Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

TZRrr--az a jobb(biztosabb modszer)amit irtam...a másikhoz megkellene néznem a motort, had ne most este (mellesleg nem biztos modszer-két blokknál teljesen máskép müködöt )....!!!a bowdeneket jol kötötted be,nem szorulnak
hi!felvennélek msn-re de mi az email címed?
Nekem ugyanilyen mocim van, 88 és 91 között gyártották. (92ben is is volt még annyi módosítással, hogy hátul hidraulikus tárcsafék)
Teljes leírást sajna nem sikerült pont ehhez kaparni, de van 3 robbantott ábrám. Meg owner"s manual a 125RR típushoz. (A robbantott ábrákról nem tudom, hogy 100% ehhez a típushoz, de én eddig nem vettem észre eltérést a blokknál, és ugye az a lényeg az egészből. ) Keress meg MSN-en és átküldöm, ami van.
Sziasztok!
Myvipen ha fennt vagytok, akkor gyertek a TZR funclubba!
Most csináltam keressetek rá és jelöljetek meg ismerősnek! Yamaha TZR-néven!
Ha valki nincs fennt írjatokide 1 e-mail címet és felveszünk!!!
zx 4 r nem biztos de a 125.vilaga.hu--n lehet van régen néztem
nem 88-as és france(sok különbség nincs szerintem)tzr125.free.fr/liens.html
Hali! Az én TZR-em "97-es, ezt a típust "96 és "99 között gyártották! 2 fajtája van az olasz és a japán! Az enyém japán! Állítólag a japánban gyárilag nincs fojtás(?), de az biztos hogy az elektronikája teljesen más mint az olasznak! Futóműve elfogatható, bár az enyémen van kormánystabilizátor, sebessége 165-170 körül van! A fékek teljesen jók! A motor megbízható, de a dugó 16000ként cserélni kell (2T)! Alkatrész ellátás elég jó, de nagyon drága. A motor elég kényelmetlen, de a kanyarokban sokkal fordulékonyabb mint például az NSR! Ennek az ára 350000Ft-tól kezdődik! Csak rendszámosat vegyél!
nem tudja vki hogy hol lehet találni 88-as tzr-ről műszaki leírást robantott rajzokkal meg egyéb érdekességekkel illetve tuningról?
hi all!nekem egy "88-as tzr 125öm van és nagyon jo kis gép bár sok kilométer van benne (70 000) de nagyon megy 160 a vége.mondjuk az enyém kb 180 000 volt de sikerült lealkudni 160-ra.sztem a 94-95 körüli ami jo állapotban is van az kb 2-300 000 körül lehet de érdemes többet megnézni nem az elsőre rákapni.a kép az én mocimrol van bár ez még hirdetési kép(odaáig még nem jutottam hogy lekapjam mostanában) mert azota aluszínű a felni és sokkal tisztább meg a kipu sem ilyen ronda.
Szia.Jó nem annyira erös mint az olaszok de tartos,árban ne a legolcsobbat vedd(költeni fogsz rá)300e---(rendszámost-125/50felejtös) körül már kifoghatsz 1jot.
Szasztok! Már régóta gondolkodom hogy tzr 125-öt veszek. A 94-95-ös évjárat tetszik nagyon.
Szerintetek milyen ez a motor? És milyen árba érdemes venni?
Kutanként változik, hogy, hogy keverik. Hogy a ferrari kit ajánl, az meg rohadtul lényegtelen.(mivel azok kerozinnal mennek ) Asszem pl. a pringen osztrák benzint lehet tankolni...vajon miért. ( Átjönnek ausztriából is mocisok nyíltnapra, és néznének, hogy miért nem megy a gépük ahogy szokott...)

Azzal lehetne megölni ezt a kevergetést, hogy valami nagyonolcsó kézi oktánszámmérőt vagy valami tesztelőt kéne kitalálni. Valami lapkát aminek megváltozik a színe ha nincs meg 95 vagy vmi... Persze a fene tudja, hogy lehet-e, nem voltam 5ös kémiából. De tényleg ász volna, csak a cső végéből egy csepp rámenne egy lapkára, és elszineződik ha gebasz van. Mert akik a kutakat ellenőrzik...hát azok szerintem kapnak annyit a "haszonból", hogy ne vegyenek észre ezt-azt...
Ugye?Szaroznak itt keresnek rajtam 1 forintot.Nálunk má lebuktak igy az OMV nél keverték meg minden szar,azóta csak shellnél tankolok ,csak ferrári ajánlása nemhiszem szarhoz adná a nevét,de mondjuk attol még a suttyó kutas szarakodhat vele.
Az egy dolog, hogy drága, de legalább ne kevernék le!
Spórolnak vele pártíz HUFot a 10literes tankomnál, nekem meg szarrámegy az égésterem, arról nem is beszélve, hogy szarul megy a gép...
és amikor 17FT körül volt a benzin....
Hát ja Ez télleg vicc.Régen még anno a robogót,ami 4 literes volt 800 ból telinyomtam.Most meg 5.75 meg ilyen megy 1700 ból?Szégyen.Azt el is motorozom egy délután alatt.Szinte minden nap elmegy annyi nem tom abbahagyni
Ti mennyit szoktatok menni?
Ja. szerintem ez az ideális fogyasztás! Csak ez a kurva benzin ne lenne ilyen drága!
Végülis ez most nemsok nem?nem egy négyüteműhöz kell hasonlítani.Alapból sok de a 125 2T hez képest ez a reális,nektek is hasonló?
1500Ft-ért 5 liter benzint kapsz! Ha kiszámolod akkor 100on 6,25 litert eszik! Ez nem is olyan rossz!! De ha ezt is sokallod akkor vegyél 1 CBR125-öt az 3literrel elmegy!!!
Nekem meg kb 1 hete tök hangosan váltott üresbe is alig tuttam berakni,aszittem valami nagy gond.Ma meg jobban megnézem a kuplungot és látom tiszta laza megfeszitettem azóta tök szépen becsuszkál
Majd lefosom a lábam szárát, mire félig behúzom a kuplungkart. Amúgy szépen javul, már kezd kevésbé ortopéd formája lenni, meg fordul kb. 30 fokot. A dok frászt kapott mikor megtudta, hogy 6km-ről biciklivel mentem el a gyógytornára.

Idomot biztos, hogy kapni a márkakereskedésben, csak többe van mint a motor...
Én arra készülök, hogy catiában formatervezek egy szebb fejidomot, kiCNCzem aztán karbon meg epoxi, és arra lakk. Bárcsak ilyen egyszerű lenne...
Jó gyógytorna az is ha a gázt vagy a kuplungot huzogatod
Na de neke má a lakásom rámegy a benzinre komolyan ez viccc h mennyit eszik.1500 ból 80 km et megyek de mondjuk rendesen tolom neki
Akármelyik Yamaha kereskedőnél rendelhetsz, vagy a motor.lap.hu...-n nézd meg, vannak akik készítenek utángyártottat!
Sziasztok! NEm tudja valaki hogy hol leeht komplett idomot venni yamaha trz125-re?Meg hogy kb mennyibe lehete?Válaszokat előre is köszönöm!
Levették a gipszemet!!!!!!!!
De nem mozog a csuklóm, ha eröltetem, akkor meg beszarok... Gyógytornára kell majd járni
Mikor lessz ebből így motorozás???
A köcsög autós, akinek csak a tükörbe kellett volna nézni...már valszeg rég el is felejtette az egészet