Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Tom!

két tippem van.

1: Ellenőrizd a kuplung bowdent, lehet túlságosan laza. Felfele váltáskor nincs vele nagy gond, de visszafelé nagyon gáz, nem emel ki elégé. (felfelé váltásnál nem is kell behúznod a kuplungot, könnyen beugrik ha emelgeted a váltókart!)
2: Nálam jellemző volt, hogy az motorolaj állapotától függően változott a váltás nehézsége , mondjuk ilyenkor tök mindegy volt fel, vagy lefelé váltok,mind a két irány nehezebben ment. Akkor érződik igazán amikor a szezon végén benne hagyod a lestrapált olajat, és tavasszal azzal indulsz, na ilyenkor azonnal olajcsere.

Üdv,
István
szia nekem is nehezen vált vissza, de csak ha nem nyomkodom vissza időben. szóval magas fordulaton már korán elkezdem visszataposni igy nincs gond. megszoktam.
Hello urak!

Regen jartam erre (eg is a pofam miatta ),de segitsegre lenne szuksegem. Nem tudom,melyikotok talalkozott mar ilyen problemaval:
Nem tudok,vagy nagyon nehezen megy a visszavaltas.Csak ugy sikerul tobbnyire,ha normalis tempobol kapcsolok vissza,viszonylag porgos motornal.ha hirtelen lassitanom kell,vagy meg is kell allnom,akkor mindig balfaszkodas jon,kuplungkar huzogatas ezerrel,meg meg valtokar taposas.Es nem is sikerul mindig egyesbe tenni.Szerintem volt olyan,hogy harmadikban indultam el.
Felfele siman valt,azzal nincs gond.
A kuplung nem ragad,nem csuszik.Semmi elojele nem volt ennek az egesznek.Talan annyi,hogy mielott kezdodott,elotte par napig nem hasznaltam a motort.
Valakinek van tippje?
Elore is koszi,es kellemes gurulast/szerelest mindenkinek!
Köszi ez jól esett!

Viheted, de jár vele egy kurva zsíros CHF alapú lakáskölcsön 150 Ft-os , egy felújítás alatt lévő kecó , egy korcs kutya ami mindig a térkő közepére szarik , és egy-két jó szomszéd.
Asszonyt nem adom, őt viszem magammal

Legyetek jók, te meg hívj a következő számon :
06-30/3973656
Örökölhetem a gépedet? Egy egyhármasra vágyom! :) Igazából az 1200-es jobban tetszik, de most nem akarlak jobban elkeseríteni :D
Jobbulást! :(
Kivégez ez az influenza, az utolsókat rúgom.
Ilyen bukócsövet még nem láttam, amúgy fain a vas!
Már csak néhány kiegészítő kell és elkészül a fekete lovag.
Íme a jelenlegi állapot, tudom, hogy ép ésszel felfoghatatlanul elcsúfítottam a motort de nekem most kezd el igazán tetszeni.
Jöhet a savazás!
Én sem tudok semmi különbségről az évjáratok között, de attól még lehet.

A motor nekem szerelem, nem pedig számító spekuláció. Egy akármilyen benzinfaló sosem fog profitot termelni, de a vigyor az arcodon és a vidámság lelkedben mindent feledtet! :)
Ilyen idős motoroknál a legjobb, ha az állapotra figyelsz és nem a korra meg a km állására. Nem tudok nagy különbségről a két verzió között. Talán a 400-ast hajtó kollégák többet tudnak mondani.
Nézd meg a tulajt, beszélges vele egy kicsit, puhatold ki hogyan és mire használhatta a motort. Ez már sokat elárul.
Még csak folyamatban van az ügy.
Mivel eladtam a lelkem az ördögnek, és a vadkapitalizmus rabláncaitól lassan mozdulni sem tudok, ezért nyomorult droidnak nem sok ideje van a masinára.
Videó hamarosan érkezik, csak kerítenem kell a rögzítésre alkalmas készüléket, mert telefonnal próbáltam de nagyon torzított.

Nálad hogy áll a hasidom projekt?
Szia István!

Végül az eredetileg is megbeszélt összeg lett a vége, ami öt darab Deák Ferkót jelent. Videó hamarosan lesz csak ki kell találnom hogyan veszem fel, mert telefonnal próbáltam de a kormány környékén tartva is iszonyatosan torzított a hang. Mondjuk nem is csodálom, irgalmatlan nagy hangja lett, hamarosan viszem vissza és rakatok még folytàst bele, mert meglincselnek a környékben lakók. A "fejidom" is a napokban elkészül, úgyhogy lassan összeáll a masina.

Üdv!

Bazz
koszonom a valszokat .orulok hogy ennyien velemnyt nyilvanitottatok, de megis Tibus velemenye maradt meg bennem. nem tudom miert de rabul ejtette a szivem ez az xjr. lehet hogy holnap mar megint valmi rosz kritikat kapok rola aztan ujbol mas velemenyen leszek. fene se tudja mar ezt. anyit meg had kerdezzek hogy pl egy 98 xjr400 gep egy 94 hez kepest csak anyiban jobb hogy ujjab vagy kikuszoboltek valmit a regi tipus hibaibol, es hogy 40.000 km az soknak szamit egy ilyen motornal.? udv Lori
videó?
Bazz,

végül mennyibe volt a kipufogód? Nagyon szép lett, szívesen meghallgatnám!

üdv,
István
Igaza van Betyárnak, elég legyen a civakodásból és szervezzünk inkább egy közös gurulást!
Ja, és persze a jó időben a csajok is előbújtak a nagykabát alól
Ez az, megbeszélhetnénk egy összeröffenést!
Nekem mindegy, hogy hol de jó lenne gurulni, kajálni meg dumálni egyet!
Béke! Így van! :)

Mindenki leírta szépen a véleményét, de a döntést saját magunknak kell meghozni! Mindenki ismerje magát annyira, hogy mire képes és mit szeretne. Totál felesleges ezen vitázni. Semmi értelme a másik véleményét kérdőre vonni, hisz sosem fog egyezni, aki meg más véleményére kíváncsi: nem kell mindent elhinni, hanem okosan át kell gondolni, amit mondott.

Habár okos ember más kárán tanul, de szerintem igazán a sajátodon tudsz. Aztán jön Darwin a természetes szelekcióval, ha nem vigyázol.
Természetesen mindenre lehet példát hozni: valaki biciklivel is képes meghalni, míg más a nagymotorral eléldegél 100 évig. De én ismeretlenül tuti nem ajánlgatnám, hogy vegyen 1300-ast elsőnek! Még ismerősömnek sem, hiszen sokszor magunkat is alig ismerjük. Hangsúlyozom, hogy ez az én véleményem, én így tennék és nem érdekel, hogy ki mivel kezdni, csak ne nekem és a szeretteimnek menjen neki!

Például én nem bántam meg az XJR400-ast, akármilyen pörgős, akármennyire belpiacos, bármennyire le kell majd cserélnem, sőt szerintem el sem adom, mert annyit vadásztam rá, mire megtaláltam a tökéleteset! Semmilyen külső- vagy pénzügyi hatás nem gyakorolt rám nyomást a választás során. De ugye mindenkinek megvan a saját értékrendje, hogy mi szerint választ, mi a fontos.
vége :)

Inkább nyomassunk találkozót!
Bandit 650 jó, nagyon jó motor de amikor kipróbáltam haverom GSX1400-át, akkor el kezdtem gyűjtögetni valami nagyobbra.
Az XJR mellett döntöttem, pedig az összes ismerősömnek Suzukija van.
Amikor átültem az MZ-ről a banditra, hát néhányszor levert a víz pedig legurultam már pár évet. Más világ, teljesen más.
Béke srácok, béke
"nem írtunk semmi negatívot, vagy igen?"
Arra céloztam volna, hogy te magad lopásról károgsz, másik fórumtárs meg egy "balesetesröl", mert nagyott lépett.
Kiütöd az adut a kezemböl, de nem irsz helyette semmilyen más lehetöséget, csak engem ismétegetsz. Leirom hogy: ha benött a feje lágya, te meg hogy észjáték...
Èn igyekszem az árnyékos "belpiacos oldal mellett" megmutatni a naposat is, részedröl meg igen negatív a kisugárzása a "tanácsodnak".
ÈN tapasztalatból írom a nagy motorok sikertörténeteit , te meg úgy hogy elvileg egy 400-ason ülsz, és gondolom megalománia abból a nézöponból egy ekkora gép, de hidd el hogy amerre mi járunk , épp csak elég.
Írtam egy alapreceptet, de olvasva a kérdezö igényeit , 500-600-as kateregóriát löttem be neki,mert itt is vannak akár 27 lovas fojtott verziók is, és azokra távokra meg itthonra böven elég.

Ès nem értem minek kevered bele azt hogy kinek mire futja? Minden motoromért magam dolgoztam meg két kezemmel. Hitelröl hirböl sem hallottam, mert így neveltek. Èszakákat szereltem mások gépeit,meg terveztem és gyártattam kiegészitöket motorkhoz, hogy meg legyen mindenem amit akarok. Nem okolom a gazdasági helyzetet, meg kormányt, meg benzinárakat, meg senki mást. Èn igyekszem amig tehetem a saját kezemmel irányitani a sorsom.
Sok mindenkinek segítettem néha csak jó szóért, nem érdekeltek a mocskos anyagi dolgok. Végigjártam én is a ranglétrát mindenben. De nem értem még a tetejére...
Ès lehet hogy az én eseteim egyedi esetek pl a motorok választás-javalása kapcsán, de nem rendkivüli. Ha bekukkantasz a Banditos forumban , aki ott 650-re vagyik nem sokáig akarja, mert rá lehet ébreszteni, hogy teljesitményben nem sok a különbség egy 650-1250 között, de minöségben már nagy a szakadék...és a visszajelzések kapcsán még senki nem bánta meg. ( Hansúlyozom ezek nem 125 robogót akartak venni, hanem egy felsöbb kategóriába lépni.)
Egy biztos szent nem vagyok, de álszenteskedni sem szoktam.

Üdv

István
Ja!
http://www.idokep.hu/elorejelz...

Hét végén 20fok biztos, hogy nem fogom a gép előtt mereszteni a seggem!
Szia!

Én nem igazán tudom, hogy milyen nagy motorral kezdeni. Nekem anno csak Simson, Babetta, Puch, nagy Jawa, MZ, ETZ stb. jutott.
Estünk, keltünk folyamatosan javítottuk és így nőttünk föl. Egy biztos, ha az ember fel tudja fogni, hogy milyen veszélyes motorozni főleg a mai utakon, akkor vélhetőleg megússza.
GS 500 és társai jó gépek, de mindenképpen egy rutinos embert hívj segítségül a vásárlásnál.
Sok szerencsét!

Cééépppp!