Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért karikás az ördög szeme?

Mert sosem alszik!

Ha egy levélről beszélünk, akkor "H 2015.09.14. 21:11" elküldtem a választ. Ha nem kaptad meg, akkor az a technika ördögének műve. Most újra küldöm, biztos, ami biztos. Mellesleg én azt gondoltam, már nem aktuális a dolog, azért nem jelentkezel.
Szóval ennyit a mellőzésedről
Ezek még gazdit keresnek.
Nem csak téged.Tőlem is kérdezget,aztán eltűnik.Pedig itt van.....
Piratson te miért ignorálsz engem?
majd egy hete küldtem e-mailt is...
Nyilván azért zörög mert meg van nyúlva. Egy darabig biztos nem okoz problémát, de hogy utána mit csinálhat egy túlnyúlt lánc azt nem tudom. Valószínűleg nem a szakadás veszély a legfőbb indok a cserére, de ilyenkor már azért az is játszhat. Nem véletlenül szokták cserélni ha már zörög egy ideje.
Szia! Milyen fordulatnál hallod a zörgést? Arra vigyázz, hogy a Divi fordulatszámmérője csal! A ténylegesnél kb. 250 fordulattal többet mutat.
Nem tudod,hogy a zörgésen kivül más problémát nem okoz? Ha egy kicsi gázt adok neki elhallgat
Az én 900-asomon kicsivel 100 000 kilométer után lett cserélve.. de akkor már a többi lánc is ment vele.

Nem tudom előtte mennyivel volt már hangja neki, mert ez még az előző tulajnál volt.
Sziasztok! Baggio vagyok,vettem egy 97-es Divit!Tanácsot kérnék, a szerelő szerint zörög a primer lánc a másik szaki szerint ennyi km-nél nem zöröghet/57000.Mennyire kell komolyan venni,mennyit szokott kibirni egy ilyen lánc?Nem szivesen bontanák blokkot!Előre is köszi a válas.zt
Szia!

Jómagam nem rég adtam el a 1997 es divimet 370 ropiért.Szervízkönyvesen ráadásul, dobozzal, alkatrészekkel, szóval aki el akarja adni az 450 felett nem igen nézelődnék az árral.Persze ki lehet tartani az árát, de nem kel el soha régi fejlesztésű motor gyanánt.Abban is gondolkodj persze nem lebeszélni akarlak a mociról de sajnos tapasztalat az gezaz barátommal karöltve, hogy marha nehéz eladni ezeket a vasakat a későbbiekben.Amúgy néha hiányzik főleg a rossz utakon az a lágy futómű megfizettethetetlen.Jómagam is csak dicsérni tudom a motort ez még egy életre készített motor no elektronika no abs :).Mindenképp 1997 utáni vegyél azok már olajléghűtésesek meg ilyen apróság pl, hogy a szívató kar a kormányon van más az idom rajta(szerintem szebb) apróságok igaz de persze ez pénztárca függő.
Ilyen öreg gépeknél el kell gondolkodni érdemes e behozottal foglalkozni.Jómagam két motoron vagyok túl ami külföldről származik egy 100000-120000 ft ot számolj az egész átírásra regadóval(koránál fogva olcsóbb regadó) forgalomba helyezéssel mindennel együtt.Esetlegesen azt a pénzt fordíthatod egy magyar rendszámosra ha valamit még rendbe akarsz rajta hozni.Remélem segítettem aztán képeket ha megvan a vas.

Roli
Oksi értem ,köszi .
Léghűtéses motornál teljesen normális az olajfogyasztás.

Ha jó és tényleg keveset futott a motor, vagy többet futott de normálisan használták (csak üzem melegen pörgették) akkor is fog fogyni belőle olaj, de nem sok.

Az olajfogyasztást a sok nagy motorfékes üzem tudja igazából megdobni.. a 600-asnál nem tudom hogy működik, a 900-as az hajszál pontosan kijelzi ha eléri a minimumot az olajszint. Forszírozott használatnál érdemes minden második tankolásnál ránézni a szintre (minden léghűtéses gépnél).
Ami még eszembe jutott , az olajfogyasztás hogyan alakul ? Ha van kevés az normális ( mivel nem 0 km -ről beszélünk ) avagy azt kerüljem ha bármilyen keveset is csipkedi az olajat .Azért érdekel mert hívtam pár eladót rákérdeztem, és minimális olajfogyasztásról mindegyik beszámolt .
Köszönöm mindenkinek a válaszokat,ezek alapján fogom majd megnézni a köv járművet .Néztem már egy behozottat annak nem zörgött a kuplungja olyan 5000 ppr felet ment mint a vaddisznó, új fékek alapjában véve gondozott kinézet és szervizkönyv tartozott hozzá . Ami nekem probléma a papírozás, mert az nem egyszerű egy műszakival már nem rendelkező járműnél ,plusz nem voltak rajta kiegészítők ( doboz) amit ha hozzászámolom ott vagyok mintha itthonit veszek forgalmival .
`94-es 650-ért kicsit sokallom. majd fele ennyiért mennek a neten. ennyiért már 2000 körüliek vannak. halkan megsúgom, mert kivételesen jó üzlet volt egy itteni, nagyon rendes ex-taggal, hogy én jóval ez alatt vettem az enyémet, 3 givi dobozzal és pár évvel fiatalabban, néhány pót alkatrésszel.
a szinkron előtt 5,6 volt az éves átlag és ment rendesen, szépen járt a motor. most a beavatkozás után hidegen kicsit puffog, ha visszanyomom a szivatót mielőtt tökre bemelegedne, akkor volt már, hogy le is fulladt, illetve néha melegen is érezni egy-egy finom rántást, mintha valamelyik henger visszaütne. szóval lehet, hogy szegényebb volt a keverék, de mégis úgy érzem, hogy az volt neki a jó. vagy most szegényebb és azért eszik többet, mert erölködnie kell?
Szia!
Kukkants ide, itt igyekeztem és igyekszem összeszedni a típussal kapcsolatos dolgokat: http://www.xj600.szermek.eu/
Egyáltalán nem biztos hogy, most "rossz".

Nem lehet, hogy simán csak a kelleténél szegényebb keverékre volt beállítva eddig, és azért evett kevesebbet? Egyébként az se jó, mert úgy meg melegebben jár a motor az optimálisnál. A 6 liter körüli fogyasztás az teljesen okés a 900-nál. Nekem szinte mindig ilyen 6,2-6,5 körül fogyaszt.
Még egy két típushibája van azért szegény öreg páráknak, pl: kormánycsapágynál valamiért megkopik a villanyak feletti rész meg a felső is, főleg a régebbi vasaknál, olyan puha a futója mint egy hajónak, de ez a kényelmet jól biztosítja ez miatt! Karbikat sokan szét tekergetik 2-3 év motorozgatás után mert egy sportgépet akarnak belőle faragni ami soha nem lesz, bár ez nem a moci hibálya! Lyukadnak a gyári dobok ennyi idősen szinte mindnél sajna, utángyári nincs, bontott arany árban! Ha lehet mint említették a 2 tárcsás későbbi verziókból válassz inkább, bár ez pénztárca függő is! A be linkelt 1 tárcsás 600e hufért kicsit nevetséges árban, ezért az árért egy jobb, modernebb gépet lehet kapni bőven! Remélem tudtam én is segiteni kicsit a témában!
Megengedheted inkább a 97 utáni két tárcsafékest válaszd, kicsit jobb a telója is.
Az alapjáraton jelentkező kuplung csörgés inkább sajátosság mint hiba, ha csak annyi lesz a hibája azzal még százezret nyugodtan elmotorozhatsz.
Normál körülmények között bármire elég a motor teljesítménye, azért két személyt észreveszi, de melyik nem!
nekem 900-as van, de ezzel 5,5 volt az átlag, jellemzően két személlyel és top boxszal. most, karbiszinkron után már 6 fölött. (majd el kell vinnem zsámbékra a jobban hozzáértő szakihoz.) 600-sal tanultam, azt szerettem. könnyű volt kezelni és egész jól ment. bár nagyon nem tudtam kihasználni, mert még tanultam és azóta sem arról vagyok híres, hogy száguldozom. a többiek 4,5-5 körüli fogyasztást írtak a 600-ra átlagban, de volt már aki 4 alattit is mért. nyilván ehhez az is kell, hogy ne akard a hayabusa gyorsulását űberelni minden alkalommal.
a váltó hangosan csattan, de ez állítólag ilyen, yamahás. de egyébként kezes és egyszerű. sokan a karbi membránjával szívtak, mert a gumi az gumi és öregszik. egyéb nagyon jellemző hibáról nem tudok, de majd a többiek majd megírják.
Szia!

Fogyasztás 5 l körül egy személlyel, ~6 kettővel.
Erőben megvan ami kell, szinte észervehetetlen a különbség utassal. 200 km- egy tankkal megvan, és nem kell még aggódni, hogy a kútig tolni kell majd.

Kuplung kosár csapágy a gyengéje. Ha alapjáraton üresben zörög, akkor ott a baj. ~200 ezer a csere újra. Bontottal nem érdemes pöcsölni, rövid úton újra zörögni fog.
Szelepek sziszeregnek, ezzel együtt lehet élni, nem vészes.
Olajszintre érzékeny, léghűtéses révén a forróságot nem kedveli. (az enyém legalábbis) Persze ki az aki igen
15-25 fok között érzi jól magát.
20w50 4T olajat nyárra, a hűvösebb időben 15w50-et
Kezes jószág, élvezetes vele motorozni.

450 ezer felett esélyesebb, hogy a típushibák javítottak.
Az gondolom megvan, hogy százezret rá kell dobni a kilométeróra állásra pl egy ilyennél
Sziasztok ! Új lennék a fórumon ahogy újrakezdő a motorozásban is .
A Yamaha XJ 600 néztem ki ,sztem megfelelő lenne egy újrakezdő túramotorosnak . Vársárlás előtt állok és érdekelne ezen típuson mit érdemes megnézni, esetleges típushibák gyenge pontok ?Milyen árfekvésben érdemes gondolkodni évjárat stb .......... a fogyasztási adatok hogyan alakulnak használat függvényében 1 ,2 személy esetén ? Igazából minden érdekel ami a típussal kapcsolatos ! Válaszotokat előre is köszönöm ,ÜDV : József .
Írtam a képek után számot.70/282-4953.Ezen elérsz.Így gyorsabb.Köszi!
Írtam ajánlatot.