Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

épp most beszéltem egy sráccal, akinek volt ilyen... azt mondja, hogy 9000 környékén mégjobban megindúl és izomból megy 12-ig... állítólag az enyém is ilyen lesz, de még nem tudom, mert én csak egy blokkot vettem és még most készül a váz hozzá.... állítólag az 12-t forog, de majd meglátjuk, ha beépítem.. :-))
A régi azért megy jobban mert az 16 Amúgy mindenhová ennyi van írva
Jól mongyátok az újabbak meg 14Hp-k
http://www.motor-katalogus.hu/... ez csak 1példa a sok közül...
Erre csak annyit tudok mondani hogy nézz szét alaposabban és mejd rájössz!
nincsmit
amióta nálam van a gép (2007.szeptember 2.) azóta ilyen
de ha vennék bele olyan gyújtást amivel 12őt is pörög ha van ilyen...akkor jobban is menne?
nemnagyon vágom ez
azt hiszem, hogy ez a gyújtás miatt van... talán abban van vmi tiltás féle... mindíg ilyen volt? állítólag van olyan gyújtás, amivel 8-at és van olyan amivel 12-t is forog....
jah és az mitől lehet h max 8000ig pörög fel a gépem?de akkor megy végen 120-125öt...
Az nem jelent semmit sztem h csörög zörög
az én DT-m is csörgött zörgött 1 időben és mégis odabasztam egy 2003as Dt-t!az enyém '97-es ha jól tom...igazából csak annyit akarok ebből kihozni h sztem a régebbi DT-k erősebbek az újabbaknál...
Persze vannak lelakott példányok minden motorban,de az nem hinném,hogy az volt mivel gyári fényezés volt rajta egész szép,rendberakott állapotú volt és mindösszesen 16000km-volt benne,blokkja nem csörgött...
ez oltás volt
Biztos,hogy nincs annyi na nem fogok vitatkozni. De még itt is ha a neten akár hol rákeresel ahol motorokról adatok vannak annyit írnak amennyit mondtam. Volt ezelőtt 125mtx-em 3éve az 23ló és mikor mentem 1ik ismerősőmnek a Dt-vel nem hittem el,hogy az 125-ös,akkor még nem értettem a motorokhoz 4éve keztem el velük nyomulni és már szakértelem híján is akkoriban azt hittem,hogy az 80-as. Még az mtx-től is rosszabbul ment.
Azt nem tudjátok, hogy a 10v-s motor az hány pacis? nekem egy ilyenem van és kb 90 kg-lesz---...
A DT teletankkal 120kg, és gyárilag 25lóerő. Van 16 lóerős is de az attól függ hogy európában gyártották vagy japánban. De az is csak a folytástól 16le.
Köszi a segítséget. Kértem árajánlatot, remélem náluk nem 6 ezer ft lesz, mint a Yokomoto-nál...
Sziasztok! Keresek egy 125 Dt 10V-hez lendkerék felőli motor deknit és egy olyan kis pöcköt, ami a kuplung bowdent fogja a henger talpánál.... ja és egy lendkerék éket... ha vkinek van, légyszi írjon robesz7@freemail.hu
Köszi
Bovden ügyben nem tudnál segíteni esetleg?
Bocs a nevedért...
tammy91: Tuareg teletankolva 140kg(nem féltank). Van ismerősömnek gyári könyve 1989Dt-hez ott is 12kw-van írva gyári adat szerint 16hp! 28Hp az életbe nem lehetett Crm-is jól megy azok gyárilag 27hp-k. Van a crm fórum 3. oldalán is gyári adatok összehasonlítás már egy crm is sokkal roszabbul gyorsul mint pl egy rx. Amúgy akkor mérd le a tiéd gyorsulását 100-ra simán lenne 9,10sec. Én felújított,illetve kevés kilométert futott dt-ket próbáltam(15,20 000km). Tueregbe is van nagyon sz*r állapotú emi nem úgy megy mint kéne. Na nem vitatkozni akarok,de tény hogy jobban mennek!
Hali,megintcsak egy kérdésem lenne,remélem mihamarabb választ kapok!elég hülye kérdés,tudom...
Fötengej csapágyat cserélek,a csapágba belevan ütve a száma 6305. DE az ehez tartozo méret 62mmX25mmX17mm akárhány boltot hivtamfel mindenüt ezt mondták,de kezembe véve a csapágyat és lemérve 3külömbözö tolomérövel a 17 csak 16mm,egyik helyen azt mondták nekem hogy az lehet hogy a gyárban lesikolják a csapágyat hogy ugye gyárit keljen venni a motorhoz aminek a mértetét nemirja a Yamaha EPC csak az árát ami 30.000ft ez idág oké mert tényleg lehetséges a sikolás,kaptamis cimet ahol megcsinálják ezt.De,ha ugye lesikolják a csapágyat oldalanként fél-fél mm-t akor eltüne a csapágy számozása és márkája,de nekem ez a csapágyon teljesen jol olvashato,semi gond nincs ezel valoszinüleg ezt fogom tenni,eza motor egyébként apukámé és 1988as dt-r nekem meg 1989es lc2-esem volt azonis fötengej csapágyat cseréltem ot a szám szerint rendeltem ugyan ezta csapágyat,a fötengejen mérve a szélesége 17mm volt,de szerintem csak azért mert ugye van a belsö csapágycsészének egy kis rész amire felfekszik hogy a fötengely sonkához a külsö csésze neérjen hozzá ,szovalolyan 90%hogy ott is volt méretbeli külömbség,igazábol a kérdésem lényege hogy szerintetek a csapágy elbitra az enyémnél azt az oldalankénti + 1-1mm-t amikor a blok öszelethuzva?azota is kifogástalanul müködik...csak a csapágy sikoltatása sem olcso,és feleslegessen ha nem muszálynemvárok arra is még 2-3hetet mire elkészülnek vele.a válasokat elörre is köszönöm és szorry az idiota kérdésért!
Ezzel röviden azt akarod mondani hogy ÉJENEKE A DT-sek?:P:D
Csá ez nem "nagy lebaszások" hanem csak egy vélemény. 1. Kezdük ott hogy az újjab dt 16 hp -sok hogy A1 jogsoval vezethetőek legyenek. A régebbiek kb. 1990-2002 olyan 28-le körül vannak! 2. Már mentem tuareggel és szerintem eggyátalán ne gyorsul jobban mint a DT! 3. A Dt-ken nem véletlenül van 140 óra a Tuaregeken meg nem véletlenül van 160 v. 180- as óra (már nem emléxem)! 4. A DT 28 lovához párosul kb. 130 kg (teletank) míg a Tuareg 34 lovához vagy 140 kg (féltankkal) ami pedig elég sokat számít pláne akkor ha meg kell tartanod a motort!
hi
dt80 lc2 es-hez milyen dugóméretek vannak?
és milyen márkák kaphatóak? milyent érdemes venni?
köszi
Nagyon szép a motor
mikor még úgy volt hoyg lefestetem én is ilyesmire akartam