Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól tezsed, 640es ktm? Hát én meg ktmet nem vennék...
látod... én megmondtam... a világon minden eladó
Utána egy világháború és megint visszanyúl az ember a lóhoz!
Én mégeccer nem veszek 2t-t...elég volt. Pörgős nyomatékmentes vackok. A robogó az más kérdés...

Öcsémnek volt 2 suzuki krosszgépe...hát azok is benzinfaló pörgős izék...
*jön
akkor majd jönn a 4t helyett az elektromos meg a hybrid meg a sok új csoda
Majd ha nem lesznek 2T gépek......
Ez a 2t vs 4t örök kérdés...
volt anno egy olyan videó youtube-on hogy NS400 vs R1 és NS nyert
aha. eddig mindig becsúsztam valahogy..
Nem az akkor máskor volt az 100% h egy RGV 250 volt!
Mondom, beállítás, olaj, alkatrészminőség, sokmindentől függ, nem tagodom, sokkal kényesebb mint egy 4 ütemű
ennyi... az a nagy igazság ha lenne még 2t odavissza alázná a 4t-ket. a mostani 250-esek oyan szinten vannak gp-ben mint anno az 500asok (köridő tekintetében). na már most ha maradtak volna az 500as 2t-k akkor kiváncsi vagyok miyen technikai szinten lennének.
madarason NSR250
Madarason is a gyorsulást valamikor nem tudom pontosan az utóbbi 3-4 évben 400as kategóriában egy RGV 250 nyerte meg!
jó de az TZR
The power of dreams
hát a 400asok 2t-k.. de kb ugyanannyi 250 2t indul ssp400-ban:) és azok is korosak, tavaly meg mintha tzr-rel nyertek volna
Most erre mit mondjak?
TZR 125 sztem azért viszonylag pörgős gép, van ettől pörgősebb is...

Nekem be volt járatva, új dugó volt benne 400-as VFRrel szakítottam, aztán én csak lassultam Csak sportszűrő volta az enyémben és azt is takarítottam mindig! Amúgy gyári!

Másik srácnak is eltört a gyűrű TZRben...neki is komplett csere volt
Jó de az Honda
Mert igaz, ha nem raksz olajat a 4tdbe úgy befog sülni mint az állat, persze ha prolongal kezeled akkor betont is lehet a vezérműre önteni
nekem ott a honda 30ezer kmmel gyári dugóval :) remélem idén nem kell hozzá nyúlni mert már kezd necces lenni
gonooosz
mindig ezt mondják