Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem sok kardános endurózásra is alkalmas gép van. De ha elég bátor vagy (és szerencsés, mert az a pár darab ami itthon van ritkán cserél gazdát) akkor ott van a Honda XLV750R, az Africa Twin elődje, igaz műszaki és járműtörténeti csemege.
Ja-ja,úgy értettem hogy a Nortonon! Grat a Klr-hez,itthon aránylag ritka ez a típus! Mostanában egyre többször gondolok rá hogy milyen jó lenne egy túraendúró a Divi helyett,úgy a kalandos utak még izgalmasabbak lehetnének,de a kardánba vetett pozitív bizadalmam végett ez ugye ott kezdődne hogy GS! Az meg még igencsak a távoli jövő,még a régebbi kivitelek is
hali
koszi az elismero szavakat. a divi nagyon elemeben volt. kacskaringos orszaguton igazan elvezetes motorozni vele.
a k2 krauser szett nem az enyemen volt hanem egy norton commander mocin. nekem givi wingrack van.
most beujitottam egy kawa klr650 tengai ra is. a kalandosabb kirandulasok remenyeben.

udv
Szia! Most olvastam a Motozin újságban a beszámolódat,nagyon tetszett! Jól szuperált a Divi? Kicsit vizes napokat fogtál ki! Én minden körülmények között hordok magammal egy kis gázfőzőt alupohárral meg zacsis kávéval,pár perc alatt kész a forró cucc! Sokszor segített,a zimankó nagyon el tudja venni az ember kedvét a motorozástól! Jól láttam hogy a Nortonon Krauser K2 szett volt?! Gratula,és jó babázást a jövőben!
Épp az imént kértem, hogy küldjék el Bajáról -ott találtam-, ha nem jönne meg a jövő héten, akkor kereslek. Köszönöm!
Szerintem nekem van van vmi ehhez nagyon hasonló, vagy ugyanilyen.
Ha találtál, szólj nekem is.
Sikerült felvenni vele a kapcsolatot, ma megyek érte :)
sziasztok!nemrég vettem egy 95-ös évjáratú divit,keresnék hozzá plexit,mert ami rajta van az bukás vagy törés miatt rövidre van vágva.Köszönöm a segítségeteket!
Alkatrészek topikban láttam karbisort, szilard74 hirdeti.
Sziasztok!

Véletlenül nem innét valaki hirdeti jofogason az XJ600 karbisort?
Ma délelőtt irtam neki mailt de nem kaptam választ. (Telefon nincs sajnos)
Köszi
No mivel a rajz alapján amit küldtél ezek szerint az 550-esé jó az enyémbe, holnap ezt felhívom hátha megvan. A kép alapján talán rajta van.
http://hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/208611/YAMAHA_XJ550_1982_.html
Köszönöm!
...szép ára lenne amúgy ahogy nézem, ha lenne.
itt irok Gábor ,,,,,,, kod szám szerint is

ez az http://www.cmsnl.com/yamaha-xj...

találni nem találtam sehol a jeladonak 200 - 300 om közzöt kéne lenni neked 152 a trafoknak 30 -60 közöt .....esetleg mágnest kéne delejeztetni vagy cserélni .. de valoszinü hogy az idö vas foga meg ette tasi
Sziasztok!

Sajnos a vmelyik jeladóm random módon nem ad jelet. Ma pl 140-nél ment a ménes fele, azt örültem hogy 80 ment, majd 5 perc szünet után megjöttek a lovak.
Van-e valakinek eladó vagy tud-e valaki helyet ahol lehet szerezni 51J-s XJ600-hoz jeladót.
Köszönöm a segítséget!
Üdv: M.
Nem az a másik oldalon "egyenesen" megy fel. Eddig nem volt para azzal az oldallal. Akkor kizárásos alapon ez lesz a karter, mert minden mást megtaláltam a robbantott ábrán.
Mivel így méretem nincs, majd beviszek egy darabot a boltba, aztán veszek vagy egy métert. Simán elöregedett, és nemrég mozgatva volt, így nem csoda, hogy megadta magát. Én voltam csak lusta, amikor a túloldalon cseréltem a csöveket. Nem akartam akkor lebontani a légszűrőt. Most egy flakon brigit is vehetek.
Gyertyákat amúgy is cserélni akartam.
Ha a másik fele a karbira megy akkor a karburátor fűtés csöve lehet.
Elég sok gondot okoz, nagy jelentősége nincs.
Dugózd le!
Mai meglepi...
Ez a karter cső akar lenni?
Jelentem elkelt!
Széles utat és sok kellemes élményt kívánok vele Péternek!
Nagy mágus a srác! Az enyémet is frankón rendbe tette
De ha kék a ruhám, és piros gumibugyit húzok akkor menő lenne nem?

Tegnap jártam Taschner mesternél, új életre kelt a motor a karbi tisztítás és szinkron beállítás után. Az adagoló tüskéket is a helyére tette, most már egyenleteseb veszi fel a terhelést, nem kell annyira pörgessem, egy emelkedőn sem, gyorsításkor is szépen zenél.
A "lábközötti" vizes élményen segíthetne egy kívülre húzott gumibugyi, ami ráadásul olyan vidámságot is keltene az emberekben, mint amit Hofi tudott generálni.
Komolyabbra fordítva a szót. A legutóbbi vizes menetben jártam így, de ennek meg volt az oka. Az esőnacim olyan volt mint a szita. Erős fényben belekukkantva milliónyi apró lyukon jött át a fény . Kénytelen voltam ezek után új nadrágot venni.
Amim most van az még a gyárinál is alacsonyabb szerintem.
De a felső részen hiányzó szélvetőnek köszönhetően, pont olyan szögben emeli meg a menetszelet, hogy a szélzajt csak bizonyos fejtartással tudom elviselhetővé tenni. Eleinte azt gondoltam, hogy ennyire gagyi a bukóm, és kiegészítő szélterelőket ragasztottam a fülem melletti részekhez. Ami csökkentette az egyébként elviselhetetlen zúgást, de meg nem szűnt.
Minden permet a plexin landol esőben, amin csak az segít, ha gyorsabban haladva a menetszél lenyomja, de ugye esőben nem épp száguldozni kívánunk.

Egyébiránt abban tudnátok segíteni, hogy hogy hívják azt a kiegészítőt, ami a kajakosok "szoknyájára" hasonlít, ami lezárja az ülés fölötti nyílást? Elég jól véd a ruházatom az esetleges esőkben, de a lábam között összegyűlő víz előbb utóbb átszivárog, érdekes élménnyel gazdagítva az utat.
Most már jó pár kilométeren túl vagyok az új "szélvédővel", és remekül bevált.
Nem rezeg, nem ficereg, a felső íve rendesen megdobja levegőt. Bár nagy esőben még nem mentem vele, de szemetelő esőben a nyaktól távol tartja a csapadékot. Nekem a gyárival pont ez volt a gondom, hogy a nyakamhoz "továbbította" a vizet, ami egy idő után rendesen utat talált magának az esőruházat, és a bukó belső felébe is.

Az általam vásárolt típus nem olcsó, de jó minőségű, 3mm vastag anyagból készült. Itt van róla kép és egy rövidke leírás: http://www.xj600.szermek.eu/
Mágikus mazsolák ?
De kár hogy nem tudtunk ott lenni !

Augusztusban kész az FJ !