Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 08:06-i írásoddal kapcsolatban jutott eszembe, pontosabban a hajam alá, 😂 most, hogy a 10w40 helyett 20w50 van benne, másképp viselkedik a motor. Ha hangosabb váltást, kupplung zörgést már megbeszéltük, (ez ilyen) de úgy tapasztalom, hogy közepes, és magasabb fordulaton sokkal "keményebben" jár a motor. Lehet ez a "vastagabb" olajtól?
Miklós ezresén van olyan karbi pl. Neki pont fasza aza kép.
Szuper! Köszönjük.
Akkor ezt is tisztába tetted nekünk! 🙂
Mindenképpen! Egyidős a két porlasztó, a gumi azon is úton van az örök vadászmezők felé.
Ne ismétlődjön meg ugyanez egy éven belül, csak a hátsó hengerrel. Jobb a békesség.
Ezzel a képpel egy baj van: nem az Anti motorjához való. Ez egy Hitachi porlasztó, 1981-87 közötti modellekről.
A könyv szerint az úszóház/karbi találkozás alatt kell legyen.
Fizettem. Én. Most vettem. A csontvázak meg hullanak a szekrényből. A tulaj ÉS a szerelője után is.
Ezekben van kiegyensúlyozó tengely, ami ugye egy excenter súlyt lenget a főtengelysonkával ellentétes fázisban, hogy ne rezonáljon a blokk. Na, a "mester úr" úgy cserélte ki az önindító szabadonfutóját, hogy összeszereléskor rossz pozícióba, nem a gyári jelre tette vissza a kiegyensúlyozó tengely ellensúlyát. Nem költséges munka kijavítani - csak embertelenül bosszant az is.

De egy hónapon belül ebbű' motor lesz.
Antinak "vadásztam" ezt a képet, valami olyasmit írt, hogy a permtől lejjebb 2-3mm-el szegénynek bizonyult a keverék, és peremtől 1mm-el feljebb volt jó. Vagy a kettő között. Én nem értettem.
Jó lenne Antinak "satuban" ellenőrizni a vipolán csöves rendszerrel, mielőtt beszereli.
Rendeltem 2 szettet, berakom azt.
A másik karbi rendben van, de ha már le van szedve, rendbeteszem.
Na, bakker!
Háááát, én sem vagyok egy "patika", de ez már minen kritikát alulmúl.....
Tényleg ne mélyedj bele. Fizessen, és engedd el! 🙂 😉
Használhatod természetesen. Min. 5-10 évig ezzel se lesz baj.
A Viton gyűrűt én arra az esetre gondoltam, HA csak az van szétmenve, a szelep többi része viszont ép. A réz szelepfészek tisztítható, finom polírozó krémmel újszerűvé varázsolható és ha a tű hegye rendben van, akkor elég a Viton o-gyűrű.
A szett nyilván kényelmesebb, mert az csak kidobod - beteszed meló és minden új.
De természetesen kombinálhatod a két megoldást.
Blacki !
Jól értelmezem, amit írtál, ne a szettben lévő O gyűrűt használjam, hanem vegyek Vitonost?
Maga az áramkör üzemszerűen 5A-t kezel. A csatlakozások, vezetékek (1mm2) max 10A-t bírnak. Itt 15 környékén kaptak és a huszas bizti nem olvadt le - így leolvadt minden más inkább. A hőfejlődéshez nyilván az is faktor, hogy 26 éves a motor és nem volt minden kontakt kifogástalan, de könyörgöm... ez így barbárság.

Ennek a palinak nem mondok semmit. Felesleges.
- a láncvédőt flex-szel vágta le, mert nem tudta levenni a túlhúzott csavarokat.
- az akksi negatív saruját túlhúzta, a kalapácsfejű anya elforgott és kettétörte
- a légkürtöt (röhej) úgy táplálta akksiról, hogy egy csúszósarut az akku csatlakozás alá szorított amúgy mezítlábasan...
- az ülésre úgy tett háttámlát, hogy átfúrta a kárpitot, a szivacsot, és az üléslapot is.

...emellett vagy 2 órát bogoztam, hogy hogy volt elkötve a fényszóró, ami kikapcs-helyzetjelző-fényszóró kapcsolóállásokban egész máshogy működött. Kikapcs állás volt a helyzetjelző, a helyzetjelző állás lett a fényszórós, a fényszóró helyén meg fényszóró PLUSZ a két kieg. reflektor...
Jó reggelt!
Ez egy elég szerencsétlen eset. Végül is egy cca 5A -re tervezett rendszerre "ráerőszakolt" még plusz cca 8A -t.
Ha ezt most Te teszed rendbe, majd elmondod neki, hogy ilyen fejlesztés esetén nem elég egy nagyobb bizti, oszt annyi. 🙂
Azért azt a 20A bizti ilyen leégését nem értem..... 🙄 Ill. arra gondolok, hogy "lábfelől" forrósodott át, az alulméretezett vezetékezés miatt.
Szia Gyulus,

egy darabig még elvagyok lehúzó nélkül (gondolom a pók sem hiányol benne), bár egyre inkább kezdem azt érezni, hogy minden vásárlásnál engem akarnak lehúzni...
Gurulnék már én is egy jót, csak az időm kevés rá.
Köszönöm.
Bár már ott tartanék 😁.
Bízom benne, hogy hétvégéig megjön a cucc.......aztán nekifeszülök. Itt a jó idő, gurulni kellene, nem szerelni.

Sziasztok !
Állítsd "csíkra".
A borda az úszón legyen pont párhuzamos az úszóház élével.
Na, jó éjt mindenkinek, reggel 5 kelek 👋
Hát igen......egy jó pohárnyit kilökött a dugattyú, amikor kiszedtem a gyertyát.
Remélem, semmi nem károsodott, amikor indítgattam.
Egyébként sikerült kiszerelni, a felújító szettre várok, amit ajánlottál.......
Remélem a visszaszereléssel is boldogulok, a benzinszint beállítása még szóba jöhet az úszóknál.
Onnan, hogy leteszteled.
A pumpa kifolyó csövét lehúzod (nyíl jelöli melyik cső melyik) és egy másik csövet dugsz rá, amit egy földre tett dunsztos üvegbe vezetsz (fedő legyen rajta, a csőnek bökj lyukat). Másnap ránézel, ha nem porszáraz a dunsztos üveg, akkor ereszt a pumpa.

Bár ha feltöltötte a hengert agyig, akkor az nem csak a csövekben levő mennyiség volt, hanem a tankból szivárgott le a pumpán át.
Szia, Blacki !
Honnan tudható, hogy a pumpa átereszt-e vagy sem ?
Bár, ahogy elképzelem, a karbikhoz menő csövön jöhet olyankor a benyó, mintha normál ejtőtartályos lenne.....
De legalább nem azért olvadt meg, mint ezé a baromé... A túróért túrkál a villanyban, aki sötét hozzá, mint a vakond belső zsebe?!

Fényszóró + 2 db 55W halogén kisfényszóró. Huszas biztosíték neki oszt szarni bele. A fényváltó kapcsolótól kezdve a gyújtáskapcsoló csatijáig minden olvadt vagy szenes. Csoda, hogy a generátor és a fesszabályzó túlélte.
Szia Tormy!
Rég láttunk már erefelé.....
Ha kell a lendkerék lehúzód, írj, vagy hívj és átviszem.... Utólag is mégegyszer köszönöm! 🙂
Biztos jó lesz az úgy is Lajos, nekem valószínűleg laza (vagy meglazult) a csatlakozóm, és az átmeneti ellenállás miatt az ott szaladgáló amperek megolvasztották a műanyagot.