Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen azt szoktam nézni,mert a melegben kipárolog.Szerzek akkut és megmérem a töltést,de most a szint is rendben,cella zárlat nincs,12V fölött van a fesz.de fordul egyet és már csak a behúzó kerreg tovább,nincsen kapacitás.Remélem önindító szorulása vagy más nyalánkság nincs,de nem tudom,amíg nem tudom indítani.
Nem,nincs csepptöltésre sem rakva,de a vezetékeket sem szoktam lekötni erre az időre,csak télire.
Mi a helyzet Anti?
Hogy sikerült a műtét? Benzin szivárgás, terhelésen/nagy fordulaton ledadogás? Ha megjöttél, nézd meg a gyertyákat, ha kicsit lehűl...
Elfeflejtettem még, hogy a savszintet is rendszeresen ellenőrizni. Nyáron, (főleg, ha még van egy kis túltöltés is) nagyon gyorsan lecsökken a szintje.
Igen, olyasmire gondoltam, hogy kreativitással valamit beszerkeszteni..... de csak egy kósza gondolat, mivel hogy Antinál van egy rossz.
Pl. az akksis kolléga is meg van lőve. Az 535-be való méretben EGYETLEN jó minőségű gondozásmentes alternatíva van az országban, 2x áron a normál akksikhoz képest (BS SLA BB12AL-A2) és talán 2-3 helyen kapható max. A többi mind sima hagyományos akku, illetve a Landportnak van 15 ezer magasságában egy AGM variánsa, de annak a tartósságáról nincs sok tapasztalatom, azt tudom csak, hogy a savas Landport egy fabatkát se ér.
Értem a logikát, de erősen kétlem, hogy a kínai mésolaton kívül bárhonnan lehet olyan szelepet szerezni. Olyan baromi sok hely nincs valami mást berámolni.
Sajnos itt a félperiférián nincs sok sansz. A jenkiknél van alernatíva, pl. az Edelbrock Micro vagy a Mr Gasket 42S szivattyúk, bár ezek igényelnek némi kreativitást az elhelyezésben, mert nem passzolnak a gyári helyére - ellenben sokkal modernebbek és 50-60 dollár darabja. Itthon egy időben lehetett Posi-Flo pumpát kapni huszonpárezerért, most már azt se láttam sehol.
Blacki:
Azért jutott a hajam alá a gondolat, mert ha 40 körül van egy pumpa, érdemes elgondolkodni hogy be lehet-e biztonságosan applikálni valamilyen visszacsapó szelepet.
Barnaurr:
Én két dolgot tennék, megnézném a töltést. Lehet túltölt, és az az egyik halála az akkunak, főleg 35-40 fokos melegben.
A másik, mindíg teljesen feltöltött állapotban kell tárolni az akkut. Vagy egy megbízható csepptöltőt ráakasztani, vagy havonta utántölteni.
3 évet illik kibírni az akkunak..
Tehát értsem úgy, hogy az akksid csepptöltőn van mindig, amikor nem hajtod a motort?
Sziasztok! Virgács 535-höz tud-e valaki közületek normális akkut ajánlani,mert savasat használok,gondozom,töltöm(nem tudom annyit hajtani a gépet mint szeretném)és két évente kuka az akku. Azt tudom,hogy az én saram,amiért többet áll a moci mint kéne,de ez így anyagi csőd.Nem beszélve a benzincsövek feszegetéséra akku cserekor. köszi
Nem a szívó-toló membrán a baj, hanem a két visszacsapó szelepke, ami az üzemanyag-forgalmat irányítja.

Maximum úgy lenne javítható, ha az ember dobbantana egy kínai pumpát donornak és nagyon erősen remélné, hogy annak a gumi szelepkéi nem mállanak szét a "benzintől".
Ezek régi tipusu tàpszivattyuk membranjaval nem javithatok?

90-es evek közepen mikor meg nem volt minden „ sarkon“ webaruhaz, a yamaha vakuummembranjat talan uazbol valo „AC“ membranbol vagtam ki…
Fiúk!
Köszi a segítséget mindenkinek, remélem a próbaúton is jól viselkedik
majd.
Lepihenek, mert szívás volt ez a nap.
Jó éjt !
Értem, köszi.... akkor ha nem lehet olyant szerezni, nem sok értelme van szétszedni...
Nincs rugó, Gyula. Gumi harangok, amik anyagukban "rugóznak" - épp ez a baj néha, hogy ha repedezik vagy rehül, azt a spré nem szedi ki, csak ha retkes.
Ha az olaj hígul, mert benzin kerül bele, azt a kis ablakon lehet látni, meg szaga is van - az tény, hogy a nyomás is esik. Én inkább a porlasztót javítanám meg, hogy bízni lehessen benne, már amennyire ez az 535-nél lehetséges.

Őszinte leszek, a középblokkot nem szúrkálnám. A deklit tudod cserélni, a többi neccesebb sokkal.
Blackiex köszönöm a gyors választ én már csak ilyen öreg aggódos vagyok a főtengely felújítása kb anyaggal munkadijjal 120eft is lehet vagy akár több is. Én a 250 -nél egy záró csavar kivétele után mértem olajnyomast és elmondanam a főtengelyhez volt felújíto szett ,a blokkban golyóscsapagyazas volt.Szerintem egy ilyen motor esetében ahol hol az egyik hol a másik másik hengerrel van keverék képzési hiba a benzin felhigitja az olajat a főtengely csapagyazasa igen kérdéses legalább egy ellenőrzés legyen beiktatva. Én egy másik olajcsatorna lezárt pontjára gondoltam a henger tövében majd átnezem az olajcsatorna rajzot. Üdv Fati.
A kis pillangó szelepekre gondoltam. Amelyik átereszt. Azok nem egy egyszerű mechanikus szelepek mint pl. ezekben a kis légkompresszorokban van? Egyik irányból a nyomásra rudó ellenében enged, a másik oldalról a nyomásra zár, plusz a rugóerő.
szet lehet szedni teljesen, de forrasztast es tapasztalt kezet igenyel - ellenkezo esetben szakadnak a gumik vagy tekercselesek.
Igen, azok feltétlenül.
A szelepekre gondoltam, megnézni "közelebbről" az egészet. Mivel nagy kárt már nem lehet tenni benne. 🙂
Úgy láttam kis csegecsekkel van rögzítve.
Jogos, a kontaktorok mindenkepp jok lesznek tartaleknak! Bar ami most van, patyolat az elektromos reszen is.
Ügyes vagy Anti.... 🙂 🙂
Az átszivárgó pumpát ne dobd el, majd a télen elagyalunk rajta, lehet-e vele valamit mókolni...
...es hidd el, ha en mondom: az XV a legszerelhetobbek egyike. Egy intrudernek neki se allj, maga a borzalon!
Benyóért......nem bénázóért....😂😂😂😂