Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem a hátsó a 2-es?
Basszus! Nekem úgy lenne logikus..... 😂 😂 😂
2-es? Én úgy emlékeztem, hogy a hátsó henger vezérmű lánckerék fedelén van a karter szuszogója.
Nincs azzal ott gond, persze idővel kikeményedhet.
Blackiex > Ilyen kiegészítőm van, próbáltam felülre is, -mint ahogy említetted - de nekem nagyon nem tetszett. Ezért került alulra. De a fénye sem tetszik! 😕
(nem az én paripám, úgy találtam a képet)
Találtam a vázon baloldalt a 2-es henger felett egy csonkot gumicsővel, lemegy a hengerfejbe. Ez a kartelgáz kivezető? Nincs ott nagyon nyár? Mármit, hogy bírja az a gumicső? (még nem szedtem le a díszítő elemet)
Lajos > Ha esetleg elakadás jelzőt is szeretnél, feltettem egy képet Blackiex skicce alapján.
http://www.kriszera.hu/virago
(mobilon nem mindegyik *.pdf jelenik meg. Sajna, még nem tudom, miért.)
Írtam Neked privátban, a közép sztenderrel kapcsolatban.
Nekem sem tunt fel soha, hogy oszinte legyek.
Igen, Gyulanak is volt ezzel a relevel egy kore, mondjuk kevesbe volt szerencses, mert vennie kellett egy 41R-t, az ovebol pont kisporoltak.
Köszi, csodálom az alaposságodat. No meg a türelmedet is. Most néztem, hogy a sárga-piros vezetéket már elmagyaráztad (és a 41R-71 relé és a 47G-41 relé közötti különbséget) októberben a Gyulusnak (1522 oldal). De ahogy szokták mondani: egy újszülöttnek minden vicc új ...
A vázon lévő lyukat most fedeztem fel egyébként, mert ott akarom elvezetni a kábeleket, és oda terveztem tenni egy kábelbújtatót.
De hogy honnan tudták ezt a japán mérnökök már 1987-ben? Ezt fel nem foghatom! 🙂
Az a gumi dugó meg 1. szériától, 1987-től kezdve ott van. Semmi nem megy oda, más modellen se - még a kaliforniait is megnéztem.
Esélyesen valami gyártáskor használt furat, vagy valami kábelbújtatót terveztek oda, csak meggondolták magukat és hegesztett fület dobtak fel, mint a nagyobbakon. Biztos olcsóbb volt gumidugót tenni oda, mint új vázelem formázó klisét maratni.
A korábbi képeden, ahol az ülés alatti villamossági alkatrészeket illusztráltad... Azon látszik, hogy 41R-71 az irányjelző relé a tiéden is.
Na, az a full extrás, önkikapcsolós. Sok motorból kispórolják, 47G-41 relé megy a helyére, amiből ez hiányzik, de a kábelkorbács ugyanaz, a reed relé is a helyén van, gondolom egyszerűbb nekik egyféle vezetékezést és műszert gyártani, mint két külön típust.

Azt tudja, hogy ha kiteszed az index-szet ÉS gurulsz (ezt is a reed-del érzékeli), akkor 150 méter megtett táv VAGY ~10 sec után kikapcsol magától, amelyik előbb teljesül. A pirosnál, kereszteződésben nem fogja magát lelőni, csak ha mozgásban van a motor. Okos cucc.
OK. Köszönöm a gyors választ!
1: passz, sanszosan a gyartaskor hasznalt furat lesz az, de nem 100%. Lehet valami regionalis marhasagnak a helye, ami a tieden nincs.

2: a reed rele a kilometeroraban az onkikapcsolo iranyjelzohoz van. X tavolsag megtetele (es 15 sec.) utan kikapcsol az index.

3. Az onkikapcsolo szamlalojanak az inditojele. Amikor elhuzod a gombot jobbra vagy balra, egy pillanatra testeli a gomb a sarga-pirosat, ekkor indul a visszaszamlalas (tavolsag/ido) az indexreleben.
A méreteket (középsztender) megígértem, de kérek rá egy-két hetet. Úgyis le fogom szerelni, mert egy-két apróságot módosítok rajta, mert sok mindent csak tippelve csináltam. Persze így is terveztem, vagyis inkább: számítottam rá.
Viszont lennének kérdéseim:
1: A vázon (mindkét oldalon) a kormánycsapágy mögötti ledugózott kis lyuk milyen célt szolgál?
2: A Reed relé (kapcsoló) milyen célt szolgál?
3: Az index kapcsoló vezetékei közül a barna a bal, a sötétzöld a jobb, a barna-fehér a reléhez megy. De van egy sárga-piros is, ami szintén a reléhez megy. Az milyen célt szolgál?
Köszi Lajos 01!
Egy ülésbe épített anal dildo kb. ennyit vehet fel és még akár fokozhatja a motorozás élményét. 😉
Csak emlékeztetőül, aki led-esre cseréli a fényforrásokat, ne felejtsen el egy min. +60W-os terhelést adni a generátornak.
A miértjét már valahol jóval lejjebb kitárgyaltuk.
Ja, OK. így már értem. El is kezdek rágódni rajta, hogy melyik megoldás lenne jobb. Köszi a segítséget.
Tudom, arra mondtam, hogy nem használtam olyat. Csak emelt fényű izzót LED helyett.
A Nightbreaker mellett nem tűnt sokkal világosabbnak az Auxito, csak fehérebbnek. Az ezresemben Osram Ultra Life "tartósizzó" volt/van, azzal szemben elég látványos az előny a LED javára.
Jaj, nem a fényszóróra gondoltam, csak a fényvető kis lemezkére ami az izzó előtt van. Mert így nem látszik az üvegen át, hogy milyen izzó van a lámpában. Csak nem szerelik szét az út szélén ...
Nem tudom, ilyennel nem próbálkoztam. Osram Nightbreakerrel igen, az tetszett, csak állítólag olyanok, mint a mosónők. Korán halnak. Passz, mert előbb eladtam a motort, mint kinyiffant volna.
A Tungsram Megalight-ot dicsérik, hogy az bírja.
Gáz. Nehezen törődök bele, mert én is szeretnék a fényszóróból több fényt, mint Gyulus.
És ha eltakarom egy fényvetővel úgy mint ahogy ezen a fényszórón? (Vagy már nagyon makacs vagyok?)
https://www.aliexpress.com/ite...
Látszik a gyári üvegen át. Egy ismerősömet megfogták idén a Mecsekben egy ilyennel:
https://www.aliexpress.com/ite...
30 ezerről kapott csekket.
Ezt az Auxito-t sokan használták a briteknél is, mert a vetítési képe elég jó, nem vakít (sok másik kínaival ellentétben), elfér a Virago lámpafejben és korrekt fénye van. Csak sajnos ott is beindult a cseszegetés tavaly januártól.
LED-es fényszóróizzóhoz: ebbe is belekötnének az útszélén is?
https://www.aliexpress.com/ite...
Nem akartam elvenni a kedved tőle Bajszipapa, inkább buzdítani akartalak, hogy próbáld meg. A méreteket azért majd megadom, mert biztos van olyan, amivel nem kell sokat bajlódni. De mivel gyárilag nincs előre kialakított helye, mindenképpen kell tartót csinálni neki.
Köszi Lajos 01!Akkor inkább nem vágok bele.
A gyáriba eszembe sem jutott led-et tenni.....
A kiegészítőbe az egyik a tompítottra, a másik a hosszu fényre van kötve. De hogy melyik melyikre, most nem tudom.....
Majd ha teljesen menetkészre összeraktam a gépet, foglalkozom ezekkel a kiegészítőkkel.
A kiegeszito lampara gondoltam, de ezek szerint nem cserelheto. Kar.
akkor lehet tenyleg elpasszolni a legegyszerubb.
A motor fenyszorojaba semmikepp, se muszakin, se utszelen felreallitva nem jar erte pacsi.
Mármint ebbe a LED-esbe kiegészítőbe?
Vagy a moci saját fényszórójára gondolsz?
A kiegészítő nagyon "kompakt" beépített ledekkel. Középen egy 1cmx1cm kocka, és körbe kissebbek. Külön lehet üzemeltetni.