Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kétlem, hogy elfekve hagyná motoros a plexit, ha már van.
Pár napot menetem szélvédő nélkül, ötven-hatvan (km/h) fölött nagyon zavaró a hiánya. Ezen a típuson, ami ugye XV535 -ös, egyenes felsőtesttel ül az ember, amit nagyon tud tolni a menetszél. Komfortosabb az utazás amikor a bogarak a plexin koppannak és nem az arcon.
Arról nem is beszélve öltözteti a gépet. Nemrég rendeltem, vettem 26k+10 a konzolok, a XVI ker. Csömöri úton. ennél olcsóbbat nem tudok.
Gerjent megcéloztam péntek reggel indulással, jó lenne eső nélkül vasárnap délelőttig.
Az nekem is nagyon kellene...
Sziasztok!
Plexi valakinek nincs elfekvőben? Érdekelne!
A Salgóbányán motoros találkozó 2018. július 27-29. között lesz.

Akit érdekel a szállás és kaja miatt Jelentkezhet július 23-ig a smbt.st@gmail.com címen.
Még Salgón mutattad, hogy milyen f@sza csíptetős olvasó szemüveget szereztél, hogy a bukót ne kelljen levenni, például teló nézéshez!
Töröm, töröm, de nem esik le, mire gondolsz...
Tudtam!! {os1 Azért is válaszoltam!
Meg van még a csoda motoros cvikkered?
Szia Hen57i! Én is csak azért írtam, hogy mondjak valami okosat is, ha már belevau.
Ja, ez még Brumi rajza, ugyanezt őrizgetem én is
Szia Jogo!
Azért írtam, hogy "ideiglenesen"! Lustaság fél egészség!
A test csak biztosításnak van, mert a szabályzónak van külön negatív kivezetése! Ha csak a kanócon lóg, akkor is van töltés, míg el nem hagyom!
Erre gondolsz ?
-oké!
Megvan a bekötése?
Oké. De hármat is ? Még ezt a keewayt megpróbálom. Hátha.
Ha elszenesedett a vezeték szigetelése, az is tud vezetni, és még nem csinál zárlatot, csak melegszik. De lehet, hogy kikaptál kettő selejtes terméket, előfordulhat ilyen is....
De. Abba volt. Természetesen.
Sajnos a gyári hűtőbordába téve melegedett túl. Mind a kettő. Igen pont belepasszol. Igen csak a vezették köteg jól el van bújtatva. És jó a töltés is az aksin. Tehát nemigen zárlatos ott.
Nem volt hűtő bordába?
Bocs, most olvasom a töltésed hosszabb leírását, valamiért eddig nem láttam.Az a véleményem, hogy a kínai cucc, amit abban említesz, az nem ér semmit a Virago gyári hűtőbordája nélkül, szerintem az abba passzol bele. Hűtés nélkül persze, hogy lefüstöl a feszültségszabályzó, hisz szinte állandóan zárlatközeli állapotban dolgozik. Valahol van egy gyári házam, majd megkeresem, és megnézem, szerintem abba kell az általad említett háromezer forintos cuccot bele csavarozni, és úgy már megfelelő a hűtése. De ennyi szar után szerintem mindenképpen vizsgáld meg te is a vezetékeket a korbácsban, mert ha összeégett, nem győzöd cserélgetni az állórészt is, meg a szabályzót is.
Igen. Az aksinál 13,8 nagyobb fordulaton. Amikor még jó volt a feszültség szabályozó és nem olvadt össze az állórész és fesszab csatlakozó. 4-5 km után. A zsír új Ebay-es fesszab. Az allórész is zsír új. Az aksi egy hónapos. Váltóáram 16-46 V között. Fehér vezetékek között ,5 ohm ellenállás. Test felé semmi. Egyik szálon sem. Tehát látszólag MINDEN JÓ. Mégis melegszik. Van itthon még e-bay es fesszab. Tartalék. Rátettem. 1 perc után megfoghatatlan forró kisebb fordulaton.
A másik motoromon most kellett állórészt cseréltetnem, mert a gyári csatlakozótól kb 10 cm-re össze voltak égve a vezetékek, a korbácson belül. Azt nem is mondom, hogy így adta vissza a szerelő, ha megyek vele pár kilométert, megint lehet kivenni a blokkot, mert leég az új állórész. No, ez vitte a fesszabályzót is mindjárt.
megmérted a töltést?
Ötletes. Most már csak azt kellene tudnom. Miért olvad le a feszültség szabályozó. Mikor látszólag minden jó.
a kormányon sima menetes 22 mm-es vízcsőbilincs, a gumis.Látod a műszer alatt, a bal oldali képen. Nem kell hozzá mókolni így semmit. Igen, a Virago.
Ja és köszi.