Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Nekem GPR300-as szett van a gépen, eddig nem tapasztaltam semmi problémát vele - igaz nem is mentem sokat, kb. 1100 km jött össze. Mivel én egy erősen lelakott gépet raktam rendben, nálam az új abroncsoknál most a pénzen volt a hangsúly, 49 ezer volt az első/hátsó párban, meg azért nem gagyi gyártótól van, bár ez is Ázsiában készült.
Nem ismerem a vezetési szokásaidat, de normál motorozáshoz bőven megfelelő. Persze, ha engedi a budge-t, akkor vehetsz rá " minőségibb" abroncsot is... :-)
Ami meg az akksi kiszedését illeti, szerintem gyerekjáték ebből kikapni az akkumulátort, próbáltad már TDM 850-ből? :-):-):-)
Akitől vetted őt kérdezd bukócső ügybe! A tél folyamán csak elkészül vele, de noszogatni kell.
Üdv!! Van valakinek tapasztalata a Dunlop gpr 300-as gumiabroncs vonatkozásában? A hátsoé 27.800-at kérnek most. Megéri? Vagy keressek másik márkát.
A 600-as nál nekem is egyszerű az aksihoz férni, csupán az ülést kell levenni, és már szerelhetői is ki. Azonban a 900-as divinél le kellett venem a jobb oldali oldal doboz konzolt, majd az oldal idomot , majd még egy műanyag borítást és csak utána tudtam kiszerelni az akkut. Ezért építem át úgy, hogy egy esetleges rátőltésnél ne keljen ennyit bajlódni. Illetve, egyben a csatlakoztatni kívánt dolgoknak is meglessz a helyük. A bukó valóban hasznos lehet egy eldölés esetén, nekem a 600-ason van is. Ehhez sajnos nem kaptam a motorral. Akitől vettem a 900-ast mintha azt mondta volna, hogy ő gyárt kiegészítőket, azonban nem tértem ki erre akkor. Lehet, hogy rá kérdezek holnap és majd közlöm az eredményt. Olaj és szűrő ügyileg nincs gondom, mert felénk is van letőség viszonylag baráti áron beszerezni. Azonban más egyéb alkatrésszel kapcsolatban nem vagyok nagyon jáőrtas, mivel a 600-ashoz ezeken kívül még idáig nem kellet más. Egyébként ha valaki keres igazán szép és jó karban lévő 600-as divit akkor annak ajánlom, hogy nézze meg az enyémet, mert szándékomban lesz-van az eladása. Képeket meglehet nézni, azok magukért beszélnek.
Nekem szerencsére egy oldalidom lepattintása után ott van az akksi jól hozzáférhetően, könnyen tölthető. A fejidom alá tettem a csatlakozót, teljesen eltakarja, víz nem érheti, egyáltalán nem látszik. Bukócsövet nem olyan széles-magas-nagyot szeretnék, inkább blokkvédőnek mondanám, a Diviken sokszor látni képeken. Elborulás esetére kellene /optimista hozzáállás :) /, hogy a deknik ne sérüljenek. Talán egyforma az F-re is meg a Divire, mert a Csikós volt motorján is ugyan olyat láttam. De össze kéne nézni, ha találnék egyet használtan. Van egy jó lakatosom, akivel esetleg le lehetne gyártatni, csak az macerásabb, viszont sokkal olcsóbb.
A Nagyvastól rendeltem már postán is meg személyes átvétellel. Szombathelyi vagyok, nincs közel, de korrektek, pontosak. Azt nem mondom, hogy mindenük van, de a szokásos kopó-fogyók igen. Az oldalukon beírod a motorod adatait és kihozza a kínálatot. Ha valami más kell, fel kell hívni őket és segítenek, beszereznek mást is. Olajakat szűrőket itt helyben megveszem, a postaköltség miatt nem érvényesül az alacsonyabb áruk. Végső esetben meg e-bay.
A 900-as al közel 300 km méntem ez a kis idő alatt. Egyenlőre ismerkedem vele. Lassan kezdem a jövő évre való felkészítészítést. Az már biztos, hogy a hátsó gumit cserélni k ell. De lehet, hogy érdemes lenne az elsőt is. Enyhe olajszivárgást észleltem az olajhűtő cstlakozásánál, ez is megoldásra vár. Ezeken kívül beterveztem, hogy a tanktól kezdve az egész üzemanyagellátó renszert átnézetem, szükség szerint takarítást és beállítást elvégeztetem. Jelenleg egy töltő leállást építek ki az ülés alá mivel az akkuhoz való hozzáférés elég körülményes. Tervem szerint ehhez tudom majd csatlakoztatni az usb-t és egyéb ajzatokat Van némi lakkhiba a műanyag idomokon, ha bele fér a végén azt is helyrehozatom és akkor szerintem tökéletes lessz ez a Divim is. Egyébként teljesen jónak vélem a kényelmét a szélvédelmét és a teljesítményét. A menetstabilitása kanyarban jelenleg nem a legjobb, de ez szerintem a hátsógumi látható oldalkopásának tudható be. Én is tervezek rá bukócsövet, böngészem is a netet utána, de eddig nem jártam sikerrel. Az újat meg irreállisan drágán aggyák. A Nagyvastól neten szoktál rendelni, vagy személyesen vásárólsz? Ott minden van hozzá?
Szerencsére nemigen kell ezeket javítani, csak a karbantartást igénylik. Olajat, szűrőt bárhol kapsz motorba, kardánba. Néha szelepállítás, ami lapkás, karbiszinkron. Nekem a karbikba kellett szelepüléket, tűket cserélnem, Nagyvastól vettem, eredeti japán, nem volt drága. Tőlük vettem fékbetétet is meg km spirált. Lapka is van náluk, meg egyéb mások, ami kell. Neten van pár bontott alkatrész, de ne kelljen soha :)
Egy bukócsövet szívesen felraknék, de nem találok rá. Én felszereltem egy dupla 12V-os csatlakozót telefonnak, egy telefontartót ha kell a villanytérkép. Hátra dobozokat túrázni és télen az ülést kéne átalakítani. Idén kapott két új gumit és kész. Nincs ezekkel gond, néha ránézel, annyi elég.
Köszönöm a tanácsokat! Igyekszem minnél rövidebb idő alatt megismerkedni vele. Napi szinten gurulgatok, persze az idő miatt nem nagy távokat. Ezen a néhány nap alatt jól teljesített, csak pozitív véleménnyel vagyok. Valóban nincs baj a nyomatékkal. Sőt nekem ez tetszik benne talán a legjobban, hogy nyugodt motorozás mellett nem kell sürün váltogatni vissza, mivel akár kétszeméllyel is dinamikusan indul el akár 50 km/ h-ról is. Mondjuk ezzel a tulajdonsággal ha egy kicsit szerényebben is de a 600 -as is rendelkezik. Ő is képes 45-50 km/ h- val gurulni 6.-ban, akár 2 személlyel is. Továbbra is érdeklődve várom, hogy a szerzett tapasztalatokat megosszátok velem, sőt érdekelne, hogy ki mivel és mennyiért szerelte fel a gépet. Esetleg fotóval mellékelve.
Érdekelne az is, hogy hol szerzitek be az alkatrészeket az esetleges jaításokhoz.
Megy és kész. Olajat add meg neki, én Motul 10w50-et teszek bele. egyes és kettes között kicsit hangos, főleg, ha reggel szivatóval felpörgetve teszed be egyesbe, akkor tud csattanni egy rendeset. A nyomatéka miatt városból kijőve (50-ről gyorsítva) is fel tud pörögni ötödikben is, de jobban szereti, ha egyet azért visszakapcsolsz, mert 4000 fölött jön meg a kedve. De nem kell várni a keddre, mint a skálakópéra. Aztán 6000 fölött megint van benne egy ugrás, mint amikor a doki bedobja a három kapszulát a mozdonyba, fogy működjön a fluxuskondenzátor. Viszont abban a tartományban ritkán szokott tartózkodni, csak ha hirtelen kell előzni. Nekem talán kicsit kopott a kuplung, mert 8ezer körül néha megcsúszik és túlpörög anélkül, hogy gyorsulna. Ilyenkor kicsit visszaengedve a gázt, újra elkapja, aztán már megy is tovább. Mindez persze egy-két másodperc alatt megtörténik és már vissza is mentem a saját sávba. Nekem még a benzincső volt elrevülve, illetve az első fék nyikorog egy kicsit a megállás előtti méterekben, de arra azt mondták a szakik, hogy egy másik fékpofa majd megoldja a dolgot. Persze azzal megvárom, hogy elkopjon. Valóban nem kanyarvadász, de lehet vele kanyarodni a szűk, éles, emelkedő visszafordítókban is. Csak megfelelően vissza kell váltani, mert ugye a 270 kiló, az egy embernyivel több, mint a kistesó súlya. Nekem van rajta jó erős bukócső, ami már többször bizonyult hasznosnak, eddig csak álló helyzetben. De amikor kavicson álltunk meg, asszonnyal és félig tele dobozzal és éreztem, hogy megcsúszik a bakancs, akkor esély sem volt arra, hogy megtartsam. szépen lassan leengedtem (ahogy a bakancsom csúszott), hogy a cső majd megállítja a gravitációt. Így is lett. visszatettük a talpára, aztán bódotttá. De nem aggódtam, talán csak egy ezred másodpercre, mert tudtam, hogy ott van a keret.
Talán majd benéz Hr.Geiger kartács, neki van ilyen gépe, nemrég rakta rendbe, ő sok mindent átnézett, kicserélt a gépén, valamennyit ment is vele az idén. Biztos tud hasznos dolgokat. Nekem az előző XJ900F van, teljesen más a váz, sokat változtattak a motoron is. De egy végtelen megbízható, nagy nyomatékú, kényelmes és nálam keveset fogyasztó motor. Nem kanyarvadász, mi a párommal túrázni használjuk. Három doboz, emeletes tanktáska plusz kettőnk súlya nem probléma neki, megy mint a mozdony. Normális olaj legyen benne, kapja meg a kötelező beállításokat, cseréket és örök élet.
Köszi!! A 600-as ra sem panaszkodhattam, ő is nagyon rendben van, és jól is megy. Viszont ennél az a + 30 ló érezhető a teljesítményében.
Nem beszélve a + kb 40 kg ami szerintem a stabilabb futásban is pozitívan jelentkezik.
Ha van van ezzel típussal neked vagy másnak konkrét tapasztalata, azt kérem, hogy ossza már meg ezen a fórumon.
Nagyon szép és jól felszerelt!
Tanácsot?
Vigyázz, nagyon megy :)))
Üdvözlök mindenkit. A minap kibővítettem a gép parkom egy 900-as divivel. A 600-as is szolgál még. Némi tanácsot szívesen fogadnék a 900-as vonatkozásában.
Köszönöm a segítséget!
Ha 24-es csavarokat kitekered üres tank esetén, akkor helyreállíthatod a a két búvárcsö eredeti állapotát jó esetben. Me lehetséged lesz a 21-23 cseréjére is. Továbbá ha bontható a membrános hátsó rész arra is érdemes ránézni, mert falsolhat, vagy beköpheti miatta a hengert a mire kötve van.
Sziasztok! Segítséget kérnék! Nemrég cseréltem a benzincsapnál az "O" gyűrűt, mert eresztett. Akkor láttam, hogy a csapon belül van valamilyen fekete műanyag, gumi(?) tömítés(?), amelyen van 3 kis ablakocska. A felső kettő között át volt szakadva. Ezt nem cseréltem ki akkor!
Ezzel kapcsolatos a kérdésem! Tegnap motorozni indultam - volna, de beindult, leállt. Többször egymás után. Akár volt szívató, akár nem. Egyszer csak leesett, biztos kevés a benzin. Áttekertem tartalék állásba, a tünetek továbbra is a fentiek. Végül a tanksapkát kinyitva, motort megrázogatva derült ki, hogy porszáraz a tank... Valami pedig gurulgat, csörög az alján... Szóval ha elfogy a benzinem, akkor az el van fogyva!, nincs tartalékom jelenleg! Okozhatja az a kis fekete valami a csapban, hogy esetleg ott engedi át a tartalék benzint is? Vagy a tankban csörgő valami lehet, hogy egy csődarab ami a tartalék mennyiség "megmaradásához" kellene, csak letört?
Nyilván kiderült, hogy teljesen nem értek hozzá, nem ismerem a szerkezetét! Segíteni valaki, hogy mi a teendő? Hol kezdjek el szerelgetni? Köszönöm! (Hoztunk benzint, utána azért kerültem egyet!)
Milyen a gyertyaképe a már nemmüködö hengernek? Sokat kap-->kormos vagy ki van fehéredve?
Tömítéscsere, tüszelep csere, úszószint álítás volt a beavatkozás után?
Sziasztok. Lassan fél éve küzködök egy motor-karbi problémával, és ebben szeretném a segítségeteket kérni. Gyertyák, gyújtás, kompressziómérés, karbi tisztítás - szinkron megvolt, ellenőriztük, ennek ellenére a jelenség az, hogy amint gurulok úgy 10-15 percet az egyik henger folyamatosan kezd fulladni és mire elérem a célom, már csak 3 henger megy. Hidegindításkor miért nem csinálja akkor? Van esetleg bevált motor szerelő ismerősötök Budapesten?
Sziasztok! Xj 600n 1994-es évjárathoz keresek karbi sort! esetleg valakinek?
Heló. Gyújtáskapcsolód van? Ha igen mennyiért?
Nekem volt anno egy Suzukiba rossz generátorom. Az egyik tekercs zárlatos vagy szakadt volt már nem tudom. De nem töltött a motor rendesen, talán 10v-tal.Síma multiméterrel mértem, igaz menetközben, hogy biztosan a generátor a hibás .Tekercseltetni kellett, ami azért nem egyszerű. Nem hétköznapi módon voltak a rézdrótok feltekerve.
toth.gyula. Helyileg hol? Szükségem lenne a kuplung kiemelőkaron lévő visszahúzó rugóra és az óracsoport körüli műanyag idomra. Meg még gondolkozom pár alkatrészen. Keress meg privátban! Köszi. Üdv.
Én nem erről írtam. A generátor töltését terheletlenül - fesszab nélkül - kell ellenőrizni. Ennek a mérési eredménye adja, hogy jó-e a generátor vagy máshol kell keresni a töltési hibát. Ehhez viszont tudni kell, hogyan is kell ezt csinálni.
yamaha xj 600 alkatrészei eladók 06704275150
Még visszatérünk erre, meg nézetem másik szakival is. Sajnos én ezen a területen teljesen vakon vagyok. Köszönöm a tanácsokat.