Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fogyasztással kicsit vegyesek az érzelmeim. Nekem az XV750 előtt egy RSV 1000esem volt. Az az igazság, hogy többet ment el egy tankkal. Igaz végig gondolva injektoros volt és picit nagyobb volt a tankja, meg hát a nagyon áramvonalas idom kevésbé fogta fel a szelet. Ott olyan 260-280km-t is kihoztam belőle, ennél múltkor 210nél felvillant a lámpa az M7esen.

Ettől függetlenül nem bántam meg a váltást, közelebb áll a chopper stílus hozzám, na meg azt nem is említve, hogy eladhatóbb motor, jobban tartja az árát. Na mondjuk nem adom oda senkinek :P
Rendben, akkor egyenlőre nem piszkálom. Tavasszal úgy is szeretnék majd egy szinkront. Azért ha akad valakinél leírás a karbihoz megköszönném ha küldene.
Éppen okoskodni akartam, hogy ha nincs baj ne nyúlj hozzá de most látom az évjáratot. Az enyém '83as! Ahhoz ha jó nem szabad nyúlni! Egy kis durrogás motorfékben meg húzatás után simán belefér. Ha jól fogyaszt(nekem 5,5 l./100km.) és jól megy, szerintem nem szabad tekergetni.
Azon ne bánkódj, hogy nem csapatod ezerrel a kanyarokat! Nekem az a rémálmom, hogy az első kerék megcsúszik a kanyar közepén.
Igaz, igaz! Egyszer azt mondta Tormi, hogy ha ötöse lenne a lottón akkor sem kéne más motor.
Alacsonyabb hőértékű gyertya jó hatással van erre a tünetre, vagy kevesebb motorfék és ne húzz nagyon kövéreket, mert annyira vissza hűlhet a hideg levegőtől az égéstér, hogy marad elégetlen benya a gyertyákon ami ezt okozhatja. Dukim is először finom tüsszentéssel szokta jelezni, finoman mert fázok B+.
Sziasztok!

Kis segítség kéne a 750esem karburátorjához (93. évj.) Leírás kéne, ahol a pontos beállítások szerepelnek, illetve nem igazán találom a levegő és alapjárati csavarokat, bár van egy tippem, hogy merre lehet. Most így hideg időben néha durran, gondoltam állítok a levegőn.

Köszönöm
Kedves Tamás
Ha már engem hoztál szóba, tényleg nem áll szándékomban megválni a jó öreg ötharmincötöstől. Miért is vagyok elégedett? Egyszerű, pont az ami.
Nem kényes, strapabíró, kényelmes, ( a lefelé szélesedő bukócső nekem a lábtartó is egyben, és ezzel a kiegészítéssel amit magam faragtam, sokkal jobban ülhető ettől hosszútávon. Persze többnyire a napi 20-30km-es közlekedésben segít, keresztül-kasul a bedugult belvárosban is. hogy ne is mondjam az állandóan zsúfolt Hungária krt, Árpád híd, alsó rakpart, stb. Szóval jó a sújpontja, megfelelő a nyomatéka, könnyű utassal=(csinos vékony nővel) még a menetdinamikája is megfelelő előzéshez. Aztán még ne felejtsd tormit sem, tudomásom szerint ő is a Viragot hajtja.
De tényleg inkább baráti a társaság, mint márkahű. Szóval valószínűleg amíg motorozok, én maradok Virago-s.
A sztorira emlékszem, csak arra nem hogy ez pont az általam kinézet motorral történt.
Hát sajnos nem a túl közeli jövőben lesz, az hogy én nyargalhatok egy pánnon. Azt reméltem, hogy már tavasszal meg lesz. De bekellet látnom, hogy a kocsi fontosabb, és előrébb való. De nagyon bízom magamban, hogy pár év múlva meglesz a Honda is. Bár tuti, hogy én nem úgy fogom terelgetni mint Franco.
Ugyan is tisztában vagyok vele, és érzem is, hogy valamikor sokkal jobban autóztam mint most motorozok. No meg Bea is szinte mindig ott van mögöttem. Néha ugyan, nagy ritkán ha egyedül vagyok. És szerpentinen. Akkor bizony nem tudom megállni, hogy ne húzzam oda neki egy picit. S míg autóval nagyon élveztem, és uraltam, ha csúszkált alattam, addig motornál rettegek attól, hogy megfog csúszni alattam. Bár volt már, hogy néha picit megmozdult, s azt ki tudtam védeni, de nem merem provokálni.
Mondjuk valószínűleg nem ártana, ha valami olcsó eldobható motorral murván begyakorolnám, hogy mi is történik akkor ha a kétkerekű indul meg úgy isten igazából az ember alatt. S ha már sodrós úron megvan a mozdulatsor akkor utána asztfalton, is belehetne gyakorolni. Csak hát kinek van ennyi ideje, és lehetősége.
"A végén még a virgácsos összejöveteleken csak én leszek (meg a Laci) Virago tulaj!"
Lehet, hogy egyszer Honda tulaj leszek. De szerintem lélekben végig Virágós maradok. És a csapatott sem hagyom el.
Szívem szerint két motorom lenne.
De sajnos ma, még tiltja a törvény és a pénztárcám a kétnejűséget, és a kétmotorosságot is.
Gratulálok az új motorhoz.
Szerintem nagyon előnyös váltást csináltál. Én személy szerint sokkal jobb motornak tartom a V-srtom-ot. Mint az előző motorod. Bár nagyon tetszik az a film, amit a megalkotóiról késztettek.
A Honda vágyam sajnos elnapolva. Vagy elévelve. De tutira nem túl sokáig. Előbb utóbb úgy is meglesz. Csak hát bekellet látnom, hogy azért kocsira is szükség van. Sajnos itt nálunk nincs mindig nyár.
250-sem van :) de ezek szerint ez évjárat nem számít?
A vezérmű lánc,vezérmű tengely,spanolo, vezérmű lánckerekek egyformák,és egyeznek a ,125-el is!
Üdv mindenkinek!
Én is maradok,nincs szándékom megválni a Virgácstol!
A végén még a virgácsos összejöveteleken csak én leszek (meg a Laci) Virago tulaj! Ezt is megélem. Csak, hogy legyen sejtésed Zsoccca a "Pan"ról! Másoknak már meséltem személyesen, lehet neked is csak kimaradt, hogy a "Pan" volt a szóban forgó. A tesómék a Júliai-Alpokban(Szlovénia-Olaszország) motorozgattak. Sok évi pályázás és megfelelően nagy arc volt mögöttük(velük). Zolinak R1 Yamaha, az egyik társnak CBR1000RR Honda, a másiknak Kawasaki Z7. Mind hamisítatlan sportmotor. Valamelyik hágó felé vágtattak eléggé a határon(szerintük) amikor egy Pan European elment lazán mindhármuk mellett. Elborult aggyal próbálták meg követni a nagy dögöt. Volt érintő a bal szalagkorlátról,(jobb kanyarban) szembejövő busz elé átcsúszás, meg ami szem szájnak ingere, de utolérni nem tudták az oldaldobozokkal is megterhelt Hondát. Megálltak, belátták, hogy meg lettek cigiztetve és nyugiban mentek tovább. A hágó tetején valami kávézó előtt meglátták a gépet, furcsán sok bőrruhás, láthatóan motoros tartózkodott egy asztal előtt ahol egy magas ürge írogatott valamit. Franco Uncini irkálta alá a fényképeit. Ha gondolod írd be a gugliba ezt a nevet! A lényeg, hogy ez után már nem bánkódtak a tesómék a cigiztetés miatt, Franco pedig megdicsérte őket amiért ilyen jól mentek! Szóval értő kezek alatt piszokul lehet vele menni.
Szia Zsoccca ! Én már túl vagyok a cserén. 1 hete adtam el a sporimat, és már meg is vettem a másikat. Ő egy Suzuki Dl 650 lett. Nagyon meg vagyok vele elégedve. A világból kilehet vele menni ! A Hondába biztos nem fogol csalódni.
Nagyon dögös. De Kálminak tetszene csak igazán.
Hát ja:
Már nagyon várom azt a pillanatot, hogy kipróbálhassak egyet. Remélem motorozni is olyan jó, mint amennyire nekem tetszik. Bár az igazság az, hogy a Virágótól számomra nincs szebb motor. Az Európa a kényelme, és az elnyűhetetlen V4-es motorja miatt lett kinézve. Mondjuk félek attól, hogy a Hondával való motorozásnak nem lesz se "szaga se íze". Jó lenne legalább egyet kipróbálni.
Gondoltam arra is, hogy megveszem, kipróbálom, és tavasszal eladom az egyiket. De jelenleg nem igazán van tároló kapacitásom. No meg az államnak sem szeretnék feleslegesen fizetni az átírásokat.
Zsoccca.Igy már érthetö,szerelem az szerelem.Ismerjük ezt az érzést.Azt kivánom minden ugy alakuljon ahogy szeretnéd.
Egy szavadba kerül: 06 30 269 2402
Nem titok.
Nem minden áron akarom eladni. Mivel nagyon szeretem, a Virgácsom. S félek is egy kicsit, hogy később megbánom. Csak hát kialakulóban van egy új szerelem. A neve: Honda st 1300 Pan Europen. Mondjuk még elég plátói a kialakulóban lévő új kapcsolat. Mivel nem motoroztam még soha a kiszemelt típussal. Csak úgy sejtem, hogy jó lesz majd.
Meg olyan eladó hangulatban vagyok mostanában. A kocsimat is eladtam a hétvégén. Amit 13 éven keresztül ápolgattam. S úgy döntöttem, hogy mivel nagyon keveset autózunk, így nem is veszek másikat.
Eladó
Kedves Zsocca.Ha nem titok az itt fórumozóknak,miért adod el szeretett vasadat.
Szia!! Küldjél már a forumra egy tel számot és felhívlak!!!! A reg lapodon nincs telo szám.
Szia Brumi elakadtunk. Nem tudok neked e-mailt küldeni.Próbáld meg Te elküldeni a számlaszámot elküldeni erre a címre:cs.osvath@freemail.hu