Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy a bekeretezett, nem számozott alkatrész az általad írt alátét. Ezt a karbit mélységeiben nem ismerem, csak az ábrát néztem, és az általános felépítésből következtettem.
A pirossal jelölt "O" gyűrűt nézd meg. Ultra pici, és senki sem szokott foglalkozni vele. A sok pucolgatástól képes arra, hogy gyűrődik, ráadásul nem azonnal produkálja a tüneteket, csak később, amikor a használat során végleg megadja magát. Nálam ugyanez volt, most várom az újakat. Ha mégis cserélted, akkor is nézd meg, nem gyűrte-e meg egy erősebb fúvóka meghúzás. Ha minden rendben, akkor jön a sziszifuszi hiba keresgélés.
Melyikre gondolsz ? Az 51J-s főfúvóka alatt nem volt és most sincs O gyűrű . Egy gyári alátét van .
Akkor nézd meg azokat az "O" gyürűket, mely a főfúvóka alatt van.
A karbi tökéletesen tiszta volt . Az a szmötyi az utolsó kínlódásos járatásnál került oda , és ahogy elfordítottam akkor lett ilyen elfolyt mintájú . A főfúvóka fényesnek nem fényes de ki lett tisztítva , sőt a a belső kb 12 apró lyuk is .
Minden nyílás ki lett tisztítva levegővel kifújatva .
A jeleölt fúvókák-járatok tiszták?
Az nem olyan jó, ha meg van törve az úszóház szellőzésének a csöve.
Az valami gyanta, vagy kicsapódás a 3-4-es torokban...az simán okoz a fúvókában részleges dugulást...
A légszűrőház belülről tisztára lett nyalva a felújítás során?

A főfúvókák (ami látszik) nem valami fényesek belülről.
https://www.louis.de/artikel/d...
Nem teszel bennük nagy kárt, ha egy méretes dörzs árral felfényesíted a a furat falát. Egy öreg kopott motornál még jól is jön egy-két mikron átmerőnövekedés.
http://www.motorcyclespecs.co....
a táblázat amiből próbálok informálódni
Most utána néztem, nem csak brutál áron lehet újat kapni, viszont most ott akadtam el, hogy nem tudom milyen méret kell, szétszedéstől pedig még messze állok, egyenlőre szeretném felmérni mi mennyibe kerül. "Rear Suspension Monocross monoshock adjustable for preload, 110mm wheel travel" mi az a 110mm??? az összenyomott rugó? vagy mi alapján tudok keresgélni? lehet ez iszonyat buta kérdés, de egyenlőre itt tartok :)
Vannak lengéscsillapító felújítók, állítólag tökéletesen újszerűvé lehet varázsolni csak a rugóút lesz 1-2 cm-rel rövidebb. még egy év jótállást is kapsz rá!
Piratson, jó a meglátás, ennyit nem szeretnék költeni rá. :) Szeretném felújítani a gépet, de sajnos kezdő vagyok ilyen téren. Látható rajta olajfolyás és nyilván egy 30 éves motornál illene már az ilyen problémákkal foglalkozni. Elegendő lehet javítani? Lehet egyáltalán javítani? Tömítés, vagy esetleg bármilyen javító szettel?
Nos Tisztelt Urak ! Akkor most kellene a segítség . Karbisor kint , és a mellékelt fényképek alapján ezek látszódnak .
Íme egy minőségi hátsó rugóstag, de azt gondolom, egy fél motor árát nem szeretnéd elkölteni rá: http://www.rmrsuspensions.com/detail/772
Sziasztok! Valaki tud segiteni? Kezdo vagyok meg, igy kerlek nezzetek el nekem ha hulyeseget beszelek. Kozponti rugostagot szeretnek cserelni, eleg rosszul nez ki. Keresgeltem, de nem nagyon talaltam, illetve nem voltam biztos abban, hogy minosegi aruval lenne dolgom. Hol keresgeljek? Tud valaki ajanlani akar magyar, akar kulfoldi online oldalakat?
Nos még egy esélyt adok neki . Első körben megpróbálom belőni a benzinszintet az úszókkal . Talán akkor nem fog befulladni . Aztán lépkedünk tovább . Jó játék lesz .....
A hirtelen fellépő motorüzem változások általában törés, repedés, "elfordulások" kapcsán állnak be. Ilyen irányban is keresgélj. A dús keverékre hörög le a motor, a szegényre pörgethető, mint az állat, de lényegesen jobban melegedik, mint általában, illetve visszadurrog.
Azért ennyire könnyen ne adjad fel, ha már ennyit dolgoztál ezért a szép klasszikusért! Ha befogod a légszűrőnyílást - benzinben dúsabb keverék lesz a hegerekben a kevesebb levegőtől - szépen megy, ha teljesen nyitva - vagyis elszegényedik a beállítás - akkor meg dadog. Kápise? :-)
A leírásod szerint már nem szívhat falsot sehol, akkor próbáld meg újra bekarburálni és az állítócsavarokat elfordulás ellen biztosítani...
Azért egy gyertyaképet érdemes lenne nézned, mert ha tényleg szegény a keverék, annak látszódnia kell a gyertyán is. Ha a teóriát ez megerősíti, akkor nekiállhatsz a porlasztóknak újra és talán sikerül kihozni abból a blokkból mindent, amit fénykorában tudott! :-)
Kitartást a munkához!
Olvastam , elég sok mindent elolvastam az oldalon . Pl. a szívató gumit is .
De már feladom az egész kínlódást , pedig nem adok fel könnyen semmit . Egy gumitömítés nincs benne régi ami szétmállana , ezeregykétszáz km-ig jó aztán egy - csettincs egyet - na ennyi alatt összeomlik az egész . De ez már sok nekem .
Olvasd végig. Főleg a végét ajánlom - http://www.xj600.szermek.eu/?p...
Már ha a régi típusod van . Ha Divi akkor nemtom :P
http://www.motorosboltroadride...

Korrekt bolt , elég sok mindent rendeltem tőlük .
Kuplung bovdent honnan célszerű rendelni? ma sajnos szét szakadt a bovdenem hál isten a garázsban nem a felvonuláson.
A porlasztók légszűrő felőli oldalában a csonkban szokott lenni típustól függöen 1-2 fúvóka, ha ezek el vannak dugulva akkor nem jut levegö az alapjárati rendszerbe, így az üzemanyagot sem fogja tudni magával ragadni, ezek tiszták? ( van olyan mikuni aminek az alapjárati levegö fúvókája a membrán térben van...
Amúgy kompresszió, szelephézag van?
A féktisztítós tesztet megcsináltam , akkor az egyik csonknál beszívta és felpörgött . Karbisor ki , mert ugye belsőnél volt a lazább csavar , meghúztam , majd mindegyikre ráhúztam még . A porlasztókat nem fényképezgettem , de az összes kiszedhető réz bizbaszt kiszedtem kitisztítottam kifujtattam visszaraktam . Akkor kapta a felújító szettet . ( TourMax ) Tank nem rozsdás , szűrő van .
Ha járatom és a légszűrő nyílást nagyjából 3/4 befogom akkor szépen jár gázadásra reagál rendesen . A teljes nyíláson nincs alapjárat és gázadásnál behörög . ( Az üresjelző lámpa meg pislákol ) .