Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Janek, legyszives beszelgess az urral.
sziasztok !
lehet hüjeséget kérdek de mostmár gondolm megkérdem!
mi a 2 ütemü motorok és a 4 ütemü motorok közöt?
(125-be érte)
Ezt a cikket azoknak a figyelmebe ajanlom, akik azt hajtogatjak, hogy a kezelhetoseg elsodlegesen fontos es emiatt a 4T-k gyorsabbak meg az 500-as 2T-nel is. Lehet, hogy megsem mindig.

"A leheto legerosebb motort kell a palyara vinni es azt a vezetoi tudas ala rendelni." Wayne Garnder - ezt koll csinalni e!
A hogyannal meg az a vicc h 70 75 80 as tempóval folyamatosan, nem állatkodva.De majd h ne egyen annyit felesbe bekeverem vízzel és akk hátha nemeszik majd annyit
125 FX runnerrel, kurvasokat eszik ez a retök, csak aztnemtudom mire főőőő!Most nem az utcai közlekedésre gondoltam a váltásnál hanem az enduróval terepen a kanyarba kersztberakósdisra meg az ilyenekre, ami egy 125 2T poweresnél nem mind1 h hanyadikba van
4Tnél sokkal többet lehet variálni evvel mert az faszán nyomatékos, azt is kipróbáltam tegnap, szval tudom miről beszélek
Reggelt.Szerezzél több tapasztalatot (és nagyobb ccm et)mert a váltás tanulásának semmi köze az ütemhez De azt tudod hogy a kisebb ccm irreálisabban fogyaszt!8liter mivel sikerült(mert a hogyan azt sejtem )
Hát én ma ökörködtem sokat motorral, de eldöntöttem , lesz másik motorom akk az 4T lesz már mert ez nem a jelenlegi tárcámnak való:S
Imádom a 2T-t mert jójó mindenki avval tanul meg motorozni, és azon lehet kitanulni a váltást igazán, meg a megfelelő fordulattartományokat és stb, de nembirom már! a motorom 120 km alatt megevett 8lityót, tudom h valakinak többet eszik, de az élvezetet is többet nyujt
Ezért lesz 4T! De ha majd megtehetem akk biztos lesz még 2T-m
hello a trabis videó érdekelne gsx-r mocis köszi
2002es 4t öregnek számit?kikéne fognom egy jo 250est.ktm nem költséges?
öregebb 4t crossokat felejtsd el mert rámegy még a gatyád is 2t exc vagy esetleg 2t gas gas! azok fasza gépek
EXC250 2T, 2000 utáni!Ilyen öregebb 4Tcrossokat hanyagold!De felőlem azt csinálsz amit akarsz!
Helosztok!
350es dr-em van és gondolkozom rajta ,hogy lecserélem egy 250 2t vagy egy 400-as 4t yz-re, 2000-res évjárat körülire.Csak erdőbe endúrózásra használnám.Melyikkel járnék jobban?Elöre is köszi
köszi szépen az infót. elöször el kell passzolnom az én gépemet és aztán majd kiderül h mi lesz aztán..
Már gyüjtögetek rá:
500-as kétütemű
Szia! A 4T krosszok, legyen akar 250 vagy 450 mindenkeppen dragabban uzemeltethetoek, mint a 2T gepek. Surubb szerviz, dragabb alkatreszek. Cserebe Te is erezted, hogy mi a kulonbseg. Maskepp kell vele motorozni es az okosok azt mondjak, hogy sokkal jobb koridoket lehet menni veluk. Mindezt csak profik tudjak kimotorozni, vaz viszont teny, hogy a legamatorebb ember is eszreveszi, hogy a 4T kevesbbe kapar, de jobban gyorsul. Persze csak akkor, ha a megfelelo 2T-vel veted ossze. A 250 4T a 125 2T-vel vagy 140 2T-vel vetheto ossze. Nyilvan nagyon gyenge a 360 2T utan. Vetelar es alkatreszar nagysagrendileg azonos a 450 4T-vel, erdemesebb 450-t venni - meg ha nem is tudod "kimotorozni". A korosztaly es a marka sem mindegy. Probaltam: KXF-t (2006), YZF-t (2005) es CRF-t (2004), nekem vagy a barati koromben volt.

KXF: hibatlan es jol kezelheto, vetelara kozepes, de ritka tipus. jo eros.
CRF: ez a legkezesebb, de a hibakbol is itt talalkoztunk a legtobbel. az ara erosen fugg az allapottol. ez bizony 5 gangos, ami nagyon jot tesz neki. lehet, hogy pont az 5 gang miatt, de erzesre ez a leggyengebb
YZF: olcso es strapabiro is de nehezebben vezetheto, cserebe erezhetoen erosebb a masik kettonel

az erobeni kulonbsegek csak benypomas, a kulonbseg, ha van, nagyon kicsi. 450SX-et nem ismerem, de a japanok barmelyikevel batran odaallnek barmelyik europai 450-es melle.

Az en Yamaham elado, ha esetleg a supermotot is ki akarod probalni, akkor erdekes lehet.
Sziasztok. Véleményeket és tapasztalatokat szeretnék tőletek a 4t motorokkal kapcsolatban.(crossmotor) Eddig meg csak 2t-m volt, és most gondolkodom a 4ütemen. Kíváncsi lennék előnyökre, hátrányokra a 2t vel szemben. Szervizigény, élettartam, fenntartás és minden ami még fontos.. Eddig 250kxf et próbaltam, ami a 360as 2t után picikét gyenge volt :P Aztán meg egy 450sx-et ami meg kicsit kemény volt vagy talan csak szokatlan... Szoval 450 és 250 közt is gondolkodom.. Kezelhetőség, előny-hátrány stb, stb.. 250sxf, 250rmz és 450rmz-n jár most az agyam.
Elöre is köszi az összefoglalót
ez nem biztos,h pgm hiba tegyetek bele akksit,próbáljátok ki,és ráérsz utánna gondolkodni
És akkor mi a teendő most? csere? anyagi oldala kb mennyi lesz?
De agyonvághatad simán.A PGM minden körülmény között igényel akkumulátort.
Egy kérdés (ne kövezzetek meg ha hülyeség, pls, nem vagyok nagy szaki a témában, bár szeretnék): szóval most olvastam neten, h a PGM|| karbi (NSR 250R MC18) elektromosan vezérelt. Én meg gurultam tavaly pár kört apám gépével, éshát nincs benne akksi... Aztán egyszercsak indításra égbeszökött a fordulatszám... Mivel ő nem használja(akksi pl ezért is nincs benne), nekem meg még nincs rá jogsim (képzelhetitek hogy fáj rá a fogam...majd jövőre talán meglesz), nem nagyon foglalkoztunk eddig a probléma megoldásával, de most érdekel, h mivan. Ugye nem vágtam haza?
palotan is épitgeti ricsi barátom az rd-t, már belefeccölt annyi pénzt, hogy csuhajjjja ..... eccer csak elkészül, aztán lesz harapás. az ember nem kicsit tuningőrült, robogótol a tdi motorokig mindent, heheheheh
Hát igen,a TDR em 1 db 320as a jobbanfog mint az RD 3db féke(jó van -70kg-és -38le elönyöm,de elsőre többet vártam volna...)
Ja, tudom, a 3 hengeres 750es nek meg barkas hangja van:)

Itt egy35 éves levegős:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Ennek a saját dupla féke nem fog jobban mint a szimpla MZ fék(brembo)
Akkoriban a 4t motorok futóműve is "vacak" volt.