Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aztán lehet cross volt.....
500 as krossz is jó
egy 500as 2t endurót én is kipróbálnék
valahol láttam ilyent hirdetésben
CSAK A 2t
NS400R közel 100le?Hirdetésben 90le,énmeg 72le tudok Nem kötekedéskép mert jó +ritka(ezért is nehéz eladni jó áron)de itthon nemlesz 1xű eladni..
Atya eg! Ilyen motor letezik?!?! Van meg mit tanulnom! MINDENT tudni akarok errol a motorrol, elgyszives meselj rola! Hatha valaki kedvet kap a vasarlashoz is. V elrendezes? Nem 120-fokra van osztva? Estleg BigBang?

aztán meg se állsz vele hazáig
Aztakurvaelet! Ha megvetelre nem is de egy probakorre beneveznek vele... Tavasszal meglesz meg, egy 5 ropier elvihetem 10km re?
És miért pont olyankor amikor csóró vagyok... Durva gép!
fuh embeeer !
lenne pénzem venném is megfele....
Sziasztok!
Ha valaki esetleg ilyet keres, eladó a Honda NS 400 R, 2 ütemű, 3 hengeres (V-elrendezésű), Power-szelepes sportmotorom. MOTORRITKASÁG A 2 ÜTEMŰ GÉPEK SZERELMESEINEK! Magyar papírokkal, rendszámmal, lejárt műszakival. Motorikusan rendbe van hozva, de az utólag "rászabott" idomszett fényezésre szorul. Az érdeklődők jelentkezését leginkább telefonon várom.
Ha valaki meg szeretné tekinteni, ezen a linken keresztül megteheti:
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/ha
sznaltmotorok/153760/HONDA_NS400RF_.html
Érdeklődni: 06-70-251-1589
Az ár erősen alkuképes!
Köszönöm!
Azért egy NSR500 vagy egy RG(V)500 mindennél jobban megmozgatja a fantáziámat. Letesztelnék egyet nagyon.
A 4T jobban a szívemhez nolt
etté otto? nem, otto 2T!

vehhehehehhehehhehee
2t ezért 9 ló,4t lenne 3ló max.240.000-ért eladó
FUCK YOU bazdmeg télleg
1-t, 2-t
Ez most jutott eszembe: a múlt idő jele a 2T
2T-nél kevés a hibalehetőség mivel egyszerű!De pörgess egy 4t-t ugymint egy 2t-t az is enni fog!
CR250-et, vagy DRZ400E-t, de semmiképp ne 4t cross-t azzal nagyon sokat kell foglalkozni és pénztálcát is ki kell nyitni,2T-be dugót bele,5dugonként egy hajtókart,láncszett csere,fékbetétek,aztán ennyi,DRZ-t meg endurozásra ,olaj légszürő aztán semmi gondd,persze arra is kell láncszett fékbetét stb,de semmi más...és pár csepp benyó,de ne crf-et vegyél,CRF akkor jó megveszed kijön az új modell leváltod..
Sziasztok!
Abban szeretném kérni a véleményeteket hogy milyen motort válasszak mert már teljesen döntésképtelenné váltam abban hogy cr 250 legyen vagy crf 450. Légyszives írjátok meg hogy melyiket vennétek meg és miért?
és még azt szeretném kérdezni hogy melyiket olcsobb fenttartani?
Nem neked szólt,hanem általában véve.
Sziaszotok, sztem egyértelmű! Kis köbcentis motoroknál sokkal előnyösebb a 2t, mert legalább jól megy. ha van valakinek lehetősége egy nagyobb köbcentis vasra pattanni akkor persze, hogy 4T. én kb ugyanannyi km tettem meg 2T és 4T vel! Örülök hogy 2T ben is volt részem, 16 évesen el sem tudtam volna magam képzelni egy 125 ös 4T vel, de msot örülök hogy van egy nagy köbcm-is nyomatékos motorom! Azt hittem már soha nem lesz 2T-m ezért el is tettem egy kis Castrol R2-t emlékbe ! De mult héten vettem egy Pannoniát! Így végre ismét érezhettem a füstös leheletet:D! Mind a két tipusban van valami szép, a 2T ről mindig a 12-18 éves korom fog eszembe jutni
szerintem IGAZADVAN! én csak véleményt nyilvánitotam a én tapasztalataim szerint
Hát szerintem ez a topik, ehhez a parttalan és értelmetlen vitára lett kitalálva.

Nekem volt szerencsém 2 évig hajtani egy 5 kilós CR-t. Tudom mit beszélek, amikor azt mondom, hogy a nagy köbcentis négy üteműt is gyalázza gyorsulásban. (Természetesen egyhengeres terepmotorokról beszélek). A haveromnak éppen akkor volt 520-as SX-e. Persze, hogy kipróbáltuk, hogy melyik gyorsul jobban aszfalton.