Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdezz felelek
jakabracing@gmail.com
Itt jelenleg Badrickon kívül tudtommal nincs, akinek ilyen volna, de, ha mégsem így van, az most biztos hallatja a hangját.
Ő viszont pályára használja asszem...
Sziasztok. Épp motor vásárlás előtt állok és úgy tünik már meg is van hogy mi lesz az. Rs 250.
Pár dolgot szeretnék csak tudni,meg bízhatóság, alkatrész ellátottság?Stb stb
ki hogy van vele megelégedve. Előre köszönöm!
Akció! egybe 100000ft-ba vihető minden ami képen van.
érd:spmito@freemail.hu
Fasza videó, jó lenne egy ilyen hangyabrigád nekem is.
És persze BUÉK minden 2T bolondnak4
RGV...
Azért 30.-án még csak elbúcsúztattam vele az évet...
más profilú tű? vagy tű fúvóka? esetleg csak emelsz a tűn, habár nem tudom mik a tünetek, de nem hiszem hogy a tolattyúval lenne a gond

Közben megtaláltam az én Pocket Tuneremet, úgyhogy megvan a referencia. Gyárilag 175-össel jön a PWM és 50-es alapjáratival. WOT-nál jó is a motor, meg az alapjárat környékén is jól elindul kb. 1/4-ed gázig, de a középtartomány az siralmas. Lehet más letörésű tolattyú kellene.
Tetszett a videó nagyon!
Csáó "pályamotorosok csoport kötekedője"
Nincs itthon sajnos furatmérőm, de talán ez a kép segít

http://sliderulemuseum.com/Sli...

Nagyjából ebből ki lehet következtetni Viszont az átfolyási tényezőt a fúvóka kialakítása is befolyásolja! És mivel neked nem ilyen van benne ne ez legyen a kiindulási alap! BUÉK srácok!
És itt egy videó a hosszú szünet végére: http://vimeo.com/42513783
Hello DJ.
Meg tudod merni hogy a 420, 430, 440 fuvokak aktualis atmerore mekkorak? 170-200 korul vannak ha jol sejtem.
Pontosat tudsz mondani?
hello: rs 250-es 2000-év motor maradék alkatrészeim eladok
amik a képen vannak! HA jó árat mondasz egybe is vihető az egész... ha valami kell írj.
érd:spmito@freemail.hu
Jövőre, vagy esetleg legkésőbb utána levő évben már nekem is lesz ilyesmi vidi, innen, a leendő Hell ringről.
így sem rossz enyimé ilyen
Sziasztok! Van egy pár RGV 250 Telóm eladó! Hibátlan állapotban ! Ár fix 30eft. 06703794942
És ilyen hangja volt?
http://youtu.be/hghv0yA0YVY
Én ma is meghallgattam a hangját, egy hónap állás után 2. rúgásra már hallatta is, hiányzott már.
Ja, meg bokorugróval nyomattam egy kört az erdőben,,, komoly volt.
Nehezen lehet kibírni. Akinek szerencséje volt, az a héten még fordulahatott egyet, mert jó idő volt.

Ilyenkor kell barangolni a youtube-on, és nézni a hasonló videókat:
http://youtu.be/W7s3hOPCAHA
Na mi a helyzet srácok? ki hogy viseli a kétté mentes életet?
Hát igazából fogalmam sincs, 2T-nél ugye az ablakok letörése ami sértheti, ha nem megfelelő anyaggal/géppel dolgoznak rajta, viszont az hogy hondáéknál egy szériánál mit bulizott el, az kérdéses. De akárhogy is, azóta is az van a tűzpengében, és nem nagyon olvastam olyanról azóta, hogy húúdeszar lenne
Köszi a kimerítő választ,,,ezek szerint Magyarán jobb, de még se, mivel sérülékeny, és kényes... Akkor már mégis csak a jól bevált Nicasil...
(már, ha nem az a lepattogós fajta)
Tulajdonképpen Nicasil az is, csak van hozzá adalékként kerámia is keverve. Előnye a kisebb súrlódási együttható, így alacsonyabb hőmérsékleten üzemel a motor, illetve kisebb lesz a motor belső súrlódásából adódó vesztesége. És plusz ezáltal szegényebb keverékkel lehet menni. Az hogy 2T vagy 4T az mind1. Egyébként F1ben használják még...
Ami az előnye az a hátránya is, rettenetesen rideg lesz az anyag és bármilyen pici sérülés esetén, azonnal reped és pattog.
Erről a kerámia bevonatról nem sokat tudok, használt már valaki ilyet?
Van erről valami tapasztalat? Vagy ez inkább 4t-knél alkalmazott jobban?
Újabb CBR-eknél hallottam olyanról, hogy a gyári(!) kerámia lepattogott pár éves motoroknál.
Nicasil azért már eleget bizonyított,,,szerintem...
Ma még utoljára megzavartam a kis ördögöt. Imádja ezt a hideg időt.
5.-ben 190:)
A henger és fúvókák innen: http://www.thetuningworks.co.u...

Az idom karbonerősítése pedig a PascalPlastos srácoknál szlovákiában