Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vázszám szerinti beazonosításhoz tudtok valami infót? Pedig azt hinné az ember hogy megbízható a cég aki ezt árulja, kizártnak tartom hogy ők nem tudják az évjáratokat belőni pontosan hisz napi szinted adják veszik a mocikat. :( Mindenképp önindítósat akarok elég a rugásból. Megfáradtan az 500-ast berúgni egy kihívás volt... :) Kicsit a súlyától félek hisz nem egy lekönnyített gép de endurózni azaz A ból B-be eljutni földúton haverokkal szerintem elég lesz. Már kinőttem a homokbányák megmászását stb az utóbbi időben az 500-assal is csak "erdészkedtem". Fogyasztás is szempont mivel míg a haverok a xr klx drz -kkel 5 lityit mentek 100km-en addig én 14litert. A hátamat szétverte a két kettő feles flakon benyával. Na elég a sírásból :)
Bevallom, az xr 400 jobb a ttr-nél!
ja nem azért mert szar hanem azért mert ahogy írtam használhatatlan
valahogy nem sikerült a gép, vagy már azt is városi endúrózásra tervezték
ttr után megvette az xr4-em
olcsó motorok között annak nincs párja
amúgy ami kivan az füstöl emeltebb alapjáraton is nem kell ahhoz üveghangon forgatni, meg aztán a szagát jobban lehet érezni
A TTR után mi lett? Meg azért a TTR nem olyan szar, hogy egy út után el kelljen adni.
Írtam egyszer kibírja! És ha nem jön belőle füst, akkor nagyon sokáig elmegy! Sőt ha hidegen füstöl picit akkor is! De baszki ne füstöljön ez nem 2 ütem!
azért én tarkón is vágnám ha valaki tiltásig forgatná a gépem hidegen
havi 1-2 soft endúróra meg ilyesmi kell: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
havernak volt egy ilyen ttr az első út után eladta, messzire menni kényelmetlen, keményebb terepen meg béna
Heló! A motor nem 2003-as, akkor már bőven TTR volt! Kb. 96-os ez a motor, de alvázszáma lapján visszanézhető! Szép gyári állapotú. Gyári tárcsák, idomok, sárvédők, matricák (1-2 plusz van rajta). Így képről minden megvan rajta, nem hiányos. Annyi, hogy ez önindítós, rövidebbek a rugóútjai, mint a csak berúgósnak, meg elvileg lomhább. De ha ez nem számít akkor jó választás! Én azt mondom, indítsátok be és ne várj vele, kezd el neki hidegen húzni, pörgessed meg, akár szabályzásig. (1x kibírja). Ha nem füstöl semmit, akkor jó lesz. Sebességeket vegye, nem szórja, ne sírjon a váltója, mert szokott ezeknek! Főleg a 3. 4. fokozat! Az ár meg hát, ha papírozható akkor nem rossz. Én 360-ér adtam el az én papírozhatatlan 99-es TTR-em. De azért alkudj belőle ha tetszik és meg akarod venni!
Hello TT-sek!

Kis segítséget kérnék... Egy 2003-as tt 600e vásárlásán gondolkodom? Eddig versenykrosszjaim voltak suzuki rm 250 és honda cr 500. Úgy döntötten hogy valami nyugisabb gépet szeretnék hisz a két említett motort is csak havi 1x vagy 2x endurózásra használtam. A kiszemelt áldozat a gerecsemotornál van hirdetve:

http://www.gerecsemotor.hu/has...

Szerintetek valós évj. így külsőre szépnek tűnik, esetleg egy két tipp hogy mire figyeljek oda vásárláskor. Az ár reális?

Válaszotokat előre is köszönöm.
Ismerős valami membránról is beszélt a karburátorban,hogy lehet ki van repedve vagy szakadva.Lehet ilyen?
nézd meg az üzemanyagellátást, jó eséllyel ott lesz a hiba
Köszönöm,megpróbálom.Bár ránézésre nem látni hogy repedezett lenne.
Indítsd be a motrot. Fék tisztítóval kezd el fújni a szívó torkok környékék, ha felpörög csak úgy magától akkor falsot szív.
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek xt600-hoz hátsó fékbetét tartója? Ami nem igazán a féknyereg része, hanem a villához van csavarozva!
Falsot szívhat ?
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,adott az XT 600 2KF.Terhelésen nem pörög ki csak 4000-4500 ig óra szerint,ledurrog olyan mintha elfogyna a kaja.Álltó helyben 7000-nél kezd ledurrogni.Indulni indul hidegen-melegen.Karburátor beállítás baj lenne?
Egyébként azt hiszem , én beolajoztam mikor raktam össze minden egyes darabot.
Rendben koszi az infokat
Szomszédomnak volt olyan baja, hogy nem emelt ki rendesen.. ott az volt a baj, hoyg össze ragadtak a lamellák az olaj miatt. rossz viszkozitású olajat tett bele. azt hiszem 10w40-es volt neki.
Mikor behúzod a kuplungot akkor a középső tányérnak ugye kifele kell mozdulnia. A lamellák így meglazulnak, elvileg sok mozgásuk nem lehet se melyik irányba. Ha nem mozdúlnak akkor lehet, hogy össze ragadtak.
A beállításról nem tudok javasolni semmit, én érzésre tekergettem mindent. Szerencsémre nekem nem kellett sokat állítanom. (A karnál húztam utána, ennyi.)
Nekem az xt-n mikor rosszul lett összerakva, akkor nem igazán tűnt normálisnak amikor behúztam.. .
Ertem ...es ha fel pakoltam ebbe a sorrendbe akk arra h hogyan allitsambe a kuplungott arra mit tudnal ajanlani ? Gondolok itt arra h pl. Mekorat kell emelni a kuplungnak h biztos ki emeljen ... Meg azt is meg figyeltem mikor ossze raktam h ha behuztam a kuplungkart akk a kosarban a lamellak ugyan ugy mentek tengely iranyba az emelt fedlappal .. Az normalis ?
Az hogy hogy áll az mindegy. A fontos az első és az utolsó lamella, mert azok fekszenek fel a kosár felületére. Én azt csináltam, hogy megmértem a 2 (116-os) lamella vastagságát és a vastagabbat tettem fel bellülre/elsőnek.
Koszi meg fogom probalni :-) de mara mar befejeztem ..a lamella es a fem lap mindegy h h all a kosarban ? Meg van egyy fem gyuru is valahol a sorba amit koze kell tenni elvileg a lamellaknak