, de én nem ajánlom, főleg azt nem amit javasolsz. Én is láttam olyan netes anyagot, melyben javasolják a szívószelep gyári érték alá állítását két századdal, de ez egyfelől fölösleges, másfelől talán nem lesz baja, és a "talán"-t emelném ki. A Divik motormelegedése - a hűtési rendszerük miatt - nagyon szélsőséges értékek között mozog, nem úgy mint egy "normális" folyadékhűtéses gépnél, és ez óriási többlet terhelést ad minden szerkezeti elemnek, ide értve a szelepeket is. Ezért nem ajánlom eltérni a gyári szelephézag értékektől.
Csináltál esetleg valami éghető anyaggal (pl féktisztító) falsolás tesztet? Oda fújsz a járó motornál a szívócsonkokhoz, és a pillangó szelep tengelyekhez, ha falsol, akkor be tudja szívni a spray-t, és megváltozik a motor járása.
Képed van a porlasztókról, hogy mit szedtél szét?