Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég sok típust kipróbáltam már. Nekem eddig ár-érték arányban a Bridgestone bt020 vált be a legjobban. Ezzel sikerült elmenni több mint 10e km-t. Azthiszem már csak az újabb típust lehet kapni BT023 néven.
A Michelin Pilot Sport 2ct veszettül tapadt, de alig 4ezret mentem vele, ráadásul vízen katasztrófa. Mondjuk az nem volt új. Pilot Road-ból csak a régi 1 komponensűt próbáltam. Az sem rossz, de gyorsabban kopik mint a BT020. Volt még fent valamilyen Pirelli diablo de lemaradt a többi mögött. Minden második hátsó cserénél teszek fel új elsőt.
Köszi Tibus!

Esetleg egy közeli képet a lábtartós felfogatásról tud valaki küldeni!

üdv,
István
Helló István!

Dehogy is nincs rögzítés hátul is! Nem bírná el az egész rendszert szegény leömlő. A dob a lábtartó konzolhoz van egy csavarral fogatva, legalábbis a gyári, és van a motor alatt a dobból egy hólyag szerű kitüremkedés, az meg a túloldalon van rögzítve.
Háát, igazából nem tudom, hogy pontosan mennyit lehet elmenni vele, mert ezt a szerelőm szerezte ingyé', náluk félre volt dobva, mert anno elkaphatott valami szöget és volt rajta egy javítás. Amikor megkaptam, kb. 50-60%-os volt, azóta mentem vele kb. 5000 km-t és még van benne kb. 2000 km.
Én nem az típus vagyok, aki állandóan szettben cseréli az abroncsait, így most elől egy Metzeler Z6 van, hátul meg a Michelin de pont ma nézegettem az R17.hu-n, hogy akcióban van a Pilot Road 2 szett, most meg lehet venni asszem' 73 pénzért.
Most rágom a kefét, mert az első gumimban már csak kb. 5000 km van, úgyhogy valószínűleg kénytelen leszek beruházni egy szett abroncsra.
mennyit mentél el vele? elejével együtt cseréled? mert nekem az alig kopott a hátulja meg lassan csont sima persze középen… 12e km gyári dunlop sportmax
Nekem Michelin PilotRoad2 van rajta, tök véletlenül jutottam hozzá de szerintem idén ismét ilyet fogok venni. Nekem túrázáshoz nagyon megfelelt, és mivel két komponensű így az autópályázás sem eszi annyira meg.
Sziasztok,

a kis XJR-en nincs kipufogó felfogatás a lábtartó környékén, ugye? Ezek szerint csak a blokk leömlőinél lenne rögzítve a teljes kipu rendszer?
fel kell gumiznom a kicsikét (1300-as), kinek milyen gumi vált be?
Felszereltem, nem rossz de a Yamaha által választott anyagvastagság engem nem igazán győzött meg.
Amíg a kipufogósnál lesz a motor, addig gondolkodom a sorsáról.
Na, milyen a bukócső?
Ok, köszi hívlak.
szia!

hívj fel ott a számom a hirdetésben elmesélek mindent, és olvastam itt a kipufogó témát is abban is van tapasztalat az enyémen lévő leo vince típusról. :).
és a képen látható cucc még mindig eladó ha érdekel valakit.

Zoli
Szia Maxwell!

Köszi a linket!
Ja a doboz meg két sisakos.
Ha van rá lehetőséged, próbáld meg el/le cserélni.
Amikor feltettem a konzolt, úgy csináltuk meg hogy egyszerűen lehessen le-fel szerelni.
A hátsó doboz annyira praktikus, hogy azóta rajtavan a motoron. Még sosem vettem le a konzolt. Bárhová megyünk, belefér a két sisak meg az apróságok. (kesztyű kendő, stb.)
Többnyire magunk túrázunk, szóval csak azt visszük ami elfér. Szerencsés vagyok, nálunk nincs gond a túlpakolásal. Párom is inkább csak azzal foglalkozik hogy menjünk már. Az sem érdekli, ha valami otthonmarad csak legyünk végre úton.

Már elindult a lejtőn. Van saját motorja, tavaly a jogsi is meg lett. Szóval ragályos ez a nyavaja amiben szenvedünk. :D
Amikor feltöltöttem nekem is leesett, hogy ez a kép is jó lehetett volna, mindegy most már van direkt a tárcsáimról is kép.
Fain a hátsó dobozod, sajnos nekem kisebb és nem tudom a bukót belerakni.
Amúgy a tanktáska felső része nálunk sem gyakori, csak nyaraláskor az asszony hajlamos túlpakolni és kénytelen voltam bevetni a felső szekciót is. Azt már nem is említem, hogy a többieknél is volt még cuccunk, kicsit kész voltam...
Ez a kép is jó lett volna a tárcsáról. :)
Én is kb így szoktam pakolni. Annyi különbséggel, hogy mióta megvannak a dobozok, már nem viszem a tanktáska felső részét.
Nyomok én is egy képet nosztalgiából. Várjuk a tavaszt együtt!
Fékhatás tekintetében, mint írtam nincs rá panaszom. Szerintem az XJR esetében úgyis inkább maga az első futómű a szűkebb keresztmetszet, mintsem a fékek. Egyébként azért, mert nekem bevált még nem biztos, hogy neked is be fog jönni de esetemben nincs panasz rá. Általában én is két személlyel és felpakolva szoktam közlekedni és még nem volt olyan szituáció, ahol azt éreztem volna, hogy a féktárcsán múlott bármi is.
Én ennyire szoktam felmálházni a jószágot:
Köszi szépen.

Egész jól néznek ki.
Megfeledkeztem róla, hogy a te géped már az R1 tárcsáival jött ki. Az enyémen még a régi 320-as tárcsák vannak. Az ebay-t már én is feltúrtam oda-visza kétszer. A legjobb ajánlat egy angliai boltból lenne. EBC tárcsa 47ezer plussz szállítás. Azthiszem maradni fog a GoldFren. Ha neked bevált, akkor nem gatyázok vele. Nem versenyezni kell. Csak annyit tegyen meg, hogy redesen megfogja a gépet kétszeméllyel meg csomagokkal.
Szia!

Tegnap este nézegettem a német ebay-en is, hátha lehet találni olcsóbban féktárcsákat de kb. ugyanolyan áron futnak kint is, mint itthon.
Íme az én tárcsáim:
Küldtem mailt!
Kezet rá!
Tudod mit? Ha te állod a postát, akkor megdumáltuk. Mit szólsz?
Ha annyit adsz érte mint én a hasidomért, nekem jó.
Szőrébe?
Húúúúúúú basszus, ez nagyon tuti!
Figyu, először inkább írj egy árat, aztán ha belefér, akkor átutalom és elpostázod. Mit szólsz?