Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rakjál bele 2004-es blokkot, azzal nem lesz gond :-D
Már nincs meg a blokk!leadtam aluba :-)
Régi hirdetés de hátha ...blokk megvan még ?
Hello ...blokk megvan még ? mondjuk pont egy éve volt de hátha .
99-02 YZF R6 blokkot keresek ..kritérium a kompressziómérés és az inditható állapot volna ..ez már a 3.blokk lesz nem szeretnék ismét pórul járni ..köszi ( Tomi : 203934880 )
Nem, onnan nem férsz hozzá.
Youtubon vannak videok. Beírod: "Yamaha r6 spark plug" és válogathatsz.
És ha a hűtöt leengedem akkor nem egyszerübb??
Sztem ne is fogj bele...
Szia. Az ülést le kell venni a tankot felemelni,leszedni a két oldalsó plexi felső fedelét. Le kell lazítani a fejidomban lévő gumi légbeömlők bilincseit,kihúzni a légszűrő stekkerét(bal oldalt). A légszűrőt egy csavar fogja a kormánycsonknál. Ezután egyenként le kell húzni a légszűrő aljáról a gumicsöveket(van belőle elég).A szűrő dobozát nem kell szétszedni egyben ki kell le emelni.Alatta találsz egy furcsa alakú műanyag fedelet azt kiküzdöd (jegyezd meg,hogy állt :-) Félrehúzod a kábelokat és felhajtod a hőálló szigetelőt. Ekkor már látni fogod a gyertyák tetején elhelyezkedő gyújtótrafókat. Egyenként cseréld őket! Ne lepődj meg sok hely nem lesz. A pipa végéről lehúzod a stekkert ekkor ki tudod emelni. Egy csukló kulccsal lelazítód a gyertyát (nem fog kijönni:-) Rá kell nyomni egy gumicsövet amiben meg szorul eztán már ki tudod húzni. Aztán vissza az egész....amikor rakod vissza a légszűrőt két fogó kell majd:az egyikkel összenyomod a gumicsövek végén található fém bilincset egy másikkal pedig (kacsacsőr fogóval) vissza tuszkolod a csöveket (mi ketten csináltuk mert eszméletlenül kevés a hely.
Bocsi, közben megnéztem, már abban is így volt... :)
Az első R6-osnál mondjuk még külső trafós volt.
De ha jól látom Viktornak már az 5sl van.
Abban ilyen a megoldás.
A 97-es évjáratú Suzuki GSX-R SRAD-nál például már így volt a trafó!
Nem, itt a pipa egyben a trafó is, és kisfesz megy rá, 2pólusú csatlakozóval. Nincs nagyfesz gumikábel.
Lehúzni nem lehet csak letekerni! ugyanis a pipákat kiszerelt állapotban tekerik a kábelre! Vagy nem?
Szia!
Az előttem szólónak igaza van , ez kétségtelen. :)
Amúgy a 37000 az rengetegnek tűnik.
Ha jól tudom 12 ezrenként írja a manual a gyertyacserét.
CR10EK-t rakj bele, szerintem az a gyári elsődleges.
A csere egy kicsit szívatós...
Tank le, légszűrőház le, van egy műanyag a szelepfedél felett, 2 db bolha fogja, azt is le kell venni. A pipák is biztos kissé beleragadtak, így azokat kicsit mozgatni kell ide-oda,hogy kijöjjenek. Jobban jársz ha lehúzod róluk a vezetéket, mert ugye a pipa egyben a trafó is.
Akkor nagyjából hozzáférsz, de nem egy kényelmes dolog, rendesen össze van zsúfolva. :)
Sok sikert!
Eladó egy injektorsor 06-07-évj-hoz,15e ft-ért,posta oké.zoli_motor@freemail.hu
Régit kitekered az újat betekered!
Sziasztok
Gyertyacsere előtt állok, mert még szerintem nemvolt benne cserélve, az előző gazdálya is azt mondta hogy ő nem cserélte ki. Jelenleg a motorba 37000km van ideje kicserélni. Gyárilag a cr9ek vagy a cr10ek ajánják bele , melyiket érdemesebb belerakni??????? Mennyire bonyolult a csere mi kell hozzá, valaki leírná a folyamatát???
köszi
Szia!
Véleményt tudok írni, hogy segítsem a döntésed.
Én idén májusban vettem egy 2004-es R6-ot.
5000 km-t mentem vele eddig,66000 km van benne, de tökéletesek a nyomások a hengerekben.
Azt gondolom, hogy nagyon jó a blokk is és maga a komplett motor is.
Ha jól tudom elöl a korábbi R1-es féknyergei vannak, így a fékezésre sem lehet panasz.
Típushibákról nem tudok.
Amire figyelj, mint minden más motornál: lánc, tárcsák, ne zörögjön a blokk, fokozatokat szépen vegye.

Üdv.: Ádám
sziasztok.
velemenyekre,tapasztalatokra lennek kiváncsi!
jovore szeretnek venni egy r6-ot.
2004-5-6-körülit.
mire kell odafigyelni vasarlasnal?
tipushibák.ilyesmi.
elore is koszi!!
Az elérhetőség: 06202671477, szhkovada@gmail.com
Van egy nagyon szép állapotú eladó hátsóülésem. 2003-2005-ig gyártott R6-ra. 5000 ft.
Tárgytalan :)