Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm, de egyenlőre nincs rá keretem sajnos. :(
Van toló mérőd?
Elméletileg van 8db kopó lamellád, abból 2db-nak nagyobb a belső átmérője azaz vékonyabb a kopó felület.
Van 6db aminek a belső átmérője 113,3mm és 2db aminek 116,2.
Az egyik 116.2-s megy fel elsőnek, majd fém lamella aztán utána sorba a 113,3-s lamella... Majd a végén zárólamellának az utolsó 116,2 lamella megy fel.

Remélem tudtam segíteni.
Nem baj :-) koszi azert .... Majd agyalok még rajta :-)
Nem tudok mit mondani, újak a lamellák? Meg kellett volna figyelni, amikor szétszeded, esetleg keress egy manualt a motorodhoz. Fogsz hozzá találni!
Vagy nem megy koze olaj vagy nem tom mar :-D :-D elsonek van dolgom ilyen resszel de aszem sohatobbet xddx
Nem tudom beloni neki az eloirt holtjatekot mer ha ra spanolok akk csuszik a kuplun a visszabb veszek akk nem csuszik de akk meg nem emelki es behuzott allapotban is hajt .... Lehet h nem emeli le a bordazatrol a kulso fedlapot es azert nem tudok valtani ?
Mekkora a karon a holtjáték?
15w40.....most ossze raktam a kuplung fog rendesen nem csuszik de ha be huzom a kuplungkart akk hajt tovabb még valamenyire es valtanse birok behuzott kuplungal
Milyen olaj van benne?
Udv . Segitsegeteket kernem yamaha tt 600 rol van szo ..meg tudnatok mondani h hogyan kell es milyen sorrendbe fel pakolni a kuplung lamellakat mert ossze raktam de csuszik hiaba allitgatom nem segit semmit
a hondán nekem a pipában lévő ellenállás kitámasztó rugó volt korrodált, utána jó szikrája lett
nézd át a csatlakozásokat, hátha csak ennyi a hiba
ha ez nem segít úgy is szakember kell
Van olyan szikra, ami egy lovat agyon ütne ? Amúgy húzassátok akkor addig, még be nem indul ;)
kipucoltam az egész rendszert de meséljen nekem valaki erről a pirosas sárga szikráról mert annó úgy emlékszem kékes volt de most mikor próbáltam mindegyik gyertya ilyen pirosast produkált szóval itt mi lehet a problémás? :)
Nagyon megtudja viccelni a tulajt a tank . . . meg a szűrők . .
Esetleg beázott rozsdás állórész is okozhat problémát, de amit leírt a kollega egyébként, tipikus üzemanyag elfogyásos tünet. Kipucolt karbi nem ér sokat pucolatlan tank híján, pucolatlan benzin szűrők híján! Mazsy
az csak azoknál van ahol nem akkuról megy a gyújtás
pl az xr4 nem indult be a lassú rúgástól, ismerős dr-je meg úgy beindul hogy tök lassan nyomja le a berúgókart
de amit nemrég rugdostam 1vj ténérét azt sem kellett olyan gyorsan mint az xr4-et
Vagy hatalmasat kell rárúgni :)) Nekem olyan volt az 500as bergem, hogy ha nem tudtam hatalmasat rárúgni (fáradt voltam) akkor nem motoroztam :)))
ha sárgás pirosas a szikra akkor az nemigen gyújtja be a keveréket
a kékesfehér szikra a jó szikra
Ha egyszer ott van a szikra ahol kell lennie," benzint is"" kap"", akkor ott valaminek robbannia kell ! :)
nem szikra ott van ahol kell :/ én a cdi-re gyanakszom még mert a szikra elég gyenge
Esetleg lendkeréknél az éket nem nyírta el ?
Hát nincs meghirdetve még. De olyan 8ezerért megválnék tőle azt hiszem. Tűgörgők, perselyek,
a vezérlés tuti jó mert előtte egy kevéssel lett beállítva és előtte ment egyszer csak durrogott meg megtorpant és már le is állt :/ azért nincs ötletem amúgy a vezérlést is ellenőriztem
Nézd meg a vezérlést,meg a szelepeket hogy zárnak e rendesen.
Minél többet kérsz érte,annál később fog elmenni.
Volt olyan motorom,amit picivel ár alatt adtam el,és meghirdetés után 6 órával már elvitték...de volt olyan is,ami fél év alatt ment el.
Sziasztok mennyiért lehetne eladni egy TT600 at donornak? amúgy mindene meg van csak nem tudom miért nem indul karbit kipucoltam gyertyát néztem trafo se rossz a tekercs meg lett mérve multiméterrel így abszolút tanácstalan vagyok mi lehet a baja :/ szóval ár ötleteket várok és ha esetleg valakinek van tippje mi a brém lehet a baja azt is meg hallgatom