Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elvileg nekem van szívócsonkom, ha érdekel felkutatom
kényelmesen állok rajta
igazándiból a huskyra volt szánva, de arra nem tudtam feltenni az átalakítót
a ténérén volt egy magasabb ívű kormány a gyári helyett
aztán csere lett
Egyébként magasítóval mivel másabb?
Az komoly!
ja és 28as. átalakító+magasító az egész projekt majd 50ezer volt ha a zselés markolatgumit is beszámítom
az egyik exhondás ismerőstől vettem a kormányt
állítólag nagyon erős, de amióta fent van egyszer sem ért le a kormány
úgy tűnik a föld az alumíniumot nem vonzza csak a vasat
Ini! fasza a kormányod a balos gázkarodról nem is beszélve! hol szerezted be? 28-as magasítós ha jól látom. vagy csal átalakítós?
Űdv az uraknak.2003-2005 ős yamaha ttr250-ek mennyire megbízhatóak,ill alkatrész mennyire körülményes beszerezni hozzá?
Van pár alkatrészem TTR 250 hez eladó. Debrecen 06 20 3911529
Hát . .. a szomszéd településre átlehetett hallani a motoromat, olyan hangos volt . .. és az őzek csak LESTEK mikor elmentem mellettük :D
Nagyon nem érdekli őket a motor . .. többször is találkoztam már vadakkal , de nem érdekli őket egyébként a motor. .
nem ezt akartam :D

hanem ezt : https://www.youtube.com/watch?...
Hmmm, mennyi kereke lehet neki ?
Mert tőle vettem meg a hátsót
xt kerék szett 21-18 az előbb lemaradt
dobok fel ígérem :)) remélem januárba már róhatom a köröket újra
messze van
visszatérünk az eredeti tervhez hogy ami 50km től messzebb van az nincs is
van egy ismerős aki 130 nál cserélt dugót az ilyenbe új kora óta nála van, igaz inkább aszfalton használta
és azt a 97eKm-es 2001-es Magyar papíros XT600-at néztétek? nem szép az sem, de azért kíváncsi lennék milyen hangja van közel 100eKm-el egy XT-nek amit nem csak aszfalton használtak

http://olx.hu/hirdetes/yamaha-...
40eFt viszont már nagyon nem kevés majd ha kész pattints fel pár képet a gépről
tudom, én az enyémet veszprémvarsányból hoztam, a tulaj otthon se volt csak az öccse meg a fater. az öccsére volt bízva hogy ő majd megmutatja. (125-ös rx-e volt a gyereknek) kitolta elkezdte rugdalni vagy negyed óráig, semmi. utána jött a fater papucsba rárugott kettőt aztán ráhagyta. rugdostuk mi is kicsit de semmi. aztán jött a szomszéd egy kövér szemüveges gyerek személyében és neki sikerült nagynehezen. füstölt feketén mint egy mozdony. a többi gond meg csak utána jött...
tudod milyen idegesítő amikor elmész 100km távot beindítja és kolompol?
telefonba meg minden ok

itt sem az volt a baj hogy volt baja, egy 15+éves géptől senki sem várja el hogy gyári állapotú legyen, de az állapotához mérten kellene meghatározni az árat
azért 350ért legyen már egy motor jó, ha már nem szép
Köszi a segítségeket! Elég sok helyről elküldtek, redbarontól csak akkor kapnék,ha szerviztag vagyok,vagy ott vettem a motort.
CMA nemtud segíteni, de talán sikerül megoldani, tudnak még eredeti szivócsonkot,csak a 40 ezret sokallom érte :)
Ebay is jó lenne, csak azért nem nyitnék számlát, max keresek valami ismerőst aki megrendelné nekem!
Pesti vagyok, de mászkálok én mindenfele, egy kis terep is belefér ha elkészül :)
meg van még. motul olajjal észre se vehető már.
lassan már a benzinköltség amit kikocsikáztok fedezi egy motor árát
persze nem a ti hibátok.
fú passz, nem tudom, nem néztem még megmondom őszintén, meg lassan két hónapja nem is láttam az enyémet.
volt egy általános vélhetőleg szelephang, és volt egy kopogó hang jobb oldalról ami zavaró volt
igazándiból nem tudtam rájönni mi az
olyasmi mint amikor a dugattyú kolompol a hengerben de mégsem egész olyan. magasabb fordulaton nem lehetett annyira hallani
ja és nem 2001es hanem 97es

amúgy a tt-nek nem ugyanaz a blokk meg a vázszám?
nekem a ténérén ugyanaz