Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel szórták fel?
Találomra satupad alatt talált fémporral?
Ha tükörsima a felület nincs olajtartó képessége ha puhább mint kell elnyalódik mint a bili,nagyon kemény esetén meg hamarabb elkophat a csapágy és a meg nőt hézag miatt kisebb olajnyomás lesz.
Azt meg már mondanom se kell a csap gyári mérete X+-0,004mm leírom gyengébb felfogásúaknak nyolc ezred mm az egész tartomány!

Olyan apróságokra ügyeltek,hogy a csap végén lévő geometriai kialakítás azonos volt a gyárival?Mert igénybevételi szempontból nagyon fontos.
Ragozzuk már még tovább a dolgokat.
Gondolom a ZXR 750-esedbe ha a főtengely kuka akkor majd felszóratod és visszaköszörülteted. Csináltattál már olyat? Egyik ismerősöm SRAD-ja megvolt így barackolva kb 3000km után csapágyas lett.
Nem túl méretes tűgörgőt gondoltam.
A hiányzó anyagot megfelelő eljárással vissza lehet pótolni.
Nem csinos eléggé az a TSR idom?
Üdv uraim! Nem tudtok valami csinos farokidomot rgv 250? köszi!
Ez így van!
Járj utánna.
De az nsr250-es és tudtommal a tzr250 hajtókar alsó csapjait nem lehet kicserélni, mert egybe van a főtengely sonkájával. Mindent meg lehet csinálni fölköszörül + túlméretes tűgörgő módszert felénk is ismerik, de semeddíg sem fog tartani.
kr1 -sport
kx250 -cross
kdx250 -enduro(volt belőle kx250 erőségű kemény verzió is)
Mi volt a típusa? Esküszöm, nem emlékszem.
Gyártott a Kawasaki az elmúlt 20 évben 250-es 2T motort?
Miért ne lehetne azt felújitani,cserélni?
Kawasakit meg nem kellene kihagyni a felsorolásból!
elkelt
Helló
Egy barátomat érdekelné a motorod légyszi adj valami elérhetőséget!
Helló
Érdeklődnék a régi Rs250-en miért nem volt arany csíkozás elvileg kellene nem ?
mmint Nyíregyháza környékén. Errefelé sajnos nemnagyon van Agip választék. A Citynél kimerül...
személyes átvételnél az én üzletem jobb
nem akarom rontani a bizniszt, de:

http://www.koper.hu/AGIP-terme...
Van Agip Speed-em eladó. 2500Ft/liter. Ha érdekel, mailcímem az adatlapomon van. Sztem is azt tedd bele, ha még benn van a pumpa.
Üdv

Csak az RGV,(RS) a többinél nem lehet!
Ha tényleg így van,és mért ne hinnék neked,a Honda tervezői elég fasz módon oldották meg a dolgot. Ezeknél a motoroknál se perc alatt le lehet rendezni egy szett kopóalkatrészt,erre ezek nem cserélhetőre csinálják a hajtókarokat. Tiszta hülyék.
Ennek ellenére mintha a mamiban gyártottak volna iylen "Z" csapot
Az NSR250-esen tuti, a TZR250-ről nincs tapasztalatom. Szétszedni mindegyiket szét lehet, de a hajtókar alsó csapját nem lehet cserélni az biztos. Hangsúlyozom NSR250-es az említett típus, ha annak a felülete elkopik akkor kuka.
thx!
azt tom azzal használta a rég gazdi is!
Én most még crossos múltból maradtt motorex 2t powert nyomtam bele és semmiit nem észleltem!az 125ös rsem is ment vele
Ezt a csapot nem lehet cserélni dolgot nem tudom honnan szedted,az én RGV-men egy hónapja újították fel a főtengelyt, és fullra. A felsoroltak közül melyiken nem lehet szétszedni a főtengelyt?