Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Köszönöm a tippeket, alkalomadtán szerelővel a körmére nézetek a karbisornak/ szívócsonkoknak. A bal külső gumicsonk repedezettnek látszik, lehet, hogy ott valahol szipákol mellé. Gondolom ez nem háromforintos mutatvány lesz...
Szia biker!
A karburátoros motorok, ha hibátlanok a karburátorok,akkor nem ejtik vissza a fordulatot ha valamiért nem tudnak alap állapotba kerülni.
Ennek oka lehet egyszerűen akár a gázbovden feszülése, de akár a hibás karburátor szinkron is.
Nem tudom, hogy csinálták, de szakszerűen először a szívócsonkokra csatlakozott vákuum mérővel azonos szintre kell állítani a karburátorokat. Ezt a karburátorok pillangószelepeit összekötő tengelyek egymáshoz viszonyított helyzetével lehet beállítani.
Ezt követi az alapjárati levegőcsavarok beállítása. A csavarokat addig kell betekerni, amíg az adott henger leáll, majd kinyitva éppen beindul. Ezt a pozíciót kell minden karburátoron beállítani.
Ha így történik a beállítás, akkor nem lehet probléma a motorral.
Ha a karburátor már kopott, akkor valahonnan fals levegőt tud szívni a motor. Ettől indokolatlanul felpörög, vagy nem ejti vissza a fordulatot. Ezt okozhatja akár a szívócsonk elöregedése is.
Szia LZ!
Ha nem boldogulsz, akkor azt fel tudom ajánlani, hogy ez egyik hétvégén eljössz hozzám, és kipróbáljuk az enyémen a kijelzőt.
Ha működik akkor együtt megkeressük a hiányzó vezetéket.
Az enyém is ezt csinálja, de ezt az injektor rendszer miatt. Szerviz nemsokára orvosolja nekem, egy pár alkatrész cseréjével.
szia biker!

Igen, ilyet én is tapasztaltam, de úgy rémlik, hogy főleg meleg, nyári, városi tötyörgésnél, mikor jól átmelegszik minden alkatrész. Nem tudom mitől lehet.
Sziasztok!
Kb. 2 hete vettem egy '95-ös XJR400-at. Ismerkedés jelleggel hamar bele is tettem 800 km-t. (Mátra, csavargás, stb.) Teljesen jól teszi a dolgát a motor, egyetlen zavaró jelenséget produkál: ha huzamosabb ideig hajtom (7-7500-as fordulaton), utána percekig nagyon pörög. Kb. 2000-2500 fordulaton. Ha indítás után járatom, és leveszem a szívatót, akkor 1000 körüli az alapjárat, városban tötymörögve szintén. Van valakinek ötlete, tapasztalata? Karbiszinkront tavasszal csináltatta az eladó.
Előre is köszi a válaszokat!
Köszi tök jó ez a rajz, csak nekem valahogy nem stimmel minden szín szerint vagy szar a kütyű amit vettem, már ezen is gondolkodtam.
Zoli
Sziasztok!

400-as gépem karbiszinkron beállításon esett át a múlt héten, de valami nem stimmel. Help!
Az alapjáraton nagyon szépen jár a motor, hamar be is melegszik, probléma egy szál se, viszont miután rendesen bemelegedett (ez jó pár km-t jelent) az elindulásoknál (kereszteződés, piros lámpa) nagyon húznom kell a szarvát, mert különben egyszerűen nem akar elindulni. Úgy visszaesik a fordulatom, hogy az elindulás utáni első kb.5m-t ,dadogva , éppen csak le nem fulladva teszi meg a mögöttem sorakozó autósok legnagyobb örömére .
A fogyasztásom is elég nagy (5,2 liter), van esetleg ötlet, vagy találkoztatok már ilyesmivel?

Üdv,
István
Megnéztem még egyszer és nekem a leírt színek szerint van bekötve.
Teszek fel egy rajzot, hátha ez segít. Próbáld meg kizárásos alapon!
szia!
helyzet az hogy ez a két köteg megy fel az órákba semmi más, ebben nincs sárga fekete, de végig próbáltam rádugni az összesre és nem működik a kütyü, minden más jól van bekötve, egyik zsinóron jelez de már akkor is amikor még nem is jár a motor, hanem egyből a gyújtáson. szóval elakadtam....
sebesség jel: fehér,
fordulat jel: sárga/fekete
test : fekete
kapcsolt +: barna
Nem tudom milyen a fokozatkijelző, de némelyik kéri az üres állást:
0: világoskék/fehér
és megtudod mondani melyik szín melyik azok közül amiket kérdeztem.
Szia LZ!

Nekem ugyan RP10-es van, de szerintem a műszerfal egyforma.
Én a kijelzőt a műszerfalra menő korbácsra kötöttem be, aminek csatlakozója az első lámpafejben található.

Üdv.
hát ősszel letelt a gari, 2 év volt, de gáznak is találom, hogy 13e km-nél ilyesmi előjön....
Zoli
Szia!
Fiatal gép, nem garis még?
köszönöm.
Szia,

Igen, ez tipikus hiba. 20 euro plussz szállítás környékén lehet felújító készletet venni eBay -en.
pl. ez
Biztos hogy ad bármelyik Yamaha kereskedés is, de az árat nem tudom.
Sajnos a gyári és az utángyártott sem bírja túl sokáig.
sziasztok!
Egy újabb kérdésem lenne, ez itt a kuplung munkahengere gondolom megadta magát az o gyűrű, tudja valaki hol kapok ilyet illetve porvédőt is, és hogy van-e valami amire oda kell figyelni ennek a cseréjekor?
Zoli,
sziasztok!
Segítségre lenne szükségem vettem egy fokozat kijelzőt, aminek a bekötéséhez kéne tudnom ezt azt. Motorom: xjr 1300-as 2009-es motorkód RP19. Amit szeretnék kérdezni, hogy ki tudja hol van a „szürke vezeték a főtengely jeladóból” vagy pedig a „központi vez. feldolgozott fordulatszám jelét: sárga/fekete”. Illetve „12V kapcsolt tápfeszültség”. A többi ment, az első az vagy ez vagy az.
Fotó rajz bármi jó amivel megtalálom a dolgokat.
Előre is köszönöm!
Ja, a méret a Yamaha felíratra értendő, nem a papír kivágásra :)
Sziasztok!

Fényezésből marad egy pár Yamaha matricám! Ha érdekel valakit fillérekért megszabadulok tőlük!

A pontos méretek: 139*33 mm; 78*18 mm

Üdv,
István
Hello burky,

Köszi a linket!
Március elején én is beszereltem végre a szelepfedél, tömítést meg a szelepfedél csavarjai alá való tömítéseket is amit az andrews motorsports-tól rendeltem. Én azt javasolnám, hogy gyárit vegyél ezekből a cuccokból. Lehet hogy jó az utángyártott is, de én óvatos lennék. Mindent aprólékosan lepucoltam, szárazon és tisztán összeraktam, azóta nem sehol sem ereszt.
Éva üdv a fórumon!

Más:
Találtam egy alkatrészforrást a neten, ahonnan pl. szelepfedél tömítést is lehet rendelni elfogadható áron, nem csak szűrőt, gyertyát ilyesmit.

www.raptorbikes.de

http://www.raptorbikes.de/prod...
szia ÉVI majd ird meg tapasztalataidat hogy értesüljünk egymás örömeiről bánatáról, én fejér megyei vagyok
Engem nem lesz könnyű elzavarni...Megedzőttem a sok motoros ismerősöm között :-P

:-)

Tegnap lefújtam a blokkot mattfeketére, mert nem tudom,hogy az előző tulaj mire használta, de tele volt karcolásokkal, a blokkja meg volt húzva, ilyen kis jeleket rajzolgatott bele, úgy éreztem a haláltól mentem meg ezt a kis motorkát! :-)

Nagyon imádom...most vettem lánckerekeket-lánc van otthon- és cseréljük. :-)

Lemosom, a fejidom ki lesz cserélve gyári lámpára,és alig várom ,hogy végre Harley - fesztivál legyen.