Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor az már az újabbik, relé nélkül elvileg.
Szerk: ja, megnéztem. A 94-es német modellen csak a 25G relé van, az meg a tápszivattyúé.
94-es évjárat.
Akkor az. A rajzbol nem derul ki egyertelmuen, a nagyokon meg kuplung kiengedeskor dobja el a szikrat. Mivel a nagyokon ugyanaz a kapcsolas van 4U8 relevel, gondoltam ezeken is igy van.

Vagy a tiedben mar nincs rele es az ujabbik kapcsolas mar igy mukodik.
Bocs hogy beleszólok, de nálam ahogy sebességbe teszem, már akkor leáll a motor. /XV 535/.
Köszi blackiex a pontos választ.
A középsztendernél pedig én is 2-3 cm terveztem, de inkább 2-t mert igen cingár vagyok. ☹️
Nem... várjál... Ha lent van a sztender és meg van húzva a kuplung, beveszi a sebességet járó motorral, csak akkor veszi el a gyújtást, amikor kiengeded a kuplungot, hogy ne állj fejre. Na, így.
Ökölszabály nincs, de max 2 ujjnyit javaslok. Ha több, kurva nehéz lesz feltenni rá. Mégiscsak majd 210 kiló.

A sztender, ha fel van hajtva, zárja az érintkezőit (kék/sárga testre). 93 előttieken egy relét (4U8, kék csatis) testel, a relé zár és a TCI-be menő fekete/fehér drótot testeli: ekkor van szikra. Az újabbakon nincs relé, a kék/sárga asszem direktben megy a gyújtásvezérlőbe.
Lehajtott sztender esetén ahogy kiveszed üresből elveszi a szikrát, kuplunggal vagy anélkül.
A kuplung kapcsolója meg az indítózást tiltja, ha nem üresben van a váltó.

Fejből ennyit tudok mondani, most nincs előttem az 535 rajza.
Sziasztok, én most tartok ott, ahol K.István a múlt évezred végén a Yamaha 400-assal, és az M72-es Urallal. Rászánok némi időt (és pénzt) a motor -farigcsálásra. Már benne is vagyok egy hiánypótló projektben: középsztender. Az egyik kérdésem: az oldalsztender kapcsoló hogyan veszi el a gyújtást? (Nem tudom most kipróbálni, mert már szét van szedve). Persze az oldalsztender is megmarad, csak nem tudom a kérdésre a választ. Pl. csak ha sebességbe rakom, vagy már a kuplungkapcsoló is elég ...
A másik, hogy a középsztendernél milyen magasan kell, hogy legyen a hátsó kerék a levegőben? Van erre valamilyen "ökölszabály"?
Kösz, meg van. Én az első oszlopba a 3BR- nél kerestem. Még egyszer köszönöm!
Ott van az pedig. Keress rá a "4MC1"-re.
3BR 030101-től 033990-ig. BL2 (Black #2, 004B) színkód.
Tisztelt blackiex.
Kíváncsiságból megnéztem a modell indexet, de az én motoromat nem találtam. Motor és alvázszám 3BR 031034, 25kw, XV535, Németországból jött, fekete(gyári) színű, 94-es évjárat. Én néztem el valamit, vagy a forgalmi nem stimmel? Előre is köszönöm válaszodat.
Majd belinkelem az én hevenyészett honlapomra..... 🙂
Szuper, köszönöm! A model indexben megtaláltam az enyémet is, és ez olyan jó élmény volt. 🙂
Már nem is számolom, hogy hány kévéra vagy meghívva! ☕️
Hat, honlap helyett gyorsan es olcson megteszi. A cimkekkel meg lehet tartalmat szurni.
Szuper a blogod!
👍️ 👍️
Még pakolom és írom a szajrét, de ami ott van már, az elérhető, letölthető, ésatöbbi.
https://viragotech.blog.hu/
Tukrom az speciel nincs. Ami van, az meg 196x-197x CB Hondara valo.
Köszi, bocsi akkor félreértettem.
Vagy nem jól fogalmaztam... 😕
A tükör felfogatással már nincs gondom, maga a tükör fordul el a száron.
Csont gyári, M10 x 1.25 balmenet, ahogy Yamaháéknál szokás.
Megnézem majd lent a tükörszáraimat, mert persze természetesen már elfelejtettem, hogy milyenek... 😂 😂
Azt hiszem, mindkettő M8 jobbmenetes.... Tudnál róla egy képet küldeni?
Az a gondom vele, hogy a tükrök meglazultak, elrázza a moci..... (A pill. ragasztó nem segített!) 😂 🙂
Én is a felfúrást választottam volna, ha az első próbálkozásra nem mozdul.... (de valószínű, nem ennyire "precízen") 🙂
Én ennél egy picit "lazább", "sufnitunningos" vagyok. 😂 😂 😂 Persze, csak bizonyos esetekben...
Más téma.

Túrom a vackaimat, van pár felesleges alkatrészem, amit feldobtam Ebay-re, de ha valakinek kell, leveszem. Képek is vannak, akit esetleg érdekel, szóljon.
- XV1100 / XV1000 benzinpumpa, újszerű
- XV1100 / XV1000 benzinpumpa vezérlő (1989-ig)
- XV1100 / XV1000 benzinpumpa króm fedél
- XV535 főfékhenger fékkarral, kitakarított, a fedél berohadós csavarjai ki vannak szedve, tükörszár (és minden más) menete ép
- XV700 / 750 / 1000 / 1100 szelephimbák - az újabbik, keménykrómozott fajta, nem az első szériás, ami kikopik. 4 db
Az biztos, hogy én elvittem volna olyan szakihoz, aki kiszedi azt a vackot onnan. Pláne a beszakadt csavarkihajtó után.
Vagy küldtem volna a Gyulához, neki biztos van balmenetes cucca hozzá :D
<"Ti ügyesebbek vagytok nálam, és fényévekkel tapasztaltabbak! ">
Én biztos, hogy nem!!
De nagyon sokat tanultam már itt, kézséges, igazán segítőkész motoros társaktól.
És ez a lényeg!
Igen, ugyan az a doksi, valamilyen újságcikkből ollóztam ki. Az "észrevetted" alatt pedig azt értettem, hogy észrevetted a turpiszságot, hogy nem írtam semmit, pedig ott lett volna a helye. 🙂
Egyébként köszönöm a dicséreteket, de szerintem Ti ügyesebbek vagytok nálam, és fényévekkel tapasztaltabbak!
Az biztos, hogy minden ilyesmi szöszölős-agyalós elfoglaltság, csak a hozzám hasonló pihent agyúaknak való. Mármint olyanoknak, akik öreg Virago vásárlásra adják a fejüket ... 🙂 Akiknek már megvan régen a motorjuk, azok egy másik kategória. Azok a hűségesek.
És biztos vagyunk jópáran, akik hálásak a feltöltött doksikért, és szívjuk magunkba a tudást.