Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne felétek. Szimeringet cseréltünk az első teleszkópban (XJ600s), de láttam előtte egy videót a Youtuben és az alapján csináltuk: http://youtu.be/nlc46t3j3Js;t=424s Mi is kihagytuk belőle azt a két "távtartót". A kérdésem az lenne, hogy közületek is jár így vele valaki? Nekem mint ha picit stabilabbnak tűnne, igaz csak próba kört mentem vele így. :-)
Köszönöm a válaszokat és a segítséget! Köszi az ebay-s linket! Tetszik!
Én ezt néztem: Osram Night Breaker Laser 64193NBL-HCB 60/55W H4 +130% A magasság állítást én sem tudom...
Én is emelt fényűt használok, GE Megalight-ot. Én nagyon szeretem, bátran ajánlom, nagyon hasznos. Viszont nekem az a kérdésem, hogy valahogy lehet e állítani a fényszórót, hogy magasabbra hordjon kicsit? Nálam nagyon magam elé az utat világítja, szeretném ha kicsit messzebre szórna. Üdv.
Én a legnagyobb megelégedésemre használtam és használom a megemelt fényerejű fényszóró izzókat. Ezek teljesítménye gyári értékű, csupán a fényerőt növelték, így a motort nem "terheli" jobban, mint egy hagyományos. Amit ne csinálj, emelt teljesítményű izzót ne használj! A házi ledezést nem ajánlom, mert egyfelől a "hagyomásnyos" lámpatestbe az előírttól eltérő fényforrást behelyezni, beépíteni tilos, másfelől, ha gagyi akkor magadat és közlekedő társaidat is veszélyezteted vele. Ha mindenáron hátsó ledes lámpát akarsz, lehet kapni engedélyezett komplett lámpatestet, igaz olyan 17000-20000,- forintos áron ( http://www.ebay.de/sch/i.html?... ).
Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek!
Kezdőként a variálás állandóan... :-) Szóval, láthatóság... Eléggé gyérnek találtam első esti utamon a világítást. Ezért kérdésem lenne ismét! Használ valaki "+"-os izzót? Találtam 55/60W +130%-os H4-es halogént. Láttam 100W-ost is, de azt már túlzásnak találom. (Autónál bevált az egyik gyártó terméke, igaz évente cserélni kell kb., de legalább látok.) Bírja a bizti? A vezetékelés? A foncsor? A nem tudom mi? A rázkódást hogyan viselik ezek az emelt fényerejű izzók motoron?
Hátra pedig 5/21W-os 5630-as Leden gondolkodom. Előre is néztem 5630-as ledest helyzetjelzőnek... Még nem rendeltem meg. Tapasztalata van valakinek? Köszönöm!
Szia!
Első féktárcsa illetve a karbi membránok milyen állapotban vannak illetve mennyiért lenne?
Köszi!
Első lábtartók milyen állapotúak?
Sziasztok! Hamarosan bontásra kerül motorhibás 93-as Xj600s-em. Kb. egy hónapja kapott új szabadonfutót. De nemrégiben az első henger szelepje lejött menet közben, kiköpte az olajat és szétverte belül a blokkot. Így a maradék alkatrészek eladóvá vállnak, pl. kipufogó rendszer, tank, karbisor ülés. Ha kell bárkinek bármilyen alkatrész kérem jelezze és elkezdem bontani.
Üdv az uraknak!
Olyan kérdésel fordulok hozzátok hogy:
Kollegámnak van egy 750 es xj je 82 es évjárat
Benzincsap kellene rá lehet hozzá szerezni vagy esetleg késöbbi évjáraté is jó rá?
Válaszokat elöre is köszönöm
Köszönöm szépen! Nem hittem volna, hogy gyárilag nyitott...
Sziasztok ! elnézést kérek előre is, Nekem 400-asom van (XJ 400s Diversion) és az első plexis idomom tönkre ment. Leszeretném szedni, és kerek fényszóróra akarom váltani az előzőt. Ha jól vettem észre akkor új műszerfal is kellene nekem hozzá. Úgy szeretném megoldani mint a 600N- szérián van. Tudna nekem segíteni valaki ? Nem értek hozzá, viszont magam szeretném megcsinálni, úgy hogy ne keljen forrasztgatni. Milyen csatlakozású fényszórót vegyek ? illetve milyen műszerfalat ? Ha valaki eltudná Nekem magyarázni nagyon hálás lennék a FB-on megtaláltok Batyi Benjámin néven. Köszönöm a figyelmet.
Megnéztem nálam is ilyen a lámpatest.A lemez peremén van gumi hogy ne dörzsőlje szét a kábeleket, de egyébként nyitott.
Kár! :-(
Most látom, hogy neked N-es a divi. Az enyém S vagyis idomos, úgyhogy ez a plexi a tiédre sajnos nem jó.
Köszönöm a választ! Nekem ilyen nincs! A második képen látható "gyűrű" van csak a lámpatestben, és az egész közepe nyitott! Vagyis kb 40mm-es a lyuk, azon megy be az a pár szál madzag... A műszereken gyárinak tűnik a kibontás, csak arra gondoltam, hátha onnan is hiányoznak valamilyen gumi betétek. Csak egy 20 éves motor...
Köszi "totati76"-nak is a plexi linkeket!
Elvileg a lámpa hátulján van gumi . Az újnál legalábbis . https://www.hood.de/i/motorrad...
Ha gyári -e a nyílás a műszereken , azt egyszerűen megláthatod . Ha sorjás akkor utólagos ha szép akkor gyári . Elképzelhető , hogy pl ne párásodjon , azért "nyitott" .
Szia. Nekem MRA túraplexi van fenn, amit tavaly vettem rá, de a kormánymagasítóval az én magasságomnál (185 cm) már nem jó helyre tereli a levegőt. A turbolens áramlat pont a sisakplexire megy és rángatta fejemet. Ez ilyen: http://www.bikeparts.hu/termek...
És idén ilyen pleximagasítót vettem hozzá: http://www.bikeparts.hu/termek...
Így a kettő együtt már nekem nagyon bevált. És még jobban is tetszik, mint ha egy hosszú túraplexit tettem volna rá.
Köszönöm mindenkinek az "olajos" kérdésemre adott segítő válaszát! Még a 2. pontra válaszolna valaki N-es tulaj? Normális, hogy kb 4cm átmérőjű furat van a lámpa hátulján, ahol bemegy pár vezeték. Amennyire bele látok a lámpa testbe, szabadon vannak a vezetékek, belül sincs szigetelés. Ezt nem tudom elképzelni, hogy ilyennek kell lennie! No, meg a két műszer háza is nyitott a belső oldalán. Nekem gányolt a motorom, vagy ez ilyen? Ha nem ez a normális, lehet valahol kapni valami gumiharangot vagy nem tudom mi kellhet oda eredetileg? Köszönöm! A plexi linkje engem is érdekelne! Köszi!
Be linkelnéd nekem azt a plexit én is le akarom cserélni.Neked N -s Vagy idomos a motorod?
Nem azért nem látod az olaj szintet mert sok van benne? dönsd meg a motort és úgy nézd meg a szintet.A lámpa csak olaj szint jelzésére szolgál sajnos:S
Sziasztok! Ha van valakinek eladó csomagtartója/doboztartója 2000 évjáratú xj 600 s-hez, kérem jelezze! Nem baj, ha kopott, vagy csak dobozzal eladó, úgy is érdekel! Tel: 70-265-4947
Köszönöm! Üdv: Csaba
Az XJ-n a Diversionon az nem olajnyomás jelző lámpa, hanem szint jelző. Magyarán csak akkor fog vílágítani ha alacsony az olajszint. Nem a nyomás! De az annyira alacsony amikor világít,hogy a kémlelő nyíláson rég nem látsz olajat.
Sziasztok! Újra segítséget kérnék a tapasztaltabb fórumozóktól! XJ600N.
1. Az olajnyomás visszajelzőnek mikor kell világítania? Ha ráadom a gyújtást nem világít. A neten olvasva a használatit, ott azt írják, hogy indítás közben világít csak. (illetve ha alacsony a nyomás) Én most szétszedtem, mert vagy a napsütéstől vagy valami egyéb okból darabokban van a visszajelző egység háza (is). Az előző gazda alaposan össze majzolta pillanatragasztóval. Így a visszajelzők be vannak fehéredve, füstösödve. Nem láttam nappal semmit. Ezért raktam bele 5W-os izzókat, meg vágatok új plexit a tetejére. Most lógnak a madzagok mindenfelé, így ezt az indítózás közbeni világítást nem tudom tesztelni. Ráadásul szerencsére pöcc röff, nem emlékszem, hogy láttam volna az olajnyomás visszajelzőt világítani. Kicsit izgat, hogy vajon működik rendesen? Sajnos a kémlelőnyílás úgy be van barnulva, hogy ott sem látok olajszintet. A nepper állította, hogy frissen cserélt benne. De hiszem, ha látom.
Az olajgomba hol van egyébként? Vagy hogyan tudnám ellenőrizni, hogy jó a visszajelző vagy nem? Nem vagyok egy szerelő alkat, csak valami egyszerű - kisiskolás módszerrel - ha van ilyen! :-)
2. Az első lámpa házába ahol bemennek a vezetékek, ott egy szép nagy "lyuk" van. A vezetékek mellett bőven van hely. Nem kellene ott valami gumi vagy műanyag tömítésnek lennie? Így bemegy a víz esőben. Szerintem. Ez a kérdés vonatkozik a kilométer óra és fordulatmérő házára is. Ahol a visszajelző egység van köztük, ott egy-egy gumi bütyök van, de az alatt hasítás végig mindkét házon. Nem mehet ott be az esővíz és csinál valami gebaszt?
Köszönöm!
Sziasztok. Csak gondoltam, megosztom a tapasztalatot az MRA VTA plexivel kapcsolatban, hátha valakit érdekel. Korábban írtam, hogy rendelnék egyet. Ez meg is történt. Tegnap pedig sikerült kicsit tesztelgetni (150 km a Mátrában). Azt kell mondjam, ég és föld. Korábban 90-100 km/h fölött nem volt kedvem menni, mert akkora volt a turbolencia a sisakomon, hogy majd meg süketültem és a fejemet rángatta a menetszél, mint kutya a plüss nyuszit. Most viszont 120-130-as tempónál sincs elviselhetetlen zaj, nem beszélve a sisakrángásról, ami teljesen megszünt. Szóval megérte a beruházást.
Na végre egyetértünk!:)