Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lengyelországról volt szó.
Esetleg törhetett a jármű és csak erre cserélte ki az elejét? Nem tudom mennyire kompatibilisek az egyes évjáratok elemei, alkatrészei.
Ja és még egy: a fickó elküldte a forgalmi másolatát, abban is 1985 szerepel gyártási évként. Ez azért csak jelent valami biztonságot.
Szia Katana750! Köszi a tanácsokat és az aggódást. Hát ezt az éjáratok szerinti gyártásokat nem igazán vágom, sőt. Majd utána nézek valahol. Mindjárt felteszek még néhány képet, hátha abból több minden kiderül számodra, számotokra.
Üdv:
Németországban élek 8 éve, itt használom a motort is ,szervizem is van, szereléssel is foglalkozom... a tények azt mutatják (és a saját motorom is), hogy a kinti üzemanyag a magyarral ellentétben nem rohad bele a karbiba... Nincsenek lerakódások, jóformán nem is kell karbi szét-összeszerelést játszani minden tavasszal a motor tulajnak...
évente vitte szervizre.. .ez a röhely :-)
Tisztázódott, hogy nem kilométer hanem mérföld.
Ja, ja! A kevés használat nem feltétlenül a megkímélt szinonimája. Benzin belepusztul a karbiba, stb.
Na jó, de évente lecserélte a 300 km-t futott olajat és a szűrőt? Vagy rohasztotta benn 5-6-10 évig?
Sziasztok... Ne legyen furcsa, hogy keveset motorozik valaki... én amikor a Banditot vettem, 19e km volt a 14 éves gépben... az utolsó két évben 300 km-t ment a motorral az aktuális tulaj... és 0 km-es kora óta meg volt az összes szerviz/TÜV stb. számla, rajta az akkori km.óra állásokkal..:-)
Egy másik dolog. Tudtommal az 1983 és 1986 között gyártott 750es virgácsok olyanok mint az enyém. Elől egy tárcsa, hátul monó rugó, Hitachi karbik, egybe műszerfal, stb. Sokat nem látok a te jövendőbelidből, de azt, hogy 2 tárcsás elől azt biztosan. Meg majdnem függőben a tank. Ez mind a későbbi típusok sajátossága tudtommal. Nehogy meg legyél vezetve! Legyél tisztában az évjáratok szerinti gyártásban! Ajánlanám az egykori fórumtársunk Virago.ro oldalát mert ott részletes típusismertető van évjáratok szerint is de nem tudok én sem rámenni. Hátha a többiek közül reagál valaki! Például Gyula vagy Tormy vagy akárki. Nem akarlak elbizonytalanítani de azt sem, hogy megcigiztessenek.
Úgy már hihetőbb. Az ár kb. 650000ft. Én 750000 alatt nem szállnék le az enyémről, de nem vágom mennyi honosítani a gépet.
Megjött közben a megoldás. Ez a tulaj szerint amerikai típus és a számlálója mérföldet számol. :-)
Nem túlzottan. 8000 PLN-t kér érte. Nekem is okoz egy kis fejtörést, de a képek alapján, amiket láttam a motorról, elég meggyőző. Szerintem is furcsa, hogy ezer kilométereket motorozott a géppel évente.
Nagy a dilemmám.
https://gurulas.hu/gurulas/1737

Sziasztok
Valakivel fogunk találkozni, idén a Robinzon szigeteken?

https://www.robinsonszigetek.hu/
Szerintem a 36000km. gyanúsan kevés. Nem hiszem, hogy kimennék érte külföldre. Ugye vert helyzetben vagy mert utaztál egy valag km.-t, nem szívesen mennék haza üres kézzel! Nagyon olcsón adja az eladód?
A Salgóbányán motoros találkozó 2018. július 27-29. között lesz.

Akit érdekel a szállás és kaja miatt Jelentkezhet július 23-ig a smbt.st@gmail.com címen.
A Salgóbányán motoros találkozó 2018. július 27-29. között lesz.

Akit érdekel a szállás és kaja miatt Jelentkezhet július 23-ig a smbt.st@gmail.com címen.
A Salgóbányán motoros találkozó 2018. július 27-29. között lesz.

Akit érdekel a szállás és kaja miatt Jelentkezhet július 23-ig a smbt.st@gmail.com címen.
A Salgóbányán motoros találkozó 2018. július 27-29. között lesz.

Akit érdekel a szállás és kaja miatt Jelentkezhet július 23-ig a smbt.st@gmail.com címen.
Katana750, köszönöm a válaszod. A jövő héten megyek a motorért. Most fogom először látni. Van esetleg valami olyan típus tünet/hiba, amire oda kell figyelnem a vásárlásnál? Megbízhatónak tűnik a tulajdonos, elküldte a motor papírjainak a másolatát.
Volt ott valaki közületek ?
5-6 Viragot láttam...
Jótékonysági motoros felvonulás és találkozó. Dorog-Esztergom-Sárisáp.
A bevétel az esztergomi kórházat támogatja.
Egy jó kis cikk a hibakeresésről. http://generatortekercs.hu/muh...
Én vettem e-bayosat. Jó is volt. De a belőle kijövő vezeték állandóan forró volt. Szerintem összeolvadt és most ezért van ellenállás és töltés is a test felé. Szívás. Ilyen dolgot nem szabad Kínából rendelni. Tanulópénz.