Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

96 utani 535. Jol szet van csipve.
Műhelyben jártam, ott ezt láttam.
Ööööö... minden passzol, de visszanéztem a biztonsági kamera fényképeket, ott nem láttam, hogy elindultam volna aznap motorral bárhová is.
De jó tudni, vagy alteregóm.
Zöld és fekete volt, már amennyire hátulról meg tudtam ítélni. Cordura szettes koma ült rajta talán sötétszürke vagy fekete sisakkal. Dombóvár után, úgy Alsóleperd előtt kicsivel megelőzte az előtte haladó bordó autót, úgyhogy kb. addig láttam csak, de a 61-esen ment Észak felé.
Zöld volt? Amúgy emlékeim aznap nem mentem volna, de így visszagondolva szoktam Dombóvár felé, Szekcsőn életemben csak visszafelé, Kaposvár irányába. Úgy szoktam, hogy Dombóvár, Kurd, ott az erdőn és szerpentinen a borútra, le Pécs felé, át a Mecseken, Orfű és ott valamerre haza, mikor, hogy.
Folyó hó 15-én Kaposszekcső-Dombóvár környékén ment közvetlen előttem egy ER6, szóval ha te lettél volna, engem is láthattál volna. Hallani nem biztos, mert csak 95 dB-t tudok prezentálni, alapjáraton meg 88-at. :D
Figyelni kifejezetten én sem figyelem, azt veszem észre, ha valami kilóg a sorból. És a dupla széles (Mert a pilóta előre álló és széttárt lába) és a sok krómozás miatt nekem rááll a szemem.
Ha meg a hangot hallom... Régen vinnyogott a sok fos, most meg egyre sűrűbben hallom az alacsony fordulatszámon röfögő valamit (mert csak hallom).
Sokat hoznak be kintrol. Ujat mar nem nagyon kapni, kiment a divatbol (meg az emisszios normak kicsinaltak).

Hogy tobb van-e beloluk, mint mondjuk 10 eve... nehez kerdes. Motorbol tobb van az utakon, mint egy evtizede, az fix. Hogy stilusonkent hogy oszlik el, azt nem tudom, annyira nem figyelem, csak a ritkasagokra, erdekessegekre kapom fel a fejem.
A minap motoroztam a Balatonra meg kerülővel haza, az tűnt fel, hogy manapság mennyivel van több chopper (meg efféle) motor az utakon. A klasszikus sportból alig-alig, sporttúra/naked már igen, túra motor szintén, de a legnagyobb változás szerintem a chopperek számában van.
Időnként nem árt adni egy kicsit nekik, rövid löketű V2-k 7500-as max. fordulatszámmal, tessék nyugodtan kaladozni velük 4000 fölé is, kihúzatni, alacsonyabb fokozatban de magasabb fordulaton hajtani.
Ha a szelep nem zár tökéletesen, akkor a szelephézagra a nevezett szelepnél ismételten rá kell majd nézni, remélhetőleg előrelátóan ott kicsit nagyobb hézagot hagytak a srácok. Ha a koksz eltűnik és a szelep mélyebbre tud ülni, az természetesen a most beállított hézagot azonnal el is fogja tolni. Nyilván látatlanban nem tudom megerősíteni a diagnózist, de amit mondtak, az nem hülyeség.
Az alapjárat azért remélhetőleg 1000 vagy kicsit felette, alámenni nem célszerű - a kenés miatt.
Üdv mindenkinek újra!
Ma - ahogy korábban írtam - megkezdőik a Siroki Motoros Találkozó. Ha valaki közületek tervezte az már bizonyára vagy ott, vagy úton van.
Minden esetre ha megláttok egy hosszú hajú szemüveges fazont egy kecskefejes Bathory pólóban (azaz egy kivénhedt rockert) az én vagyok, nyugodtan szólítsatok le!

Blackiex:
Mint írtam nagyon sűrű volt a programom, de ma végre mindennel megvan a motorom, most hoztam vissza a szervizből.
- Igazad volt, az új gumikkal tényleg zongorázható a különbség, még ebben a fos időben is (itt most esik).
- A visszapufogás és annak lehetséges oka (itt a Te véleményedre is kíváncsi vagyok!):
Nem szűnt meg teljesen (ezt mondták is de majd lentebb...).
Leszedték a karbit, kipucolták, ellenőrizték a szelephézagokat (fel is vannak műszerezve, ezt nem is tudtam). Azt mondták a szinkron teljesen el volt menve, azt beállították, és a pufogás azért van még mindig, mert a hátsó henger kipufogó szelepe nem teljesen zár el.
Azt mondták valószínűleg el lehet kormolódva egy kissé, mert a motort az első henger húzta, az dolgozott jobban.
Azt tanácsolták közlekedjek egy kicsit nagyobb fordulaton néha, tegyek a benzinbe Spurit és meglátjuk, hogy lesz-e változás és ősszel, motoros szezon után megnézzük újra (gondolom a lerakódott korom kiégését várjuk ettől).
Egyébként nagyságrendekkel szebben ketyeg a motor, alacsony fordulaton is dinamikusabb lett (amiről korábban beszéltünk) és azért a pufogás is jóval halkabb és az alapjárata is alacsonyabban van.
Igen, igazad van. Csak példának felkaptam valamit a konyhapultról ... Mondjuk ez épp rossz példa volt 🙂
Szeretem az LS-eket is, de sajnos nem annyira, hogy ezt a távolságot bevállaljam oda-vissza egy napon belül :D

Ettől függetlenül örülök, hogy a Savage is kap egy kis figyelmet.
Jó, csak minimum két hétig áztasd benzinben. Ha túléli, mehet. A szilikon tömítés pl. nem bírja tartósan.
https://www.sportmotor.hu/album/CwAE86Z3HSw

https://www.facebook.com/photo?fbid=3438748099732124&set=a.2014504038823211

Hátha valakit érdekel ez a Salgóbányai találkozó!
Hát az, hogy sok-e érte vagy kevés ... hát biztos én is törném a fejem, hogy szívesen megoldanám vásárlás nélkül. Végül is "csak gumidugó".
Sőt az István megoldása 5*-ös a pilot csavar dugaszolására. Jobb, mint az eredeti. 🙂
Gumidugót meg csak talál valahol az ember ...
Jaja... de talán ezzel a módszerrel ez is megoldható... vagy eszergálni formát, és valamilyen jó minőségű szilikonnal ( fekete v piros ) kinyomni, száradás után kész a dugó%%
Konkrétan mindkettő, mert mindkettő kell és darabja 3-4 lepedő. :D
Ezek közül valamelyik.
Varjal, Istvanom, nem ez a dugo a fajdalmas :)
Ami a karbiban belul van. :)
Szia! Én esztergáltam fekete textilbakelitből ( hő és saválló, -kazángyárban használták dugózni ), beszúrva egy kis O-gyűrű tartja a helyén.. Évek óta teszi a dolgát. A csavar azért van a végén, hogy körömmel ki tudd húzni a helyéről, mert passzentosan van ott.-- jópár éve, mikor hozzám került a motor ( 2 évet állt a lánchíd alatt szabadban) darazsak hordták tele a lukat sárral, a csavar is be vot állva, de készítettem egy szerszámot amivel meg tudtam indítani a csavart, persze előtte csavarlazítózás stb. pár napig.
XV535-nél, igen. Nagyi ellenben egy Suzukival küzd.
Igen, én is így csinálom.