Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.
Vannak eladó Rotax 122 blokk alkatrészeim, henger, gyújtás, karbi, önindító nincs. Tel.: 70/6567223
Sziasztok!!
Aprilia rs 125 vásárlása előtt állok és Aprilia szakiktól kérdezném hogy melyik évjáratú motor volt a legjobb??? Milyen tipikus hibái vannak amire oda kel hogy figyeljek?? Valamint hol vannak megfojtva??
Köszi!!
Sziasztok! Ilyenre van valakinek igenye angliabol? 11.99 £ ert tudnam szerezni ahogy latszik Àfàval. En amugy is rendelek szal tobb eseten nekem olcsobb a posta masnak meg postamentesen megjon. Haver kb masfel honap mulva jon haza inglendbol :-)
Gázkarnál start/stop leállító, kuplungnál sárga önindító, középen piros gyújtáskapcsoló gomb, ami ha gyújtás alatt van kéken világit a PWR (power) a NEU meg az üres jelző.
sárga gomb meg a gyújtás helyinél mi van amúgy? Azt látom gyors gázkaros. Meg a PWR led?
Henger meg a légszűrő már elkeltek!
Ilyen a dekorszivacs, idomok alá is jól jön hogy ne ropogjon az üvegszál :)
6-9 gumi, (mondjuk nekem a 9ből már csak foszlányok vannak....) 10-11 pedig sima fém, bármiből megteszi szerintem. A 23 meg nem más mint a műanyag tank és a burkolat közötti sima szivacs távtartó, bármiből jó, de nekem pl nincs ott semmi. A 6 ost szerintem nem tudod pótolni, elég spec benzin tömítés. A 9, 23 bemész dekorboltba vagy hobbidekorba, és DEKORSZIVACS néven kapsz ilyen távtartó anyagot.
Sziasztok! Kellene egy kis segítség. A következő számú alkatrészekről kellene méret és hogy milyen anyagból van. 6, 9, 10, 11, 23. Köszönöm.
Mert pályabérletet kell venni és hopp visszajött az ára :D
Persze mihez kepest... ezzel csak arra akalrtam utalni ha egy dugot x uzemoranket cserelsz ha minden heten kint vagy ez egy evben lehet ket x ha viszont keveset vagy kint lehet ket evente egy x.... na most hanyeves a kapitany :-)
ezt a "minden héten kimész akkor nem lesz olcsó" megcáfolnám
A nikaszilos hamarabb leadja a hőt mint a perselyes. Szóval nikaszilos inkább. Igaz az enyém most perselyes de még nem volt alkalmam tesztelni mit fog bírni.
Még az lenne a kérdésem hogy szerintetek a pályára szánt rs hengere nikasilos vagy perselyes legyen?
Nyilvan uzemoras. Hasznalattol es jobbkeztol fugg. Ha minden heten kimesz a palyara nem lesz a legolcsobb.... kerdes h mennyit akarod nyustolni... nyilvan csapagyak dugo gyuru ezek ugyanugy uzemorasak mint az olaj.
jajj istenem de szep hangja van, isten bizony elcsabultam. mennyit kell szerelni egy ilyen ketutemut? uzemorasak? ha pl. fennt szeretnem tartani a jelenlegi allapotot mennyibe kerulne?
Jah ha pályát akarsz a lent említettel csak jól járhatsz!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_125_sp-10584054

Persze feltétezem ebben az árban a programozható gyújtás nincs benne ami kb ennyibe kerül, de azért mire az ő szintünket eléred, az idő lesz, és az ilyen "extrák" nélkül is hibátlan ez a motor! Valamint az hogy egy kukás motort felhozz ilyen állapotba mint ez 350 ért.. kizárt!! Jah és négyüteműt sem kapsz ennyiért csak valami bontószökevényt!
Szia! Én személy szerint ha motorozni gyakorolni akarsz pályán akkor RS125. Kakucs vagy Kecskemét illetve hasonló pályákon amiket én nem ismerek. Nagy sor 4 ezeken a pályákon nem lehet kezdőként gyakorolni mert csak húzod a gázt vagy visszaengeded. Váltást sem tudsz gyakorolni. Nekem is megfordult a fejembe, hogy lehet 4T motort kellett volna beszereznem, de rájöttem, hogy semmi értelme. Olyan mint ha robogóval végig mész a pályán és kész. Mondjuk ez pilóta függő. Peti ajánlotta a supemotot. Hát én meg még páran ki nem állhatom őket. Vagy egy túl buzgó MAMI kupás vagy egy rendszámos jön akkor inkább megyek fel ha lejöttek. Szóval maradnék a Sportnál. Mondjuk az RS abból jött nekem, hogy vettem egy utcait és nem az utcán akartam megtanulni motorozni hanem valahol máshol. Igy beszereztem egy leharcolt RS 125-t és megcsináltam pályára. A másik véglet, ha később nagyobb pályára akarsz menni. Na akkor már sor4 nagyobb. Még Euro ringen ki lehet használni és élvezetes is az RS125. Viszont ennél nagyobb pályán már igaz még nem próbáltam de nem sok értelme lehet. Rajtad áll sajnos ez a kérdés. Sajnos nem tudni ha rendszám nélkül veszel motort akkor milyet fogsz ki. PL most van egy versenymotor RS125 eladó és a MAMI kupa első és második helyezettje. Gudmon Zoli árulja motorját most 330-t. Viszont tuti jó motor. Kupasorozaton végig olvasható mikor hanyadik helyezettként végzett. Igaz nem csak a motortól függ. Függ a pilótától is. Kb. Ennyi. Kíváncsi vagyok hogy választasz.
Supermotok a nyerők ezeken a kicsiken, aztán a 125 2t-k jönnek.
Bár a 250-500 4t versenymotorokat még nem láttam kitolva ezek között.
Nem beszélve arról, hogy pl Kakucson, vagy Kecskeméten az rs125 megeszi a 4-6-750-1000 4t-ket.
Kezdj egy RS-el. Olcsóbb rendbe rakni, patika állapotúra, mint egy idősebb sor4-et. Ráadásul van sok papír nélkül, ami pályára úgysem kell.
Nagyobb sor 4? Ez a kerdes egyertelmu ha az anyagiak szamitanak. En is ezert dontottem az rs mellett. Csak nezd meg mennyi egy lanccsere vagy mennyi a gumi ra. Anyagilag nrm lehet kerdes. Persze kerdes az elvezeti faktor. De nagyobn sor 4et nem tudsz 2-3nal jobban kihasznalni kis palyan.
Sziasztok. Véleményt szeretnék kérni hogy szerintetek anyagilag melyik érné meg jobban pályázni egy rs125 vagy egy nagyobb sor4? Csak a kisebb méretű pályákra járnék vele és még kezdő vagy a pályázásban.
Szia! En megvasarolnam a hengert!!!!es a legszurot is!!!