Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Megprobálom a ferdeszeműnél lealkudni a szállítást, mert én is erősen gondolkodom a ledes lámpákon. Neked kell 2 db, mert akkor megírom a zsiványnak,hogy ha ingyen vagy attól olcsóbban postázza akkor veszek 4 db-ot. Hátha belemegy mert azokat a ledeket ami nekem most fent van megtaláltam a boltjában 18$ -ért és ingyen postával. Hátha össze jön az üzlet.
http://www.ebay.com/itm/Virago...


http://www.ebay.com/itm
/Virago...
Szép a motorod, gratulálok. Ha jól tudom szűz jogsival nem lehet utast vinni. Bár lehet hogy változott ez is, nem tom.
megerősítem... nem azonnal okoz gondot, hanem évek múlva adja ki a hatását...

a vizesedés itt is egyértelmű, de nem olyan mértékű, mint személygépkocsikon.
Üdv!

Ilyen karburátor benzin elosztót hol tudok beszerezni?(nekem eltört)
Yamaha xv535 1996-ról származik.
Előre is köszönöm a segítséget!
Itt van a kép is ha van valakinek eladó kérem jelezze!
06305031455
Tisztelt blackiex
Igen, köszi az ötletet, csak kettő szempontnak kell megfeleljen:
1.ne kerüljön semmibe= utánajárás dobozvásárlás,festékbeszerzés stb.
2. ha a bolt előtt hagyom a gépet akárcsak 10 percre is, és nem látok rá, csak le kell pattintanom és zsebrevágnom, hogy a későbbiekben is nekem segítsen a tájékozódásban, ne a szemfüles tolvajnak. Mert ha rajtamarad, csak addig lesz az enyém amíg egy "ilyesmire szakosodott szakember" könnyedén magáévá nem tesz.i
tehát legalább annyira hajlékony is legyen, hogy a zsebből kivéve ugyanúgy ellássa az árnyékoló szerepét a készüléken.
Először a háztáji lomok közül válogatok: bőrhulladék, gumibelső, effélék.
Akit érdekel, indító motor xv 535-re.

http://www.ebay.com/itm/Yamaha...

Nagyon olcsó, a szállítást külön kérdezni kell.
Apropó fékfolyadék cseréről mi a véleményetek?Én úgy olvastam, hogy két évente nem árt...
Nem hiszem el, már megint szakad a retkes hó!
Mi úgy vagyunk az asszonnyal, hogy ha nélküle mennék akkor lenne háború:)
Hála a papnak, motoros családból való a drága...
Vegyél egy méretben kb. passzoló, kellően mély tupperware-jellegű ételtároló műanyag dobozt valami 100 Ft-os boltban, vágd meg olyan formára, hogy jól árnyékoljon, told le matt fekete festékkel. Az tartósabb megoldás.
Az a szomorú, hogy amelyikben TÉNYLEG ennyi van (lásd az enyémet), arról nem hiszik el és emiatt fel se hívnak, ha hirdetem. Még akkor se, ha ez látszik az állapotán. Az alkucsászárokról inkább nem nyilatkozom, mert az egy külön mise, hogy engedjek 100 ezret ÉS még vigyem is el 300 kilométerre őnagyságának.

Pedig egyszerű a magyarázat: nincs elég időm rá. 25 ezerrel vettem 2008-ban olyantól, aki szintén nem óratekergetős és 36 ezernél tartok. Évi 2500 km az átlagom eddig. Lópikula. Többet mosom, mint vezetem, ahogy Zsoccca mondja.
Kösz a jókívánságokat! Tiszta para, hiszen még rá sem ülhettem, igazából nem tudom, hogy milyen állapotban van.
1.
Abból indulok ki, hogy az eladó alapvetően nem akart átb...ni, mert hosszú távon nem érdeke. Ez eddig statisztikailag bejött, azaz az elmúlt 30 évben mindig akadt sunyi üzletfelem, de mindig messze kisebbségben maradtak és mindig kevesebb kárt okoztak, mintha az ellenkezőjét feltételeztem volna róluk. Szóval arra számítok, hogy áprilisban a rend kedvéért elviszem átvizsgálásra és nem fognak halottfehér arccal ötnullás számlával fogadni:)
2.
Ti hogy kezelitek a Főnököket? Vagy ez csak egyedi problémám?
Én nem vitatkozom, szó nem lehet róla! Próbálom meggyőzni a Főnököt (na ki lehet?), hogy neki minedképpen jönnie kell a hátam mögött mindenfelé, de ezzel eddig csődöt mondtam. Pl a síelés sem jött össze sajnos, a csákányos felvonón felfelé is hóekével ment. Imádom, tényleg, de még igényel néhány száz duruzsolós órát, hogy rávegyem a részvételre.
Szia Robin62,
Kösz, ez eszembe sem jutott. Ez rövidtávon még csak egy egyszemélyes motornak ígérkezik. Pedig teljesen előttem van, ahogy öreg haveromhoz becsattogok mögöttem az utassal. De ahhoz még kell pár száz km minimum. Tényleg, ti mennyi gyakorlat után vittetek fontos utast (=aki még Lepsény után is jó lenne, ha meglenne)?
mag tudja mondani valaki az elöl lámpán a szemöldöknek mi a funkciója? árnyékolás vagy mi, vagy csak dezájnosabb?
a gepéesemnek, ami a plexim belső felére van tappancsolva, annak készítek éppen árnyékolót (gumibelsőből) mert az erős napfénytől tükröződik.
Ja, magyarul zsipiesz...
Igen én is hátrébb tettem az enyémen a táskát. Arról nem is beszélve, hogy a kipufogó megfogja égetni a bőrt.
Ha a koumutátorhoz csatlakozó réz vezeték közül a koumutátornál a forrasztás engedett el, akkor azt még vissza lehet forrasztani.
Tisztelt robin62
igen mind a két pontban igazad van, de
a faragást halasztania kell, a jövő hónapban lesz a kezében a jogosítvány,
mivel még gyakorlatlan eleinte utast sem visz, majd ha meglesz a kellő rutin.
az irányjelzők miatt lett odarögzítve a tatyó, tehát azt kell először is megtoldani kábellel, majd legalább húsz centivel hátrább fúrni
(nekem is a rendszámtáblával van egymagasságban)
Emil nyugodtan vitatkozzál, ha másképp gondolod.
Én ez enyémet 12 évesen vettem.
S az előző tulajról eltudom képzeni, hogy többet törölgette, mint ment vele.
Mondjuk én is legalább annyit simogatom, mint amennyit megyek vele.
De már bele tettem két szezon alatt 12000 .
Meg a szervizkönyv is bizonyítja, hogy csak annyit ment.
Szia Emil!

Szép a motorod! Bár a fényképen a méretek csalókák, de azért két dolgot javasolnék, csak úgy gondolatébresztőnek... 1 .Előbb-utóbb az oldaltáskát hátrébb fogod helyezni, mert ha netán utasod lesz, a lábát így zavarni fogja.
2. Az első villatáskát tedd a lámpához olyan közel, amilyen közel csak tudod ( emelj rajta), mert egy véletlen extrém felütésnél beleérhet az első sárvédődbe és kár lenne a festésért
OK, köszi.
Megcsiszolom szépen, remélem ennyi a nyűgje.
Találtam amúgy kopásadatot a kefékről: 8,5 mm alatt írja a cserét, nekem mindegyiknél 12 mm felett van.
Igen, ez már nekem is feltűnt, hogy az összes hirdetett motor kilométerórájában 20-30 ezer km van, 5 és 25 éves motorban ugyanúgy, eléggé hihetetlen. De mondjuk azt is el tudom képzelni, hogy a sok 20e km-es motor közé felrakod a sajátodat hirdetni, ami mondjuk újonnan került hozzád, és mentél vele 50e km-t, és nem fogod tudni eladni, vagy csak nagyon nyomott áron, mert nem kell senkinek. De ha visszatekered az óráját, mindjárt el fogod tudni adni. Na ez a szomorú valóság idehaza.
Tisztelt Zsoccca
Persze nem a kajfer buherálta meg, azért valaki csak tud hihető magyarázatot találni arra, hogy a megelőző 15 év alatt gurult annyit a gép, mint nálam 3 év alatt... mert ez a típus akkor sem volt, meg most sem a cafe-racer pöcsök hobbi gurigája ez inkább túrabringa!
Ennek elég sok oka lehet.
A kommutátor felületi oxidációja az egyik, ami ellen a kompresszor kevés. Ki kell venni és nagyon finom csiszolópapírral (800-1200) az odaégett szennyeződést el kell távolítani, a lemezkék közötti résekből szintén, tűvel vagy fogpiszkával.
A másik a tekercs szakadása. Ha az egyik lemezkére kapcsolódó vezeték megszakad valahol és pont úgy áll meg az önindító, hogy a szénkefe a hibás kommutátor szelet felett áll, nem fog tekerni, csak ha arréb fordítod valahogy. Pl. kalapácsnyéllel ütögetve, vagy akár a löködés is segíthet.

Első körben a kisebbik bajt feltételezd és hárítsd el. Ha a hiba megmarad, akkor a forgórész a rossz. A bronzkeféid amúgy még elfutnak pár szezont simán.
Ha néha meg sem mozdította? Akkor az lehetett elektromos érintkezési hiba is. Pl laza aksi saru is.
Érdekes ez a motor nepper maffia.
Mivel én a második tulajtól vettem, szervizkönyvvel együtt. 26 ezer valahány száz Km-el. Visszatekerésről nem lehetett szó. A hivatalos szervizkönyv miatt.
Az illető mostani motorját is örömmel meg venném!