöd neki sűrűbben kell cserélned nem 6000 km után.
szevasztok
A motorom még mindig az R1 2000 es évj.
24 ezer km van benne,miota megvan ugy két honapja még bajom nem volt vele. szervizelve volt olaj gyertyák gumik lánc lánckerék fékbetétek . használom minden nap a gépet,néha nyelezés is van ugy 290 kb amiket szoktam menni.de ezért vettem ,arra használom amire gyártották és amiért sortmotort vettem és nem hárlit

szoval az érdekes jelenség egy nyelezés után jott ,,de a diagnozis lehet nem pontos csak mondjuk utána vettem észre ,,az is lehet.

szoval ott ahol menni kell azaz magas fordulaton ahol megy is most is,ezzel nincs gondom,de valahogy nem olyan a hangja mint volt.nem vészes és sokat hallgattam hogy megváltozott e de gondolom igen mert észrevettem ls ha semmi nem változott volna akkor most nem kérdeznék itt. szoval leirni nyilván nem lehet egy hangot egy zajt de nem az a sima ordito hang amiért ott tartjuk a fordulatot hanem olyan inkább mintha keményebben szolna olyan agresszivebben mint mikor egy itbullt leszorito villával a foldhoz nyomnak mig beoltják,szoval ugy mélyrol horog a gép. de megy ,azzal nincs baj. szoval teljesen értelmetlez zajleirásbol ha valaki tud valamit az ne tartsa magába. semmire nem számitok,de gondoltam megprobálom hátha valakinek volt már hasonlo esete,és tudhatja mi van.
ez pár napja tortént,és a másik dolog meg ami biztos valoság az meg az égett szag ami ha állok akkor megcsap a buko alatt.nem vészes de eddig nem volt és most meg van. lehet olaj de nem mondom biztosra ,nyilván lehet akármi más is de szerintem olaj.
olajfogyasztás amugy volt miota megvan mindig is,néha bevillant a piros,rátoltottem egy minimélisat ,nem kellett sok és ok.ez kb háromszor fordult elo miota megvan és ugy vagy négyezret mehettem kb.motul 5100 vettem ahogy valaki javasolta itt korábban.az olaj szag johet bárhonnan én a huto felol érzem de sok alternativa nincs mert nem egy nagy szerkezet meg máshonnan nem iss johetne mint onnan szoval ezzel nem sokat segitettem de hátha.

ha valakinek van tipp hogy mi lehet az kur.a jo lenne . de van egy érzésem ami a BMW m birtoklásakor éllandoan jelen volt az az,hogy mi van már megint. itt a motor szaggatott nemrég ,és nem tudtam mi lehet ,aztán mikor megtortént a lánc csere kisimult és mondjuk,hogy mejavult amire nem is számitottam .remélem ez sem lesz nagyobb probléma és konnyen megoldhato lesz.
koszi a infokat elore is
Nem vagyok olajos mérnök, de ugye az alapolaj adalékolásával készítik a gyártók a különféle olajaikat.
A kész olaj paramétereit elég jól jellemzik a speckóban megadott tulajdonságai (hideg és meleg oldali viszkozitás, dermedéspont, lobbanáspont stb).
Viszont ha jól tudom, egy szintetikus alapolajból sokkal jobb olaj készíthető, mint az ásványi alapolajból.
Szóval ha két olaj különböző paraméterei közel egyformák (hideg,- meleg oldali viszkozitás stb) és az egyik ásványi a másik szintetikus, én a szintetikusat venném meg ha az áruk is egyforma (lenne). :)
Sziasztok! Szeretnék venni egy 1998-as piros-fehér R1-et. Egyelőre nem találok még a piacon ilyet. Ha van a környezetetekben olyan aki megválna tőle, akkor megköszönném ha felírnátok, vagy forvaradi@freemail.hu címre jeleznétek. Előre is köszönöm.
Hali! Nemsokára kész vagyok a szelephézag buherával!Segíthetnétek mert nem tudom a vez tengelyek csavarjainak a lehúzási sorrendjét! A kupakokon nincsen rajta!
Itt a mérési eredményem ! Szerintetek? Akipuff az engem is meglepett úgyhogy háromszor is átmértem! Érdekes !?
Ezek a hézagolók csúsztak be a két századdal nagyobb már nem!
Sziasztok!
valaki tud mondani rá valami építő jellegűt hogy negyedikbe nem tudom betenni a motort, mert csak darál és kidobja.A többi sebességgel nincsen semmi gond. Mire számítsak?
3 szezon után is hibátlan a generátorom és a 2003-as pályamotoromon se találkoztam ilyen bajjal, pedig az ment 24 óráson is.
Csörgess meg!
olaj hüti a motort?resszben ha olajhütesü a gep de a R1 vizes.....szoval ne feledd a vizet is lecserelni 3evente ahogy a service manual is irja.....es ha lehet ne kutvizet vagy fonyodit tölts bele:)

98as korszakalkoto volt,foleg 200kg sulya miatt es hasznalhatosaga miatt.tengelytav.....bla bla bla
legszebb a RN19es volt viszont 2007-2008as
olajban van nemi igazsag amit irsz nem a legdragabba legjobb.
sportlegszurö es gyari dob meg izles kerdese,muködik a gep mindkettövel:)
Hiába írtad le ezt, Magyarországon a hüjjegyerek-style a divat.
Herélt kipu had ordíccson mégiscsak én vagyok a faszagyerek a faluban
Légszűrőcsere? Jó még az ha kufúvom kompresszorral
Az is a baj szerintem, hogy mindenki megveszi a spéci olajat ami nagyon jó csak elfelejti azt , hogy az olaj hűti is a motort !
Nagyon fontos , hogy a gyárilag előírt olajat tegyük a motorba !Nem pedig a hiper szuper full syntetik motult pl mert az oké hogy jó olaj csak nem a te motorodba hanem egy olyanba ami megy egy versenyt és full generál!. Ha ásványi kell bele akkor azt kell beleönteni!Ezek a motorok csak úgy néznek ki mint egy verseny motor de EZEK NEM VERSENY MOTOROK!De használhatod úgy is ha van egy jó sponzorod !:)
Szerintem az olajhűtőnek is utána lehetne nézni mennyire látja el a funkcióját ! Szerintem! Ez csak az én véleményem!
Én most álltam neki az r1 2000 buherálásának szelephézgot állítok karbit pucolok szinkron gyertyacsere STB! A yosimura sportdobot már leszedtem visszatettem a gyári kéményt ami jó ha ment 50 kilométert! Mit mondjak szépen előjött a motor nyüszögő hangja amikor kipróbáltam!A sport légszűrőt is kicserélem lesz bele gyári!A motorja nagyon erős még nem késő vigyázni rá !Ha kész lesz nem fogom cibálni mint egy ökör mert szeretem ! Szerintem a legszebb sportmotor a mai napig a yamaha r1 2000! Írjátok le mi a véleményetek arról amit írtam! csá!
Most en is ozdra kuldtem Dóka úr-hoz elvileg holnap jon meg.
Van fonn 2 palyamotor is ebbol az evjaratu r1 bol lehet meguntak a generator cseret?
A baj ezzel az hogy semmi otletem nincs hogy lehetne azt kivitelezni marmint a hutest..
Igen, égett le párszor. Ózdon tekercseltettem. Utcai használat mellett úgy 10e km-t bírt. Az nekem kb egy szezon. Nagy segítség a meglepetés elkerülésére, ha felraksz egy kis feszültség mérőt a műszerfal környékére, ezen meglátod, ha nincs töltésed, és a tompítottat lekapcsolva haza tudod vinni lábon a motort.

Mértük mi is a fesszabályzót, 3fázist rákapcsolva, tette a dolgát.

Az egyetlen tartós megoldás a hűtés(lenne).
Tegyetek oda szilikon szigetelésű vezetéket! Az, hogy a feszültségszabályzón mit mérnek az egy dolog! A másik amikor üzemben van! Nézzétek meg azt a motort álló helyzetben, 12V-os egyenáramú tápegységről Ampermérővel ,a feszültségszabályzót is bekötve, nem a vezetékkötegben van valahol időszakos zárlat? Vagy valami letestel időnként ? Alapos átnézést igényel a dolog!
Nekem is ő csinálta, azóta elméletileg jó. Bár pályanapon nem voltam utána csak sima használat volt. A mostani gazdája se mondta, hogy rosszalkodna.

Visszaemlékezve viszont mint ha nekem is pályanap után adta volna meg magát...elsőre.
Az enyémet is hogy rossz.Mégse.
Értem, hát nem tudom rendeltem egy kínait akkor azzal majd össze hasonlítom bár elvileg 2 szaki is kimérte, hogy jó a fesz szab.
A kinai megszolalasig hasonlit a gyarira.
Az also resze mugyantas vagy vagy fem lap.
Elméletileg igen, használtan vettem de nem néz ki gagyi kínainak valamint 3x ki lett mérve.
Most azon gondolkodok lehet, hogy a 3 kábel felül a blokknak a kitüremkedésére és emiatt a nyomás miatt ég el.
A szabályzó gyári?