Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, picit útánatúrtam, és nem olyan egyszerű azért... :) Nem csak a karbikban kell a nyomást kiegyenlíteni hanem a tankban is, amit egy egyirányú mágnesszeleppel kell ellátni stb stb... Másrészt ami készen van és új közel 400 Eur annyit most nem ér meg 5-6 lovacska, később talán :) Úgyh most azt kéne eldönteni, hogy gyári légszűrőt használjak vagy dirketszűrőket?! /lengéstani szempontból/ nem igazán lenne használva a vas 10ezer alatt, szval a rövid út lenne a megfelelőbb, ötlet?
Ne haragudj, de azthiszem kidobtam, nem találom sehol. Tényleg gagyi cucc volt nagyon.
Gyári Keihin csövek.
Jár az új PWM38-hoz.
a rózsaszín benzincsövek óriásiak! :D egyébként nagyszerűen néz ki! :)
Holnap csinálok, de ha jol emlékszem ez valami nagyon egyszeru dolog, ures kozepen. szinte egy lap korbe hajlitva a hasa alatt.
Küldj légyszi képet ide: jakabracing@gmail.com

Köszi
Ami a két oldalidom között van amit kikoptat a 120 as elsőkerék :)
Szia,
A hasidomra gondolsz? Van egy szett eleggé nem tul jo minőségű pályaidomom hozzá, ha kell ingyen odaadom. Egyben van csak nekem nem tetszik.
Helló

Nincs ekeidomod eladó?
:)
Majd kipróbálhatod. :)
csak vicceltem,ja mennek ezek elég szépen.volt anno egy rgv hez szerencsém.nem rosszak csak gyengécskék nekem.
200 felett... 75 lovacska, 120 Kg körul. ;) 600-akat megeszem reggelire.
kakucsra jo lehet...mit tud végre 120?
Próbálkozom. Idén talán sikerül. :)
látom ez 750! pályára készülsz vele?
Lassan elkészül ;)
Azért kicsit bonyolultabb,jobb ha az egész karbit beteszed a dobozba!
Olvasgattam most egy kicsit a beszereléséről. És az úszóházba is be kell vezetni a túlnyomást, mert visszanyomhatja a benzint a fúvókán ha csak a légbeömlőbe vezethetjük be. Szval nem olyan egyszerű ez, egyébként amit írtál az jogos, tapasztalati értékek alapján olyan motorokon alkalmazzák ahol 100-150-es az átlagtempó legalább, mert onnan fejti ki hatását. Én személy szerint csak pályára szeretném használni, de majd belebújok a témába még jobban, hogy csak a főfúvókával kell utána menni vagy a jetekkel is...
Te tudod ,de akkor meg fönt akad meg ha nem mész utána a főfúvókával ,ha meg igen akkor addíg mígnem haladsz nehezen forog majd át ,túlbonyolítás szerintem :)
Viszont ha erre az állapotra van hangolva a vas, márpedig gondolom igen, akkor a gyári szűrőhöz közeli dologgal eldúsítanám a keveréket... akkor ismét fúvókázás így inkább a Ram-Air
Inkább csinálj a gyárihoz hasonlót ,a direkt szűrővel sincs valami jó hangja bőg csak!
Így van ezzel tisztában vagyok! Csak szeretném ha meglenne, ha már csinálom megcsinálom rendesen, egyébként ha nem találok én sem, kap 1-1 direkt szűrőt, szerintem is jobb ha van rajta
Úgy tudom csak 130 felett van jelentős hatása ,sosem tettem fel
Én most Ram-Air rendszeren gondolkodok, de gyárit vagy bármi utángyárottat nem találok... Viszont ha a felkerülne rá, akkor szegényedne a keverék, nagyobb tempónál túlnyomás miatt. Vmi ötlet? :)
Egyenlőre gyári ,a te nagy karbiaid kellenének ,csak akkor a légszűrő problémás! Én meg szeretem ha van :)