Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm!
Árak lemaradtak
22-es 38.57euro
28-as 21.27euro
Cikkszámot tudok, hátha az segít.
a 22-es száma:AP 8120995
a 28-as száma:AP 8144284
Sziasztok!
Láncvezető vagy lengővilla védő betétet tudja valaki hol lehet beszerezni 2002-es milléhez.Mert az enyém gyakorlatilag szarrá kopott!
Köszi!
A gyári légbeömlő hány mm-es?
És most az RSV témához
készül
Ez igaz, szemtől szemben egy motorossal sem szólalkoztam még össze sőt.. Idegennel is jól el lehet beszélgetni csak mert motorja van, aztán van amiből haverság lett, van amiből meg csak ismerős..
A fény gyermekei vagyunk, mindent elnézünk.
Lehet hogy recés a stílusom, de ti tökös gyerekek vagytok, aztán külső íven elmentek
Egyébként pont jól csinálja az aprilia (nem véletlen, ki a tulaj), lejjebb kellett volna menni a Monsternél is, és akkor most nem a friccek dirigálnak. Honda same so.
a virtuális vitában senkinek sem lesz igaza ez tény. Viszont tüskéket hagyunk egymásban ismeretlenül, közben meg lehet, hogy akik összevitatkoztak, két jó arc és élőben meg akár haverkodnának is.
Biztosan rémlik, honnan indult a dolog, aminek megjósoltam a végeredményét, itt más vélemény nem lehet. Leírtam ,mit fog tapasztalni. Biztos voltam benne, hogy itt nem fogja azt mondani senki, hogy te, én ezt és ezt meg ezt már próbáltam, csalódni fogsz, vagy állj a kérdéshez máshogy.
Nemhogy téged, még a kérdezőt sem akarom meggyőzni semmiről.
Véleményre volt kiváncsi, hát itt van.

"Ja és még annyit, hogy az eladási sikerek és a termék minőségi kategóriája nem feltétlenül függ össze, az árnak is van némi beleszólása a dologba. Ha nem így lenne, egy picivel többen járnának Ferrarival és Lamborghinivel. "

A lambó vagy 10 éve vw, ducati most már audi, ferrari pakkot idén dobtak fel a piacra, mert nem engedte növelni a termelést az exlusivitás miatt, akkor mégsem működik az általad leírt modell. Hiába a legjobb, ha nem csilingel a kassza, a részvényes elégedetlen.
Aha, és ha azt mondja rád a fiad korabeli gyerek, hogy "az ilyen", meghajolsz és elnézést kérsz?
Bár tudod mit, igazad van. Felejtsd is el, teljesen igazad van.
fú de gyökér stílusod van, mit kisfiamozol? Szerinted a kor az érdem?
Rendben, kisfiam
Nekem is van benne power commander,de én már így vettem,nekem hozzá van(volt) hangolva a nyitott rendszerhez meg a direktszűrőhöz,padon mérve 150lovas lett tőle. Viszont én kidobtam belőle a sportlégszűrőt mert nagyon nem vagyok a híve. Inkább legyen 5lóerővel gyengébb,de legalább tudom hogy 100%ig tiszta levegőt szív be a motor a gyári papírszűrőn keresztül.
Gumi alá fogok vágni egy szivacsot körbe amit ugyanúgy leszorít az alu azt be fogom fújni mint a légszűrőt és akkor lesz patent a tömítés
Én házilag csináltam meg, pc-n csak letöltött térkép van szóval az így nem az igazi de az evo airbox szerintem sokat dobott rajta, még a gyári ecu is meg lesz írva de csak tavasszal, és akkor lesz befejezett a dolog :) nekem megérte
Ez az Evo airbox dolog engem is nagyon érdekelne. Már én is gondolkodtam ezen, de még nem találtam megbízható terméket. Mit lehet erről tudni? A PC-n is gondolkodom, érdekelne egy hiteles felhasználói tapasztalat . Köszi a választ.
jóféle. képeid is vannak a beszerelésről?
Vettem bele powercommandert egyrészt mert megcsináltam hozzá az evo airboxot + a gyorsváltó miatt is, aktiválni kellett rajta a funkciót, vettem hozzá egy sp kapcsolót összekötöttem és már működött is annyi hogy kell egy rudazatos lábtartós megoldás vagy pedig a dynojet-től egy linear kapcsoló ami méregdrága
Nézd meg az agonál van ez a HealTech gyorsváltó azt hiszem 60ezer mindennel együtt annál biztos nincs jelenleg jobb ajánlat.
láttam a hirtelenváltósvideódat, oszd már meg velünk légyszi hogy mi hogyan merre hány méter mert ilyen nekem is kell!
Hát ebből a hozzászólásból egyvalami derül csak ki, mégpedig hogy ki az elvakult és szemellenzős, mert egyéb ténybeli információtartalma nem sok van. Egyébként a komolyabb jelzőről csak annyit, hogy meg kell nézni a versenyeredményeket azt hiszem azok magukért beszélnek. Ja és még annyit, hogy az eladási sikerek és a termék minőségi kategóriája nem feltétlenül függ össze, az árnak is van némi beleszólása a dologba. Ha nem így lenne, egy picivel többen járnának Ferrarival és Lamborghinivel.
Egyébként szerintem tök jó motor a GSX-R, de nem tudom feltűnt-e, ez nem az a topik.
Az ilyen nem érti meg ide kell gusztustalankodnia, de kit érdekel őszintén -.- élvezd amid van, mi meg élvezzük azt amink van. Egy komoly V2-est.
Igen, a robogó eladásokból él. De azért sikerült, mert GP 125ben bucira vert mindenkit. Most ugyan ez történik a Superbikeban és pörög a V4 eladás. Nem itthon, de itthon a CBR 1000 eladás sem pörög. Hát ez ilyen. Ebből a megvilágításból vajon ki a szemellenzős? Főleg, hogy itt senki nem szólta le a Japókat, csak kifejezésre került, hogy ebben a körben a v2öt kedvelik, ha elfogy a nyomaték, ha nem.