Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A blokk közelebb van. Az akku mínusz asszem a blokkra van csavarozva a jobb oldalon.
A blokk váltó felöli oldalán az egyik imbusz deklicsavar alá befogatod a testkábelt, az alu blokk már csak elég jó vezető lesz a kettő közé :D
Teljesen jól mondod. Még a kábelkorbács-átültetés kellős közepén vagyok, de azért kértem hozzá jó hosszú testkábet, hogy ha kell elérjen az aksiig is. Még nem döntöttem el, de lehet, hogy elviszem addig.
Ha tisztán tartod a testeését, akkor mindenképp. A gyáriknak is az a halála.
Sokaknak alap, hogy ha vesznek egy használt motort, egyből olajat meg szűrőt cserélnek, például.
No, nekem hasonló első vagy második lépés a fesszabályzó sikálás és alu-pasztázott fémtiszta felületekkel összerakás.
Igen. És remélem, hogy a feszszabályzó probléma kipipálva. És úgy, hogy nem kell vakaróznom, hogy hová barkácsoljam fel a Solvart feszszabályzót. Ezen törtem az agyam, hogy ezt hogy tudnám elkerülni. 🙂
Teljesen jó. Akkor ennek egy csak kábelrejtő cső meg a két csati kell és mehet a helyére.
Aha, ledugóztam a két lyukat festett csavarokkal, és kikunyiztam a Solvart Kft-től, hogy az alaplapjukat tegyék bele a Virago feszszabályzó házba, és öntsék ki. Ahogy saccoltam, pont belefért. Elküldtem Tatabányára, adtam hozzá egy kis jattot, és jó hosszú kábelt, sarut, és csatlakozót is kaptam hozzá pluszban.
Jó, de nem jöttem rá, hogyan készült.
Elküldted valami szakinak, aki épített bele egy áramkört és kiöntötte fekete műgyantával?
2022 -2009= 13 év gond nélkül. Ennyi nekem is elég lesz. 😉
Milyen a MOSFET feszszabályzóm?
2009 óta így használom a Mikunikat. A 700-asommal kezdtem, amin egy bowdenes Hitachi volt gyárilag, Mikunira konvertáltam, kutya baja nem volt soha. Az összes ezt követő motoromból kiszedtem, most sincs, csak húzó.
Köszönöm az infót, igen, én is erre gondoltam. És bár nem fáj a csuklóm, de nem hiszem, hogy el tudnám szakítani a gázbowdent akármennyire is felszívnám magam. Meg félek, hogy ha nagyon rángatnám felugrana egykerékre és kirepülne alólam a motor 🙂. (Ez vicc volt)
Na, itt vannak Drag 1100 bowden méretek
https://www.aliexpress.com/ite...
A toló nem az. A rugó több, mint elegendő a visszahúzásra.
Igen, van benne egy biztonsági faktor, hogy akkor is csuk, ha a rugó eltörik, de erre igen kicsi az esély. Amire még esetleg jó, ha pl. út közben elszakad a gázbowdeneid kötül az egyik, tovább tudsz menni, mert ott van helyben a tartalék.

Egyébként érdekes, hogy a toldott bowden 95 cm.
https://www.biketeile-service....
Más: Dolgozik bennem ugyebár az "alakítsunk-át-mindent-a-motoron-és cseréljünk-le-mindent" (kínaira 🙂) őrület, itt a legújabb.
MOSFET feszszabályzó Viragóra - Lajos módra.
Igaz, hogy semmi baja nem volt a feszszabályzómnak, de meg lettem győzve, hogy ha kicserélem MOSFET-esre, akkor nem is lesz.
Megoldottam. (Illetve pontosabban: megoldattam 🙂)
Bowden: 92 cm rövid. Ami nekem van az is hosszabb, kb.99 cm. Ahhoz, hogy kényelmesen el lehessen vezetni, kellene még hozzá kb. 18 - 20 cm. A Dragstar-éra gondoltam, az lehet, hogy van annyival hosszabb. De ha azt mondod, hogy nem létkérdés, le fogok mondani róla.
Van B-terv: a lentebb emlitettek kozuk barmelyikbol szarmazo bontott tekercsrugos kuplung egy az egyben passzol.
Gyakori atalakitas, ha trike-ot csinalnak, motort tuningolvak vagy oldalkocsit raknak fel, mert tekercsrugobol kaphato erosebb is.
Köszönöm a segítséget, akkor megnézem ott.
Igen. Csak a hej az minusz 13 centi durvan
OK. Nagyon köszönöm, az enyémet később tudom majd megmérni. Este visszaírok. Ez gondolom a teljes hossz.
A 750/1100 csuko bowdenje 92 cm, az van egy itthon, azt meg tudtam merni, ha megfelel.
Szerintem is hosszabb kene legyen, mert az enyemen Dragstar porlaszto van es a huzo korbeer a motoron. A fenyszoro alatt meg keresztbe a motor bal oldalara, a ket henger kozt nyulik at vissza a jobb oldalra a karbihoz.
(a tolot kiiktattam, szvsz tok felesleges, a csukom ugyis szar)
Hali! Nekem is lenne egy új kérdésem: Anno kicsréltem a kormányt én is, (mert kezdőként nem jött be a buckhorn kormány) így viszont a gázbowden rövid lett. A húzót még egész jól el lehet vezetni más útvonalon, viszont a tolót csak "nemszép" módon. Abból egy hosszabb jobb lenne. Sajnos két nekifutásra lyukra futottam, hogy csináltassak hosszabbat.
Tehát a kérdés: az 1100 XVS-nek mennyivel hosszabb a toló bowdenje, mint az én XV500L (osztrák) Viragómnak?
(Úgy tudom, hogy hosszabb, és a két vége megegyezik. Bocsi, ha tévedek.)
Nem. Az 1100-es Virago kuplungja tányérrugós, a többi nagyblokkosé (700, 750, 920, 1000) 6 db tekercsrugóval van szerelve. Még nem láttam utángyártott rugót hozzá, csak a gyári alkatrész játszik.
A tányérrugó az oem-parts-ról beszerezhető, 1TA-16334-00 a cikkszáma. Emlékeim szerint olyan 70 euró magasságába kerül.
Sziasztok, évek ótakövetem ezt a fórumot, és nagyon sokat tanultam belőle. De most lenne egy kérdésem. 1100 viragom van, nem találok a kuplunghoz rugót, az lenne a kérdésem, hogy a 750 esé jó az 1100 hez? Mert az van bőven. Előre is köszönöm a választ.
Igazad van, a hétvégén el is intézem.
Ezek azért kiégették a retinámat.
Nem is vágom, ilyen hogyan jut eszébe valakinek. persze látom autón is, amikor a nyuggerek hisznek a macskaszemben és körbecsavarozzák-ragasszák olyan szarokkal az egész autót, úgy néz ki, mintha a helyi pridére indulnának.