Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Zsoccca,

látom nagyon zavar téged ez a kilométeróra dolog.
Ha legközelebb együtt gurulunk viszek egy villáskulcsot, meg egy kombifogót, leszedem neked az enyémről, átrakjuk a tiédre, mész vele egy kört, és akkor kiderül.
karbi jav.szett (lásd fénykép) 5500 huf/henger, szivótorok gumi klt. 16000 huf... utána állithatsz szinkront.. :-)
motoni!

Simán lehet, hogy kuka az akksi.
Én anno kicseréltem az önindítót, mert időnként csak kattant egyet, utólag kiderült, hogy az akksi volt szar (4-5 éves yuasa).
Amit vettem azóta még télen sem kellett utánatölteni pedig havonta rátettem az okos töltőre.
Én ilyet vettem, amit simán tudok ajánlani: Bosch M6 AGM 12V 18Ah J+ YTX20L-BS,
Szia,
ahogyan Fabesz már említette, jó eséllyel szar a tűszeleped, ezért magas a benzinszint az úszóházban (vagy tocsog benne minden), amiért szarul megy és kormos a gyertya.
Ezzel nem érdemes játszani, ha nem vagy rutinos benne, akkor fizess meg valakit. Ha már szét van szedve érdemes kicserélni a hozzáférhető fúvókákat (tömítéseket mindenképp), de lehet hogy a membránokat is.
A repedt szívócsonk gumival nem is érdemes karbit állítani.
Nem olcsó dolog, egy karbi felújítás, de jobban fog menni, kevesebbet fog fogyasztani és megbízhatóbb lesz a gép.
Szia, a Yuasa YB16AL-A2, 12V/16Ah, hideginditóáram 230A (SAE), mérete 207x164x72mm.. :-)
azt te tudod. szetszedni es osszrakni valoszinuleg. tisztitani es beallitani nem biztos. kb annyi a tisztitas es szinkron ara. motorszereles topikba most raktam be vagy par nspja tourmax katalogust. vagy banditbikert kerdezdvmeg ugyanott
Haligali ! Itt a drag 1100 karburátorcsöpögéses ember :)
Úgy tűnik, bővül a hibalistám.
Nem akar menni a hátsó hengetem rendesen :(
Hunmegugrik, hunmegáll .
A gyertya kormos, kicseréltem. Így már sokkal jobb, de nem tökéletes. A szívó gumicsonkon látok repedésekek (16 éves) , ha valamelyiknél falslevegőt szív, az okozhatja ezt a problémát ,ugye ?
Summa summarum, ki kell bontani a karburátort, és kicserélni a tömítéseket, és a gumikat is.
Kérdés:
1." Meg tudom-e csinálni ?" Pontosabban szükség van-e műszeres beállításra?.Vagy elég, ha kitisztítom, és tömítéseket cserélek? Karburátor szinkronizálásról már olvastam.
2. Egy szerelőt megkérdeztem , 30.000 -ért válalná a karbitisztítást. ?!?!?!
Ezt senki meg nem mondja neked. Elviekben elég a zöldkártya (ami a kötelezőhoz kell). Nagyban függ attól, hogy csak a határtól 20 kmr-re mész (ahonnan még haza is lehet tolni a motort) vagy messzebbre. Csomag van? Akarsz-e azzal foglalkozni, hogy ha leszakad az ég, akkor a biztosítás fizesse a szállás költséget? Küldjenek-e trélert a motorért? Vagy vezetőt, ha kórházba kerülnél.

https://www.biztositas.hu/Part...
Ez a jeladó tisztítás engem is érdekelne. Miként is kell azt elvégezni?
Szerintem sokan örülnénk ha leírnád nekünk.

Más:
. xv 1100-as esetében, a km óra meghajtó különbözik-e, az európai virgácson az Amerikában forgalmazottól?
Talán te már találkoztál mindkettővel. S tudod hogy egyeznek -e vagy sem.
Mivel az én mocimat itt nálunk, motorszám alapján nem tudják beazonosítani. Mert tengeren túlról származik.
Az enyém is így néz ki mint a fotón. És a Fabeszé is. De félek hogy talán méretbeli eltérés lehet.
Ugyan is az európai 1100-asok küllős kerékkel forgalmazták, míg az amerikai változatot pedig öntött kerékkel.
Amennyiben részedre kell biztosítás, azt bármelyik alkusznál tudnak ajánlani.
A motorodon itthon elvileg kell lennie kötelezőbiztosításnak. Attól a biztosítótól kell kérjél zöldkártyát és azzal mehetsz szélnek-délnek.
Sziasztok ! Kérdés- milyen biztosítás és egyéb papírok kellenek, ha én külföldre akarok menni motorral ? Hol érdemes és milyen biztosítást érdemes kötni ha külföldre motorozok -pl átruccanok Szlovákiába.
Sziasztok,szeretnék 1 kis segitséget kérni,ugynézki,hogy indexkapcsolót kellene cserélnem,mert döglődik a mostani,de sehol nem találok,sem üzletben,sem bontottat és szivató bovden kellene még,tudtok segiteni,hol tudnék venni ? ( XV 750 ) esetleg másé is jolehet bele? köszönöm ha segitetek.
A jelado a blokk aljan van. Latod majd. 2 csavar tartja.
Köszönöm.
A hiba aznap már nem jelentkezett.
egyébként hol a jeladó ?
Másik: ledes kijelzéső töltő kb. 30%-ig tudta tölteni az akksit 10 óra alatt. Akku meghalt ?
Yamaha előszeretettel alkalmazza az olaj szint érzékelőt. Tehát nem nyomást hanem szintet jelez. Namost ha az olaj nincs sűrűn lecserélve és vagy nem szintetikus akkor ez az érzékelő hamarabb megy tönkre azaz nem is hibas hanem csak nem zár. Ügyes tisztítással újra működik.
Sziasztok !
Ma 50 km motorozás után leállítottam a virgácsot, rá 10 percre nem forgat az öninditó csak kattogás.
Kocsiról bebikáztuk, utana kb 4-5 alkalommal, beindulás után 5-10 mp.-cel folyamatosan égett az olajnyomás lámpa.
Az olajat felszivta, láttam az ellenőrző ablakon.
Már majdnem trailert hivtam, amikor az utolsó inditás után kialudt és nem is jelzett újra.
Szerintetek mi volt ez ?
Kell tobb reteg amig teljesen nem kezd el fedni. Kitapasztalod majd, mert egyszerre nem szabad sokat adni neki mert megfolyhat. Kb 4- 5szori fujas
Szia Fabesz,

én a dobozaimat akarom átfesteni, mert a fényezése már kicsit retro. Bár lehet, hogy ha megteszik a tankot is lenyomom vele.
Hány rétegben fújtad rá?
Akartam másik dobozt szerválni rá, de szokás szerint elment a tél anélkül, hogy bármit is szereztem volna a motorhoz. Kivéve a Kínából rendelt lábtartóimat, ami most jött meg.

Váltógumit nem cserélt még senki? Hol a mókusban lehet ilyet szerezni?

Gyuszi!

Semmi gond, lehet úgyis csak később tudnék elindulni. Valamerre azért gurulok egyet.
Gondolattal?
Szia Tormy,
teljesen bevalt, meg mindig az van rajta.
Ugyelek ra, hogy tankololasnal lehetoleg ne folyjon ra a nafta es ennyi. Nem kell aggodni a fenyezesert a karcok miatt es magasnyomasuval szoktam mosni, meg sem kottyan neki. Es egyedi kulsot ad a vasnak
Kacerkodsz a gond
Szia Tormy. Holnap én a kawás brigáddal megyek elméletileg. Ha változna a helyzet 11- ig jelzem itt akkor mehetünk együtt.
Sziasztok,

vasárnap én is gurulnék egyet mondjuk 12 óra után.

Fabesz!
Mennyire vált be neked a fekete gumiszpré, mennyire tartós?
szia TAMÁS

TELJESEN JO A VASÁRNAP