Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól meghúztad a gyertyát? Nem akadt fenn a dekompresszor?
Sziasztok nekem segitség kéne :) Nemgyuladt a motorom ezért kivetem a gyertyát megpucoltam betettem vissza és most gyenge a kompresszió a berugókar konnyen lemegy nemtugyátok hogy milehet a probléma ?
Néha nagyobb gázfröccsre enyhén kormól, szóval lehet még sokat is kap. :/ de még nem volt lelki erőm orvosolni a dolgot.
Ilyenkor csak a subert kell feljebb tenni, nem?
nekem 23 literes a tank szóval annyira nem kapkodja
ilyen 1-2-ben fel lehet hozni 3.ban már csak ilyen fekvőrendőrt és társait tud "átemelni"
előtte 2.-ban se volt fickós
azért a gyertyára nézz rá nehogy túl szegény legyen a keverék
Tudom, nem egy erőgép ezzel az áttétellel, de terepen simán eltudok menni mindenhol. Az utakon meg hosszabb utakra szoktam menni, ott meg jobban érzem magam és a fülem is, hogy 90-nél forog kb 2ezer valahányat, mint 3-4ezret.
Annyi, hoyg ahol eddig felment 3.ban most csak 2.ban :D
Örülök neki, hoyg ezt írod. :)
Azt hittem, hogy ez a 4literes fogyasztás olyan átlagos ezeknél, de így jobban örülök. :D
MEnnyire emeli az orrát neked? Nekem ezzel az áttétellel 1-2ban simán gázra. Tovább nem próbáltam, mert nem akarom újra építeni a motor fenekét.
az már túl jó
nekem ha téblábolok akkor 4,5
ha rendeltetésszerűen használom akkor 6
előtte olyan átlag 5 volt, de nagyon lagymatagon ment, most még 3.ban is elég jól tép pedig a ténéré 200kg én meg 130
A 4L bőven jó! Csak tapasztalatból mondom, hogy tuti gyenge a motor, mert nekem az XT-n 15-39 volt, majd később 13-39 (na az lett volna jó mindenesre kezdésnek). Majd a TTR-en 15-44 volt (gyári), majd 14-44 (ezen mindenesre ez a jó), majd 14-50 terepre, bár az 53-as is elment volna. Na lényeg a lényeg, ezekkel az áttételekkel minkét motorom 6-8L-et evett, de csak terepen használtam őket szinte. Viszont a TTR-t a végén cefetül hajtottam (a körülményekhez képest). nagy vonalakban 7-et evett mindkét gép közepes használatnál.
Értem.Én ezzel az áttétellel vette, (15,39). Most hogy ez a 16:39-es van fent 100km-en evett 3,8-4litert, abból 50km csak erdő.
Szerinted ez a fogyasztás jó?
Heló! Igaz nem Yamaha, hanem simson. Annyi kérdésem lenne, hogy a Star turbós hengerbe a dugattyú stiftjei a kipufogó felé mutatnak? Oké tudom, hogy a nyíl a kipufogó felé mutat, de nem emlékszem, csak annyira, hogy a stiftek elől voltak (és a helyükön!), mikor húztam rá a hengert. Az a baj én is stiftes voltam mikor raktam össze.
gyári áttételt vagy pár foggal nagyobbat hátra
nekem a gyári 15:45 amivel vettem az 15:40volt most 15:47 van
ami aszfalton nem az igazi mert olyan 80 lett az utazója de terepen nem olyan lomha mint volt
fogyasztás meg csak aszfalton nőtt ha épp sietek, mert akkor jobban kell pörgetni mint amit "szeret"
Elhiszem. Eddig 15/39-es volt. csak sokat pörgött 90-nél ezért akartam nagyobbat.
Ini a rendes alatt mit értesz?
Ez száz százalék!
Szerintem csak hobby terepre valami 250 2T enduro, hogy ne a motor mozgatása vegye el az erőt mert hiába eszik többet nem kényelmes 200km terepen tőlteni vagy kisebb szerviz igény esetén valami 250-400 4T is hibátlan szerintem, de rendszámos közúti használatra lehet kicsit jobb a 600as, bár 100as tempó felett nem jobb mint egy kissebb mert ugyan úgy leptép a szél :D
de mivel nem ezt kérdezted így ez lényegtelen, ismerősöm egy 90' TT600ast üt csak terepen, de nem jellemző, hogy panaszkodna.
kipróbálnád rendes áttétellel meglepődnél, lenne egy másik motorod
alig lenne lent az első kerék
Annyira nem vészes. Terepen is faszán eltudok menni, nem erőlködik meg semmi :) Úton meg legalább tudok tempósan menni. :)
Xr600 benne van a Motocross Madness 2 ben ! ;)
nekem és ismerőseimnek volt már mindenféle lom
pl haver xl600-ra költött olyan 60 ezret 5 év alatt
ami szinte mind kopó alkatrész: egy új láncszett, fékbetét, vezérműlánc mittudomén
az xr4-re sem költöttem szinte semmit, az új gazdája tett rá egy 440es hengert-dugót aztán azóta is nyúzza
ja és 80k km felett járt már, igaz ekkor már füstölgött
Az xr 400 meg jobb mint a tt ez igaz. Bár hondám nem lesz csak ha muszály. Meguáltatták velem!
esetleg xr400?
sokkal jobb a futóműve a másik kettőtől
az hogy mennyit kell egy öreg vasat szerelni csak az előző gazdá(k)tól függ
Nekem van/volt 2db xr 600-al tapasztalatom, minkkettőt reszelni kell éjjel nappal. Hol ezért hol azért. Nekem aTTR-t berúgtam ment, semmi komolyabb probléma nem volt vele. Munkatársamnak úgyszintén Belgarda volt, de neki 96-os kék vázas. Tökéletes portéka. Én azt mondom TT-600, TTR-600. Automata dekomresszoros, Brembo fék, öhlins és paioli/ sachs?! teleszkópok. Stabil jól megy fordulaton is van benn szuflam, jól néz ki. Az XR 600 98-ban is olyan volt, mint egy 92-es motor, mert nem fejlesztették, a TT 600-al meg foglalkoztak. Nekem mindegy hogy döntesz, de XR600 már max 200-ért kellene, de olyan ami jó is.
Üdv Mindenkinek!

A véleményetekre lennék kíváncsi, 2 motor típus között választanék. Honda Xr 600 vagy Yamaha TT 600. Ti melyiket választanátok, mi szól ellenük vagy mellettük érvben?

Válaszotok köszönöm!
Sziasztok!
Nekem egy olyan kérdésem volna, hogy hogyan tudom ellenőrizni, hogy helyesen van a vezérlés beállítva a motoromon ?
Szelephézag állításnál, egyetlen jelölésnél sem volt holtponton, egyik oldalon sem mozgott a szelep (alsó jelölések, felül pedig a kis pöcök). Azokról írtam most, amiket ugye ki lehet csavarni a sima-lapos csavarhúzóval.
Másik dolog pedig, hogy se felül, se alul nem egyeznek a jelölések. Lehetséges hogy el van rakva? Mert működni működik, egy rendszámos motorról van szó, most ment át műszakin.
Üdv:Huli
Sziasztok!

Kihasználatlanság miatt eladó a motorom, TT 600 59X. Jó műszaki állapot, jó kompresszió, csörgés és füstmentes blokk, Arrow dob, jó gumik. Megbízható, becsületes tulajtól. BAZ megye, szállítás megoldható. Irányár: 200 ezer Ft.
+ van hozzá egy másik TTR 250 alkatrésznek