Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyél MOS-FET rendszerűt, árban nem több (új = új).
Eloszor is koszonom ismet a hasznos infokat mindenkinek, melyeket itt kaptam.

Megrendeltem a szukseges alkatreszeket, de sajnos a csomagom nem erkezett meg a 4 het alatt, amig kint voltam. Az amerikai posta vhol elkeverte es nem tudta megmondani tracking alapjan sem, hogy hol a csomagom es vegul visszafizette a webshop a penzt.

A fentiek miatt most ugy dontottem, h inkabb beszerzek egy Mikuni karbit es arra koltok, ha szukseges.
A jofogason most epp van egy XV 750, melyet bontanak es elvileg okes a karbija.

Sajnos az elozo tulaj jelezte, h a vmi van a toltessel is. Ugy neztem, h az alloresz kabelen is tobb az ellenallas az eloirtnal es test fele is zarlatos. Illetve a fesz szabalyzo is hibas :(
Ezeket erdemes venni bontottan vagy inkabb mas forrast keressek?
Ha le akarod OT-zni, akkor ja, kalligraf Virago logo kell a tankra, arany tonusu Yamaha matrica a deklikre. Persz attol is fugg, mi a gyari szinkodja (vazcsovon kene legyen matrica az ules alatt valahol)

De szerintem is mutatosabb a szarnyas matricas kivitel.
Igen, a tank design nem stimmel a 2YL típussal, de a szárnyas logó és a kéttónusú fényezés kimondottan tetszik. A tankot viszont javítani kell apró horpadások miatt, valószínűleg ugyanilyen fényezést és matricát kapna. A sima yamaha felirat túl egyszerű. Elképzelhető, hogy ha megjavítottam a gyári dobot, akkor keresek egy korhű tankot és úgy tolom majd be minősíteni az autóklubhoz, de addig sok dolog van még hátra.
A tank 96 utáni, a fék 95 előtti. A fék még egy dugattyús, a tankon viszont már szárnyas V logó van.
Nem feltétlen baj, csak szokatlan látvány a kettő együtt.
Valszeg a tank, az első fék kor- és altípushű. A tank fényezése szerintem sem stimmel az évjárattal. Neked azért nagyobb tapasztalatod van benne, mit láttál meg?
Nem mutat rajta rosszul.
Mindenesetre megbökte a szemem az első fék és a tank. Melyik volt cserélve, azt lehet tudni?
Gratulálok! Nekem is tetszik! Hajrá, csak így tovább! 😉
Sziasztok! Ígértem, hogy teszek fel képeket a Silvertailről. Mentem egy kört is, vigyorogva szálltam le a gépről. Ez az eddigi legjobb "olcsó és rossz" motorom amit valaha vettem. Egyáltalán nem bántam meg a Silvertailt, terhelésen iszonyú jót gurgulászik, csak úgy forognak a népek utána. :) Felvettem a hangját, de egyelőre csak telefonnal: http://youtu.be/A6lmY40JfTk
A régi tömítések kibányászása és a leömlő csonkok Dremeles-drótkorongos kezelésével együtt 3 óra volt. Ebből közel 3/4 csak a króm takarók felszerelése. Sok dolgom van még a mocival, de már most nagyon élvezem, bevallom nem számítottam erre.
Nyugi!
Akinek segítségre van szüksége, az meg is fogja kapni... Mindenki abban segít, amiben éppen tud. Ez biztos!
OK. Jó fejek vagytok. De úgy érzem tekintettel kell lennem a röbbiekre is. Mármint azokra a barátainkra, akik épp most is a motorjuk mellett tédrelnek, és segítséget várnak. Közben lapozzák kétségbeesetten a fórumot, és "már megint egy Lajos hülyeség, már megint egy Lajos hülyeség már megint ..." Szóval ilyenekről is fantáziálok. (Jaj! És ez már megint egy Lajos hülyeség volt.) 🤐
Lajos, Lajos! Nyomjad csak! 😂 😂
Mert ugye a kígyó is a fejétől a farkáig 2 méter,
a farkától a fejéig 2 méter, tehát a kígyó 4 méter!
Tárhely :D Ugyan. :)
Bátran.
Inkább nem erőltetem. Minek foglaljam a tárhelyet fölöslegesen. (Meg nem is illendő, és talán még nem is időszerű)
Nyugodtan, most mondtam. Én nem értettem, erről nem te tehetsz.
OK. Értettem. Nem fogok hülyéskedni. Bocsánat.
Egyébként egyetértek veled, azért is van két garnitúrám. Egy magamnak (azért az sem össze vissza) egy (a gyári) az utánam jövőnek.
Ne tedd, en nem ertettem a viccet.
Hirtelen nem tudtam elkepzelni, mire celzol, de ez engem minosit.
Bocsi. Vicc volt, csak nem szóltam. Majd megpróbálom magam visszafogni.
Ezt most konkretan nem ertem, de ha szamodra igy logikus es hasznalhato, akkor hajra.
En torekszem a gyari kodolast megtartani, mert ha utanam mas szakihoz kerul, ne az anyam kapjon csuklorohamot, hogy a rajzzal nem passzol.
OK. nyilván. De az is előfordul velem, hogy kihasználom, hogy a vezetéknek mindegy, hogy melyik irányba megy rajta a feszkó, és megcserélem a két végüket. A piros/kék mellett lesz egy kék/piros, a kék/fehér mellett egy fehér/kék a piros/fekete mellett egy fekete/piros stb. és máris kétszer annyi variációm lesz.
Igen, 4 euró tája per szín 10 méterért. No, ezért szoktam inkább itthon megvenni az alap színeket és színes szigszalaggal/zsugorcsővel a végén adom hozzá a plusz színt, ha pl. prios/feketét, piros/kéket vagy sárga/pirosat kell csinálni. Ha nyitni kell a korbácsot, akkor úgyis ott van kiterítve és fizikailag elkülöníthető.
Igen, fogalmazhatunk így is. 🙂 Meg asszem, hogy 10m-es tekercsben lehet rendelni. Ha jól számoltam 28 szín. Bár ha összeállunk hatan-heten, már nem is olyan sok! (Ez vicc volt)
ui: Jah, egy oldallal le voltam maradva mikor megírtam, közben látom hogy ismeri más is az oldalt. :)
Lehet, csak nem koltseghatekony.
wireslave.com-on van mindenfele csikos is asszem.