"A" korlátozott jogosítvánnyal nagymotort

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra van esély, hogy mondjuk egy kintről behozott Transalpot véletlen téves adattal jegyeznek be? Tehát ha valahogy ez létrejönne, akkor onnantól már lehetne vele itthon gond? Rendszámoztatásnál, műszakin, stb.
Régóta egy TA az álmom, mást nem szeretnék. Akkor marad a DöTö. :)
keresgélj kisebbet
pl xt600ból van 34kw is meg 25kw is papíron
én már láttam mindkét verziót és egyik se volt fojtott
és vannak ettől durvábbak is
amit kintről hoznak be elég sokszor téves adattal helyezik forgalomba
Hát ez elég szomorúan hangzik. :(
1-2 kW híján nem lehet meg a motor, amire évek óta vágyok. Persze A1 jogsit is azért csináltam anno, hogy hamarabb lehessen korlátlan jogsim. Csak mire pénzem lett rá, addigra megváltoztatták...
szerintem, max vehetsz olyan motort, amit lehet gyárilag is újként fojtottan kapni, belerakatod amit kell, gondolom adnak róla papírt, és azzal vizsga
Üdv!

Érdeklődnék, hogy valaki le tudná-e írni, hogy mi a menete egy motor lefojtásának papíron? A2 jogsim lehet még csak, viszont a DT már kevés túrákhoz. Évek óta vágyok egy Transalpra, viszont azok a forgalmiban 36-37 kW-osak. Ami ugye nem 35.
Elméletileg le lehet hivatalosan fojtatni, amiről gondolom valami féle dokumentumot adnak, mely igazolja, hogy nincs több 35 kW-nál.
Na ilyen dokumentumot ki, hol, mennyiért tud kiállítani?
És hogy bonyolítsam még (vagy pont, hogy egyszerűsítsem?!) a dolgot, esélyesen egy külföldről már behozott, de itthon még nem forgalomba helyezett gépről lenne szó. Vagy pedig egy már magyar rendszámmal rendelkezőről.

Előre is köszönöm!
Jó estét urak!

Kérdezném, hogy van-e tippetek nagyon frankó túra, naked motorra A2-es jogsihoz, ami nem öreg (Értem itt veterán és egyéb 90-es évjárat alattit)? GS500, ER-5 kibukott a listáról.
simán. a 37 az nem 35. ha egyel több már büntethet. a többi a jószívűségén múlik. de ilyen profitra hajtó rendőrség, lehet simán rádverne egy csekket
nem lesz belőle baj, hisz nem te buheráltad hanem a hivatalban írtak bele ennyit. abba meg nincs beleszólásod.

műszakin se borul a dolog
Sziasztok!

Keresek nagymocit 35kW-ig papírozva! Vagy pedig segítsetek légyszi, hogyan lehet lepapíroztatni, illetve folytani 35kW-ra?
Sziasztok!
van e tapasztalatok azzal kapcsolatban, hogy A2-es jogosítvánnyal megbüntetne e a rendőr igazoltatásnál 37 kw motorral? Illetve mekkora a büntetés? Nyugodt motoros vagyok, nem a teljesítmény miatt akarok nagyobbat venni ami egy er 5 kawa lenne, hanem mert olcsóbban találok mint más 35 kw-os motort.
Sziasztok érdeklődnék hogy akinek a tulajdonában 25-35kw papírral rendelkező nagy motorja van, (ami ugyebár nem gyárilag ennyi hanem vissza van folytva) neki milyen dokumentum van a kezében amivel ezt bizonyitani tudja? vagy csak a forgalmiban van beleírva a megfelelő kw-és annyi? vagy van róla külön még egy papír is?
Sziasztok!

Sok olyan eladó motort látok, aminél kevesebb kW van a forgalmiba írva, mint a valós adat. Pl én most A2 jogosítvánnyal szeretnék olcsóbb motort venni, ugye kb az egyetlen lehetőség a GS 500, mert a CB 500 és az ER-5 és a Bandit 400 egy pár kilowattal több. Viszont sok olyat látok ahol írják hogy a forgalmiban csak ennyi meg annyi szerepel, ebből később lehet baja az új tulajnak? Pl gondolom ha a rendőr megállítana az er-5tel aminek a forgalmijában 36kW helyett csk 30 van bele írva, abból mi baj származhat? Gondolom később ha le kéne műszakiztatni a motort akkor borul az egész nem?
Sziasztok!

Aki jártas a motorfojtásban, vagy esetleg csinált ilyet az írjon már nekem egy mailt, lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban.

Előre is köszönöm!
Tudnál róla pár képet küldeni a hacu2@freemail.hu cimemre? Per pill Münchenbe vagyok április vége május eleje fele megyek haza. Ha addig még aktuális lesz akkor megegyezhetünk. Ja még egy pár technikai adatot is mellékelnél a képek mellé? Évjárat ilyenek... Köszi!
sv 650 nakedem 25 kw... jó árért megveheted
Csáó. Segítségeteket szeretném kérni, adott egy 750 gsx-r 2001-évj külföldi papiros, olyan ember, vagy szerviz elérhetősége kellene nekem ahol ezt nekem 35Kw lefojtják, papíron vagy máshogy, ugy hogy avval én mennék kpm-re és kapná a magyar papírokat. Segítségeteket előre is köszönöm!
A2-vel vezethető gsx-r 600at vagy yamaha r6-ot keresek.
Nem kérek lehetetlent, csak meg kell találni vagy ha valakinek van egy otthon jó pénzért szívesen át veszem.
igen!
szerintetek szólnának a rendőrök azért ha 35kw helyett 37 ka-os a motor?
Akkor egy külföldi papiros motornál annyi hogy bekell szereltetni a fojtó szettet és levizsgáztatni? A magyar papiros motorokkal mi a helyzet? Ott van valami lehetőség erre? Már teljesen bekavarodtam mindenhol mást irnak.
Na akkor még egyszer összefoglalnám, hogy mindenkinek világos legyen..
1. Nagyon sok motorhoz van fojtó szett különböző teljesítményre való fojtáshoz pl: itt mindenki megnézheti a sajtjához van e :
http://shop.alphatechnik.de/sh...*&k_hersteller=Honda&k_modell=CBR11
00XX&k_typ=

A gyári szett is hasonló volt amit nekem rendeltek csak honda lógós zacsiban van..volt.
2 A motorom egy 600 as volt magyar származású 5 évesen vettem akkor lett a fojtás intézve rá mivel 25 kw os a jogsim..
3. a vizsgán mennyire kellett protekció, hogy áttolják teljesítmény mérés nélkül nem tudom de szerintem nem szokták mérni ha márkakereskedős papír van.
4. egyszerűbb a márkakereskedőtől úgy kérni az árajánlatot a fojtásra, hogy papírmunkával vizsgával együtt mondja a végösszeget..akkor mindent ők intéznek.
5. volt másik hondám is szalonból vásárolva 0 kmesen eleve úgy vettem meg "500 cbf", hogy kértem a 25 kw os forgalmit ill vizsga volt hozzá..mondjuk ott a fojtást is belerakták de azt 2 kis csavar kicsavarásával el lehetett távolítani
6. ha kereskedőtől vásárolod a motort és feltételhez kötöd a 25 kw os fojtást sokkal rugalmasabban kezelik a dolgot mintha csak oda viszel egy saját motort és azt akarod lefojtani...
7. a fojtási procedúra kb100 ezertől indul lehet cbf500 esetében valszeg olcsóbb ott csak egy gázkarhatároló van beépítve..
kb ennyi...
Már csak azért is jó lenne mert a teljesítmény alapú sarcokat ki lehetne egy ilyen trükkel kerülni.Lenne egy ezres gixxerem vissza fojtva 25 kw-ra és már 50 rugót megspórolok csak az átírási költségen nem beszélve az éves teljesítmény adóról.
Lehet azért hazudtak neki, mert azért nem mindenféle motorhoz van fojtó készlet! Ahhoz van amelyiket újan úgyis hirdetik h 25 v 35 kw v mennyi most... pl egy cbr1000rr-hez nem fogsz kapni műbizonylatot se..

motorrevüben volt erről egy cikk mikor a yamaha xj6n kijött.. onnan szedtem ezt.. hogy most igaz v nem nem tudom..
Tehát te vettél egy használt motort ami itthon vagy külföldön már uszkve 100 lóra bejegyeztek majd ezt egy pár karika be nem építése után a szervíz tanusította egy pöcsétes A 4-es papíron hogy ez biza be van építve.Ezekután az okmányiroda az NKH-val karöltve simán benyelte a papíron visszafolytott motort és örömmel kiadta az új forgalmit fele lóról?