Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem működik, A2-van 18 éves kortól, azzal lehet 2 év után menni nagy A-ra, teljes tanfolyammal, avagy 24 évesen egyből nagy A ! Üdv, D.
Email lemaradt.. szotyilow@citromail.hu
Hello. Kaphatnék egy elérhetőséget? Szeretnék némi segítséget kérni tőled,esetleg útba igazítást.

Esetleg írjhatsz emailben is,ha nem túl nagy probléma!
“A2-es kategóriával még vezethető:

olyan motorkerékpár, amelyek teljesítménye a 35 kW-ot, teljesítmény/ tömeg aránya pedig a 0,2 kW/kg-ot nem haladja meg, és amelyet
"""""""""""&#
34;"""nem kétszer akkora teljesítményű járműből alakítottak át"""""""""""&
#34;""""""
Sziaztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy valamikor kölökkoromban letettem az A1 kat jogsit. Akkor még úgy volt, hogy csak különbözeti vizsgát kellett tenni, ha A jogsit akartam, 2 év A1 után(ha jól emlékszem). Kérdésem az, hogy ma ez még működik, illetve mennyit kóstál ma egy A korlátlan jogsi?
Valaki nem tud olyat aki hozz be külföldről motorokat vagy mondjuk itt olyat ami max 35KW-os papírokkal rendelkezik, de van vagy 100Le.
Tehát amit lehetne vezetni A2-es jogsival. 600-as Gyorsasági motor érdekelne ilyenbe. Láttam vagy 5db ilyet de vagy drága (nekem mert nincs millióm ) vagy épp ez a régebi ZX ami nem igazán tetszik meg túra motorok.

Még igaz nincs A2-m de leteszem az idén lehet akkor fö9leg ha volna ilyen lehetőségem. Vagy legfeljebb veszek egy 400-as SM-et.

Köszönöm a segítséget előre is.
Drága viktorkának sikerült elintéznie tavaly, hogy ne legyen különbözeti vizsga. Én pont becumiztam, ugyanígy kalkuláltam, hogy leteszem az akkor még A korlátozott jogsit, majd 2 éven belül jelentkezek korlátlanra. Ha jól emlékszem akkor olyan 40-50 körül lett volna a különbözeti, nem vagyok benne biztos. Most ha van egy A2-es (vagy A korlátozott) jogsid és még két éven belül vagy, akkor is újra be kell ülni KRESZ tanfolyamra, újra kell bójázni és újra lehet vizsgázni forgalomban. Természetesen újra ki kell csengetni 150 pisztolyorrú mátyást az egészért.
SUZUKI GS 500 GYári 35kw
heló!
még mindig eladó a hyosung gt 650 r-em. 25 kw-os forgalmija van.bármikor vissza alakítható.
most kedvezményes áron fut, mert egy percem sincs rá.:( így fölöslegesen van otthon.
0620 274 81 72 kole.gege@freemail.hu
délutánonként elérhető vagyok.
Véleményem szerint kár a fojtásban gondolkodni!
Megveszed a GYÁRI mindenféle MŰBIZONYLATTAL ellátott fojtást (már ha létezik az adott motorhoz egyáltalán) (több)tízezres tétel+beszerelési munkadíj (tudjuk jól hogy a motoroknál jóval drágább az óradíj mint az autóknál)+átalakítási engedély 12ezer (ha nincs megfelelő dokumentáció akkor egy engedéllyel rendelkező mérnök tervrajza sok sok tízezer)+forgalmi+törzskönyv csere 6-6 ezer+sok sok idő és útiköltség az ügyintézés... Összegezve: ha szerencséd van akkor az átalakítás alaphangon 24ezer forint+alkatrész+munkadíj, ha megcsinálod a különbözeti vizsgát az max 50ezer azzal kb pontosan ugyan ott vagy árban! Ha az a cél, hogy kiveszed majd belőle utólag és korlátozottal "nagymocizol" az megint nem a legjobb megoldás, mert ha véletlenül bele futsz egy balesetbe vagy a KPM mobil állomásba ott ki fog derülni és jön az "engedély nélküli átalakítás" ami alaphangon a forgalmi elvételét jelenti a többiről ne is beszéljünk... Szerintem a legjobb megoldás, ha befizetsz egy különbözeti vizsgára, gondolom nem nagy megerőltetés sikeres vizsgát tenni mivel vezetsz jelenleg is és akkor nem vagy "motorhoz kötve" itt gondolok arra, hogy bármilyen okból motort kell váltani és nem lesz kéz remegés ha esetleg igazoltat a rendőr vagy a közlekedés felügyelet....
Én "céges" motort vettem (rendőrségi) és mivel a dobozok miatt 1 személyesre lett bejegyezve a forgalmiba felhívtam az NKH-t az átirás miatt.... közölték, hogy ha veszek GYÁRI hátsó lábtartót akkor kell a számla és a műbizonylat, vagy ha bontottat veszek akkor kell a bontott gép forgalmi engedélyének a másolata is kell 12 ezer forint átalakítási engedély, hogy a GYÁRI helyére felszereljem a GYÁRI lábtartót és kell a 6+6 (forgalmi+törzskönyv) illetéke!
Egy vicc ez az ország.....azért hogy a gyárilag 2 személyes gépem 2 személyes legyen azért fizessek 24 ezer forintot..... A te fojtásos verziódba bele sem merek gondolni mennyi lenne :-)
az lenne a megoldás, csak nem mindenki van benne a korban
Azt gondolom tudod, hogy a fojtás, az neked jó az államnak rossz... tudod adó kiesés.. én nem sok emberrel találkoztam akinek sikerült pláne úgy hogy volt magyar forgalmija azért majd tájékoztass, ha sikerült, pedig néhány éve már olvasgatom sok mindent... szerintem nem fog menni... én a helyedben néznék egy jogsimnak megfelelőt, vagy leraknám és soha többet nem baszogat senki semmiért...
ja és a fojtás rész körülbelül 10-15 perc alatt vissza alakítható!
bemész a kpm-hez és megmondják.
ha kifogsz egy hozzáértő ügyintézőt, akkor részletesen elmondja, honnan hova, mennyi idő, mennyi pénz, hova kérj jóelőre időpontot.
sziasztok!
nekem lenne egy eladó hyosung gt 650 r típusú motorom!
25 KW- os forgalmival, de a fojtás már nincs benne, sőt nagyobb fúvókákat raktam bele, sport kipufogós és nyitott légszűrős.
2005-ös, de 2007 ben lett forgalomba helyezve. költség mentes.
ha valakit érdekel a kole.gege@freemail.hu -ra üzenhet vagy telefonom : 0620 274 81 72
szép napot! üdv:Kolee
Választ nemkaptam még, engem maga az a része érdekelne, h a papíroztatás mennyi.
Az alkatrészek tudomásom szerint nemdrágák (10ezer körül). Márkaszervizt kell felhívni és ők típus szerint megmondják a változtatást költségét csak én még típusnál nem tartok
Hello!
Lefojtás kérdésedre kaptál választ? Én is le akarok fojtani egy 40kW os banditot, csak nem tudom hol, hogyan, mennyiért. Esetleg ha tudod letudnád nekem írni?
Előre is köszi a válaszod!
Hellosztok !
A2 es jogsim van(35kW ig) és mocit szeretnek venni. Kineztem magamnak egy nagyon csinos 400 as banditot , de az 40kW os. Van valami módja lepapirozni, es lefojtani legálisan? Ha igen akkor mi a menete, és mennyibe kerülne? Köszi előre is a válaszokat!
Ugyanitt :
35kW-ig keresek elado sport/gyorsasági/naked motorokat !
Lehet felmerült már de nemtaláltam a topicban így megkérdem :D
Szeretnék A2-re vizsgázni. Ennek megfelelő "nagymotorokra" elég kevés lehetőséget találtam (gyorsasági/túrasport ami bejön és lehetőleg 2005-nél régebbit nemnagyonszeretnék, így egyetlen a GS500F ami megfelelne számomra).
Olvastam, hogy lefolytathatóak a motorok erre a teljesítményre ha gyárija nem több 70kW-nál.
Papírmunka része mennyiben van anyagilag?
Köszönöm
Nem szőröznek.. mert a kormányrendelet nem is meri ezt a fogalmat.

2. melléklet a 326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelethez
Nemzetközi kategóriák a 2006/126/EK irányelvnek megfelelően 2013. január 19-től

A2 alkategória: olyan motorkerékpár, amelyek teljesítménye a 35 kW-ot, teljesítmény/tömeg aránya pedig a 0,2 kW/kg-ot nem haladja meg, és amelyet nem kétszer akkora teljesítményű járműből alakítottak át


Szóval ehhez tartsd magad.
Akkor a 73kw mar nem? Par kw on szöröznek?
Tudtommal 70kW a felső határa annak amit még vissza lehet fojtani úgy 35kW-ra, hogy azt utána A2-vel legálisan lehessen vezetni.
Sziasztok.

Olyan kérdésem volna, hogy ha van egy motorom ( zzr600 / 100 körüli lóval) .Magyarországon még nem volt forgalomba helyezve. Minden külföldi papírja megvan. Ha" itthon " megoldom úgy,hogy a motor teljesítmenye időlegesen /a vizsga ideéig/ lecsökkenyen. Akkor amikor a motort forgalomba helyezik akkor a csökkentett teljesítmény fog bekerülni a forgalmiba? Ergo ha 35kw ra vissza tudom folytani akkor A2 jogsival vezethető lesz? Vagy ennél kicsit bonyolultabb a helyzet? Vagy esélytelen, hogy a külföldi papiron lévő kw ot megváltoztassuk?
Hello! magyarorszagon nem nagyon fogalkoznak ilyesmivel! Nekem van egy elado Zx6R 2001 25KW.. 950.000 fix!