Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Én is kihasználtam ezt a "tavaszi" időt. Az ősszel a tele tank benzinhez raktam spuri adalékot a karburátor megóvása érdekében. Most sokkal fürgébbnek, rugalmasabbnak éreztem a motort. Lehetséges ez a spuritól? Azzal a gázállással amivel eddig 70-80-nal ment, most 100-on volt a km, óra.
Sziasztok ! Ma megejtettem az idei év első motorozását egy 50 km képében.A Motor 3. ra indult akksi is hibátlan. F@sza volt. Nehéz volt megállni , hogy ne huzzam neki.
Helló ! Sikerült úgy kihajtogatnom a peremezést az órákon és majd az üveg megtisztítása után meg vissza is hajtogatni , hogy a helyére való visszaszerelés után ennek a műveletnek semmilyen külső nyoma nem maradt és mind ezt kb. 2 órás munkával meg lehetett oldani ! :)
Szia, ahogy Brumi irta roncsolasmentesen nem lehet szetszedni. Ha megis zavar, az uveget oda fogo fem keretet kell korbe lefeszegetni a muanyag hazrol. Mint egy konzervnyitas. Proba "szemcsere"
Egy ilyen műszert már azóta én is beszereztem a többit majd meglátom , hogy melyik megoldást tudom jobban elviselni .
Sajnos erre sérülés mentesen nincs mód!!! Az órákat úgy rakták össze a japok, hogy ne lehesen szétszedni!!! Vagy elnézegeted a kormot vagy veszel az Ebay-ról másikat!!!
Én ezért szereltem be töltés visszajelző műszert.
Sziasztok ! Járt már úgy valaki , hogy a fesz-szabályzó tönkremenetele miatt túláramot kapott a rendszer és az órákban az égők a túlmelegedés hatására befüstölték a számlapokat belülről ? Kérdésem : van-e mód szét szedni az órákat , hogy ki lehessen takarítani a füstös számlapot ill. az üveget .
Sikerűlt megnyítnom a szervízkönyvet. Köszi Bogó Jocó!! Teheát ugy van ahogyan mondod, a két hátsó csavar és a elektromos kábelt kell levenni és kihúzni a blokkból. Az O gyürüre vigyázzál!!
Érdekes, pedig ezek általába pdf be vannak. Esetleg ha megnézed a a fálj nevébe a pont után mit ír megprobálom beazonosítani mi kell hogy megnyissa. Például a world doksik végződése doc vagy docx.
Telepítettem de mégse jó!!! A f a ssszz.. se tudja mi lehet a gond. Régebben a mozilával minden ok volt én adtam alinket a srácoknak ahonnan letudták töltgeni de ez win 7 valahogyan okosabb mint én és nem megy!!
Szia Brumi .

Szerintem egy pdf olvasó telepítése megoldja. Pl. acrobat reader : https://get.adobe.com/hu/reader/
SaJNOS NEM TUDOM MEGNYÍTNI A SZERVÍZKŐNYVET VALAMIÉRT, DE ÚGY EMLÉKSZEM A FŐKÁBELT NEM KEL PISZKÁLNI. hA RÁNÉZEL AKKOR EGYBŐL RÁ JÖSSZ, HOGY MELYIKAZ A HÁROM CSAVAR.vALMILYEN PROGRAM HIÁNYZIK A GÉPEMRŐL ÉS NEM TUDOM A SZERVÍZKÖNYVET MEGNYITNI PEDDIG ANNO ÉN TETTEM ITT A FORÚMON KÖZKINCSÉ! DEHÁT RÉGEN VOLT ÉS MÁR NEM EMLÉKSZEM.
Keresd meg Sima Bélát . Sima Team.
Sziasztok.

Tavaly írta valaki hogy Viragora csinál egyéni csövet, viszont nem találom már azt a posztot :( Valaki megtudná írni az emailcímét?
Akkor nem neked volt benzin szivárgásod.
Már én is gondoltam, arra hogy ősszel, délre kéne vonulni. Az égész téli fűtési számlából ki is jönne az útiköltség. Viszont most olyan hírek jönnek, hogy ott is hó van és hideg, ahol eddig soha. Hát akkor hová is mehet ne a motoros.
Tényleg. Van valakinek jó ötlete, hogy hol is kéne a telet átvészelni? Mert ez már tűrhetetlen, hogy lassan fél évet nem lehet motorozni. Irgum-burgum.
Hogy ott aztán miből élnénk, azt nem tudom. De a motoros mindig feltalálja magát.

Hát igen a csinosítgatás, és az átalakítás, soha sem olcsó.
Már én is törtem a fejem , hogy a tankra festetek valami szépet. De babonából nem merem. Ha így hogy semmi baja a paripámnak, ráköltenék egy rakat pénzt, akkor utána tutira beütne a krak, és kényszerből kéne javítanom. Tehát maradtam annál, hogy ha egyszer megkarcolódik a tankom, akkor utána rákerül az elképzelésem. De amíg szép így is addig nem variálok.
Mindenkinek rövid telet kívánok! Hogy mielőbb újra használhassuk a kicsikéinket!
Szia Brumeszkosz!
A három csavar az a 2 hátsó felfogató + a főkábel?
Az olajat mindenképpen le kel ereszteni és utánna az önindítót tartó három csavart kell kiszedni és ki jön a blokkból az egész komplett indító motro.

Ha annyira megtudod emelni a motor elelyét,hogy az olaj hátra follyon a blokkban akkor az olaj is maradhat.
Sziasztok!
Segítséget kérnék abban, hogy XV535-nél az önindító motor részét le tudom e venni olajleeresztés és a balos dekni leszerelése nélkül? A bendix jó, csak az önindító részt szeretném kitakarítani, zsírozni. A hátsó két 6-os csavaron kívül belül is fogja-e valami, vagy kicsúszik a bendixből (olajfolyás nélkül) köszönöm!
Sziasztok!

Még mindig keresnék XV750hez elülső légbeömlő csonkot!
Nekem se futott sajnos a muhelyem, igy nincs kedvem szerelgetni. Nincs baj a geppel, csak fejembe vettem hogy egyenes kormanyt teszek ra. Lattam par jo kepet, jol all a viragonak.
De jelenleg ott tartok, hogy ahhoz hogy igazan jol nezzen ki egy csomo mindent kellene lecserelni, atalakitani. Es pl egy par kormanykiemelo is eleg zsebbenyulos. Vagy ugy mondom, nem biztos hogy megeri. Annyira nem faj a gyari kormany sem :-)
De varom a tavaszt nagyon en is. Ilyenkor sokszor gondolok Jozsira :-) bezzeg naluk
Az úttörő ahol tud, segít!
Ok megvan. Koszonom!
Mar nezem is. koszi!