Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már egyet találtam, csak elég régi
Az szinte esélytelen, nekem az 500 ccm-es sor 2 is 36 kW
ahogy elnézem MAJD VALAMIKOR nem lesz nehéz eladni az SV-t
600ccm kell
Hasznaltauto.hu -- Suzuki GSF 250 (Bandit)
A2-vel vezethető sor4 valakinek nem akad eladó?
600-700Ft-ig.
Meg van még? Esetleg meg tudod adni a számát akinek eladtad?
Helló!
Számod megadod?
Lenne egy pár kérdésem.
A korlátlan a megodás.
Az előttem szólok már leirták hogy miért... megkérdezheted de sztem felesleges.
15 eve motorozok igy, de mostmar bemegyek megkerdem... :)
Ilyenkor szoktak megbuntetni az emberfiat, mikor elkezd vele foglalkozni. Eddig a kutyat nem erdekelte :D
rosszul emlékszel VAGY rosszul tájékoztattak, mert régebben is egyszerre vonatkozott mindkét feltétel. Legegyszerűbb ha megkeresel egy iskolát, és megérdeklődöd a korlátlan A feltételeit.
Hát pont ez az, én úgy emlékszem a régi jogsinál akkoriban 25 kW VAGY 0,16 kW/kg volt.
Az új rendszerben 35 kW ÉS 0,20 kW/kg van.
De lehet hogy rosszul tudom.
Te magad is leírtad hogy Ak.-val 25 kW a max teljesítmény, akkor mégis miből gondolod hogy azzal vezetheted a 39 kW-os motort? 25 kW ÉS 0.16 kW/kg. Egyszerű szabály, tanuljuk meg értelmezni.

Ak jogsit okmányirodában 4000Ft illeték ellenében cserélik A2-re, vagy ha lejár a jogsid akkor automatikusan az kerül már bele. Kicserélteted, és elmész A különbözeti tanfolyamra.
A korlátozottal miért ne vezethetném?
Amikor én a vizsgát letettem, vagy max 25kW teljesítményű gépet VAGY (nem pedig ÉS) 0,16 kw/kg arányt nem meghaladó motorkerékpár vezetésére szólt a vizsgám. Ennek a 39 kW teljesítményű 247 kg saját tömegű motorom megfelel. Miért ne vezethetném?
Nem akarlak elkeseriteni, de azt a motort sem A korl. sem A2 vel nem vezetheted. Neked A korl. van , tehár rád a kategóriára érvényes szabály vonatkozik.
Feltennék itt egy kérdést, kíváncsi lennék a véleményetekre.

1999-ben vizsgáztam motorra, akkor A korlátozott kategóriát szereztem, azóta ez van, nincs korlátozás nélküli A jogsim.
Akkori jogszabály szerint ezzel a kategóriával vagy maximum 25 kW-os (34LE) gépet, vagy bármekkora köbcentis gépet, de max 0,16 kW/kg arányú gépet vezethetek. Ebbe a kategóriába sok chopper belefér, mert nem túl erősek, és elég nehezek.
A motorom 39 kW és 247 kg, ennek az aránya 0,157 kw/kg, tehát nyugodtan vezethetem. Viszont idő közben átvariálták a kategóriákat, és A2 néven jelent meg egy új korlátozott kategória, amiben a teljesítményt felemelték 35 kW-ra (46 LE) és beraktak egy 0,2 kW/kg maximalizáló arányt.
Az új kategóriát figyelembe véve nem vezethetem legálisan a motoromat, viszont a régi alapján igen.
Kérdés, hogy mi a szabály? Hivatkozhatok a régi rendszabályra, vagy az új vonatkozik rám is?
Sziasztok!
Aki csinált már olyat, hogy külföldi vagy akár magyar papíros motort lefojtott 25 vagy 35kW-ra, tudna mondani pontos helyeket ahol ezt elvégzik? Már egy pár kereskedést felhívtam, de sehol nem vállalják.
Vagy ha valakinek van itthon eladó fojtott papíros az érdekelne.
Még mindig 25kw-os papírral keresek R6-ot vagy vagy Gsxr-t.
Állapot nem elsődleges, az se baj ha hiányos vagy nincs idom, csak papír legyen.
Köszi az ötleteket. Első körben tényleg az lesz, hogy telefonon megkérdezgetem, hogy hány kW szerepel a forgalmiban. Aztán ha ezzel bakot lövök, akkor jöhet valami okoskodás. Vagy az 500-as változat.
Egyelőre még csak próbálom körbejárni a témát. Anyagi gondok vannak még egyelőre.
Próbaképp/kíváncsiságból rákérdezek majd egy Honda szervízben/kereskedésben is, hogy mit mondanak erre.
Vagy kle500
az osztrákoknak mindenből volt 500as kivitel
Ausztriában szerintem volt 500as transalp is! Olyat kéne lőnöd.
rászánsz egy ezrest és felhívod az eladókat
tuti lesz olyan ami nem a gyári adat van beírva
ha nem most akkor valamikor
amikor még 25kw volt a határ egy csomó hirdetés kezdődött úgy hogy 25kw forgalmival, persze nem a 150 lovas gépek hanem a 40-50 lovasok
Vagy csináltasd okos emberrel, hátha hiba csúszik a forgalmiba ;) nekem a nyitott apriliám így lett 11kw anno.