Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóval könnyebb. Az RG feltankolva 181kg, míg az RD szárazon majd két mázsa, fullon 216kg. Ez eléggé hervasztó adat, ahhoz képest pl hogy a GPZ600 ugyanennyi. Az aluvázas RZ/RZV 9 kilóval volt karcsúbb.
Nem tudom, én unom az egyeneseket.
Az nem sok. En tobbet gondoltam. Es az olajzasal hogyan bansz? Pl. a hosszu lefele szakaszokon hogyan kimeled a gepet a motorfektol?
Nem, csak szeretem ha van motorero. Elmeleti hataron motorozni senki nem tud, egyenesben meg mindenki meri huzni. Ahhoz, hogy egy motort soha ne erezz kevesnek nagyon erosnek kell lennie, mert mindig akad egy meghosszabb egyenes, ahol elfogyhat.
Lehetne itt most hangzatos 6-7 literekről regélni, azigazság az,hogy én arra is használom őket,amire kitalálták,vagyis a power addig van zárva,míg lakott területen kullogok. Így 9,5-11,5... Egy tankot(17 l.),ha kibírnám,hogy egy seggel átmenjek a Bükkön,és vissza forszírozott tempóban, 2,5 óra alatt lekajálna. (Miskolc-Eger_Miskolc)
Megalomániás vagy.
Én valami NSR125 és CR125 kombinációra gondoltam.
En mar tortem a fejem rajta! Maico 700 supersingle?
http://youtu.be/VeA6LVfqFEk hallottad már élőben? én igen
Miért nem csinál senki kétütemű pályamotort krosszmotor blokkal?
Hat nagyobb is a literteljesitmenye a Te 250-ednek, mint az 500-nak, nem? Meg a relativ fogyasztasa is. Tenyleg, mennyit eszik egy RGV 250?
Az RD-ket régebben gyártották,pár év így az "ipari forradalom" 80-as években elég lehetett 20 kg minuszhoz. Valami azért megütötte a szemem,az RD 500-on 26-os karbesz volt,az én kis méregzsákomon meg 34-es. Hmmm...
Igen,azt az összehasonlító tesztjükben is kiemelték.
Súlyban nagyon jó az RG.
Tudtommal a szerelő. Egy motoros klubban lévő cimbi írta,hogy a mestere,vagy tanára,vagy mittudomén. Az viszont tuti,hogy ha kész lesz a gép,ott leszek a Hringen,hogy lássam,de főleg,hogy halljam. 27 éve hallottam utoljára 4 hengeres 2t-t,ami egy Miskolci P 20-as volt dupla blokkal. Váááá...
Es a Suzuki valoban 20kg-al konnyebb is?
jajaja(YY)
NSR500 99% hogy nem lesz.
De hidd el,a 250-es bőven elég
A Sötétség Hercege, vagy az alsónémedin lakó szerelő Lecsó?
Van még másik három,tessék választani! Amúgy meg tudjál róla,most vettek egy RG-t, Pesten van szétszedve,pályamotort csinál belőle a gazdája,aki itt SM-on is jelen van, asszem Lecsó néven.
Az RD500 88le,az RG500 95LE.
RD500LC

RG500 GAMMA
Tulajdonképpen elég lesz egy jó NSR 125 is, ahhoz van bőven cucc, és szedi a lábát, amennyire nekem kell.
Igazából Yamaháékról nem tudok pontos telj. adatot,csak azt,hogy V 4-esek voltak,és szembe forgott a két főtengelye. Rg 500 pedig 100 le-s volt,amit kipu,stb nyalánkságokkal 115 és 130 közé lehetett felsrófolni,de ezeket Németben,UK-ban alapból is halálmotornak,meg özvegycsinálónak hívták, hát még egy ilyen "agyműtét" után mi lett belőlük...
Akkó jówanakkó, NEM LESZ
Ugy tudom az utcara dobott 500-as modellek kozul a Suzukit gyartottak leg tovabb es az a legerosebb is. Vagy nem?
En ennek megfeleloen szet is forgatok mindent. Es nem is tetszik, ha valami ellenkezik, szoval V2-esek, 4T krosszok stb. a sor vegen vannak nalam.
Az 500-ban én nem igazán bíznék,mert NSR-ben azokat csak versenymotornak csinálták. 250-ben meg fogjál ki olyat,aminek egybe van ám a főtengelye,mert abban nem lehet hajtókart cserélni,egy új meg... 500-at meg tudtommal hármat dobtak közútra. (sportgépről beszélünk) RD-RZ500-as Yamaha,meg az én kedvencem,az RG 500-as Suzuki