Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi..... sajna csak ez volt itt a boltba, meg egy sokkal silányabb.
00,5, 0,1 és 0,15 van rajta. Úgy tudom, ez olyan "közép érték" a tűrés határok között.
A szívókhoz ki kell venni a karburátort? Azt azért meg szerettem volna úszni. Blacki azt mondta, a szívócsonkokat ki lehet cserlni kiszerelés nélkül...
Finomabb "osztásu" jobb lett volna:
https://www.louis.de/artikel/r...

0,03, 0,04, 0,05, 0,06, 0,07, 0,10, 0,15, 0,25, 0,30, 0,40, 0,50 mm
Háááát akkor belefogok...
Vettem egy hézag mérőt... 🙂🙂
Az nem arthat, de az szelephezag meres / allitas utan.
Esetleg egy komresszió mérés? Van a közelben egy haverom, annak van komresszió mérője....
Köszi, igen értelek....
Háááát.... nem tudom. Vegyek egy hézagmérőt, és nézzem meg? Gondolom, tanácsos lenne. Nem tudni, az előéletét..
Az. Hat ha a henger nem zar jol, az befolyasolja a vakuumot. Ha a henger tomitettsege koser, akkor lehet a pillangoszelepet beszabalyozni, majd ha az is kesz, a benzin/levego aranyon (vagyis a benzin mennyisegen) allitani.
Szelepek?? Én?? Ez nem autó! 🙂 Nemigen ismerem, bár már videókon tanulmányoztam. Meg már a régi hézagmérőm sehol sincs.
Úgy emlékezem hideg motoron 0.1 - 0.15 mm?
Ja, igen!
Köszi.... persze, az inkább a tapasztalatról, tanulásról szólt. Mindazon által teljesen igazad volt, az nem lehet végleges, és biztonságos megoldás.
Egyebkent egesz konkretan a szelepekkel kell kezdeni, majd szinkron, s vegul pilot csavarok. Kb. igy epitkezik a rendszer.
Nem. A "muszer" nelkuli allitason.
De most mar ott az uj gumi, ott a vakuumteszter, meg lehet csinalni jol.
Köszi...... azt hiszem, a féktisztítós eredményen?
Stimm, de a sorrend nem jott szoba. En egesz mason voltam fennakadva, de azt mar kibeszeltuk :D
Sziasztok!
Tegnap levizsgátott a gép, reggel 07:15-re mentem Ócsára. 0- +1 fok volt. 🙂 🙂
Megint az eszembe... eszembe,...... a hajam alá 😂 jutott valami. Lehet, nem is volt jó a sorrend a szinkon állítással kapcsolatban:
Nem a pilot csavarokat kellene először beállítani, és utána a szinkront, hanem fordítva.
Először a szinkront, hogy a pillangó szelepek egyformán álljanak, és utána a pilot csavarokat... 🤔 🤔
Megkaptam az új szívócsonkokat, holnapra tervezem a cserét.
Hat igen a ketto egyutt jar... itthoni uzemanyaggal rugdoshatom a gazpedalt az 1.6 szivo Ford benzin motornak alig tortenik valami, cserebe tobbet is fogyaszt...
Azert azt sajnalom, hogy ilyen hulyen lekovettek ezt az e10-es bevezetest. A nemetek osztrakok az e5 melle tettek fel a e10 kutfejet es nem helyette. Lehet itt picit erosebb az autoklub erdekervenyesito ereje, otthon meg majd a tulajdonos kifizeti a szervizszamlat az okozott karok utan.
Megoszto tema, de otthon spuri adalekkal szoktam eltenni az oreg pajtaszokevenyeket, meg azzal probalom eleminalni a nagyobb karokat mar hosszu evek ota.
En is erzek nemi fogyasztas novekedest, de foleg nem huz annyira az ezredes, mint kint Angeliaban.
Amugy kb 10% fogyasztas különbseg van ha nemetböl jövök haza erösen rakottan, vagy megyek vissza Magyarorszagrol felig pakoltan a szemelyautonal. Jellemzöen az osztrakoknal tankolok, de visszafele kell magyar kuton is…ennyivel rosszabb a magyar benzin minösege. Erre egyszer valaki azt mondta, hogy biztos az eletszinvonal miatt van. ( a magassabrol lejt az alacsonyabb fele azert hazafele lejtön gurulsz…)
( es tenyleg komoly különbseg van csomagtarto tartalmaban, mert siman van 150 kg a szerszamok, meg motoralkatreszek sulya, meg visszafele max haza csemege-különlegesseg van mutatoba a csomagtartoban.)
Akkor azok a visszacsapo szelepek sem zarnak rendesen a pumpaban…, vagy valahol pumpa is atereszt.

Amugy a porlaszto jarmüvet hasznalokban nem tudatosult eddig, hogy a szezon vegen le kell engedni a porlasztokbol a benzint a kisebb-nagyobb problemak megelözese celjabol. Vagy legalabb valami jo adalekot hasznalni, mert föleg amit otthon benzinnek arulnak egy holtszezon eleg hogy hazavagjon sok draga es erzekeny dolgot az üzemanyag rendszerben. Inkabb ezzel foglalkoznek összel, nem hogy mikot cserelkek olajat( összel vagy tavasszal ;-D). Persze csak azoknak szol, aki erintettek a temaban. :)
Amugy ha a pumpat kinyitva nagy a baj, a videon latott patyolattiszta, 2000km-t futott 2016-ban vasarolt (tehat nem huszonot eves, bar ez a felvetelrol egyertelmu) pumpa eladosorban van.
Kulfoldi csoportban 100 euroert hirdetem, ha esetleg neked kell 25 ezer plusz postaert a tied.
Ennyiert rohadjon rajuk.
http://www.m0moto.hu/karburato...

A pumpas videon nem magyarul beszelek, de latszik, mi honnan nyilik.
A sok csavaros rez fedel alatt vannal a szelepkek, amiket karbipucolo sprevel at lehet fujkalni, ha latsz barmi oda nem valot a pumpaban.
http://youtu.be/lBd2RKSMt0o
A tapszivattyu egyiranyu kis szelepei. Es persze a tuszelepek.
https://www.sportmotor.hu/foto...
Az elozorol csinaltam egy reszletes galeriat. Akkor ugy keszultem, hogy lehajlitom az eredetinek megfeleloen 3mm-es rezcsöböl es kiperemezve fogom a gyarit helyetesiteni... de nem talaltam hirtelen ilyen kis atmerohoz tagitot, meg szerintem pont a megmunkalas miatti feszultseg okozza a faradast, vagy szinkron allitaskor nagyon utban van, lehet akkor feszegetik meg. Mivel sikerült kimenteni a gyarit, elkoszorultem a veget, vettem 4x0,45 vagy 4x 0,5 rezcsovet es raforrasztottam az eredeti vegere , majd a gyari megoldast hasznalva csapagyragasztoval visszaragasztottam a csö kèt vègèt az ontvenybe.

Ha nincs benzincsap, akkor mi tartja a tankban a benzint, csak a tüszelepek?
Egy ilyen esetleg?
Megköszönöm, ha felteszed a videót.
A karbit előbb-utóbb muszáj lesz szétszedni, gondolkodtam egy javító szetten is.........ha már megbontom.
Ilyenkor új csövet hajlítasz vagy kihúzod a csonkot és visszaforrasztod?

Motoni esetében nincs benzincsap. Tápszivattyús, a 2. tank az ülés alatt van. Mondjuk az is szivároghat adott esetben (van videóm a kinyitásáról, ha kell Motoninak a szemléltetés pucoláshoz), de én inkább a tűszelepfészek o-gyűrűjére tippelek.