Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is Bandit volt, elég is volt belőle bőven! Jó lesz nekem v2-es azért 500 köbös/henger csak jó lehet. Köszi.
Nem volt időm meginni...
"este otthon erre húzogattad a farkad, h milyen kurva gyorsan tudnak kanyarodni és te sosem tudsz majd... "

Mit tettél ma reggeli kávéba?
A Cápa a DDT hozzászólásán nevetett, bár látom, még nem jutottál el arra a szintre, h megnézd mire válaszolt. Ez az első lecke.
Aztán a második, h az ilyeneket mint Ők pont, h nem motoroztad körbe, max este otthon erre húzogattad a farkad, h milyen kurva gyorsan tudnak kanyarodni és te sosem tudsz majd...
A harmadik, h aki már vett le egy generátor fedelet, az tudja, h ott olaj lesz, viszont ha megborítod a motort jobbra és úgy van szerelve, akkor nem folyik ki(vagy leengedjük, vagy stb...). Elsőnek sztem tájékozódhattál volna a dolgokról.
A negyedik, h minek veszel fel egyből mindent ? Tanulj meg nevetni...
Pontosan azt írtad le amit én is írtam volna.
Basszus, lassan elfelejtek irni!:-o
Generator-fesszab leeges. Mas tipushiba nem tul jellemzo
Factory kivitel futomuve verhetetlen.
Teljesitmenyben lenyegesen elmarad a sor4 ezredesektol. V2 motor, szepen egyenleteseb tol.
Volt a garazsban egy Bandit1200es a tuono. Tippelhetsz melyiket adtam el;-)
Pedig a banditot ujonnan vetten anno es a csaladhos nott
Sziasztok! Érdeklődnék az rsv -ről, tervezem egy ilyen típusú moci vásárlását. Érdekelne minden vele kapcsolatos dolog róla. Olasz autóm van es meg vagyok vele elégedve! Ezert is gondoltam olasz motorra, nameg tetszik is. Nemrégen eladtam japán belpiacos motoromat (az nem jött be) csak nagy köbös gépet akarok. Válaszokat előre is köszi.
Így van.Sajnos majdnem minden topicban jelen vannak a kihaénnem nagyokos emberek, akik az anyatejjel szívták magukba a tudást.Persze a trélerezős, pózerkedős motorosoktól rosszul van szegény pára, de azok még mindig jobbak, mint a pökhendi, lekezelő stílusban kommentelő gósztrájderek.
szárazkarteles. visszatöltöd ami kifolyt és minden okos, bár ha nem ismered a típust, inkább ne baszogatsd!
Az intelligencia és a motoros tudás nem feltétlenül tartoznak össze, szerintem ne vedd magadra. Én még egy négyütemű blokkot sem szedtem szét, nem kellett, de egyébként is inkább szervizbe vittem volna, ellenben kétüteműből többet is összeraktam kosárból, mégis az, hogy a generátor olajban van-e vagy sem, még kósza gondolatként sem futott át az agyamon. Biztos a "tapasztalat" hiánya.... . Bár az is igaz, hogy nem büszkélkedhettem már hét évesen számbavehető "motoros tapasztalattal" mint egyes nagytudású kollégák.
Tettem fel a "gyorhajtásosba" egy videót... Nem Te vagy? Ez is emelgeti az elejét 200fölött... Szerintem jól megy a csóka...
Csak én nevettem és nem Rajtad, hanem ddt500-on.

De amúgy ez és mexikói hozzászólása a hét csúcspontja számomra és ott van még a busás gyerek talonba. Önérzet az van jó keményen, meg téveszmék dögivel. Ez itt Internet és mi itt elsősorban internetezők vagyunk sokadlagos, hogy motorozunk. (Az oldal szerkesztői szerint is sokadlagos, ahogy nézem.) Az internetnek meg a 90%-a hülyeség, mondjuk abból 50% szerencsére pornó! Olvass bele a GSX-R1000-be és akkor láthatod ugyanezt fordítva. Ott a te víziód ellentétével vádolnak éppen engem. Fölösleges erőlködnöd.

Ilyen erős kezdés után tényleg katartikus ez a vasárnap este. Ez elég muníció pár napra, szóval szerintem szóval én a jövő hetet szerintem kihagyom. Örüjjetek!
Talán azon nevetnek, hogy 17 év motoros tapasztalattal fogalmad nincs a motorblokk kialakításáról ennek ellenére szétszeded és csodálkozol, hogy kiborul belőle az olaj.
Nem hinném, hogy a Cápát meg az 1:59-es ddt-t kikerülöd hornettel. Főleg ha a motoros tudásod is olyan mint a műszaki.
A kuplung deklijét is óvatosan vedd majd le mert ott is érhet meglepetés. És ne raj bele autóba való olajat.
Más alapvető dolog így 17 év után?
Ne foglalkozz velük, beképzelt majmok, aki azt hiszik, hogy mindenkinél okosabbak és ezt szóvá is kell tenniük...
A kérdésre válaszolva: Igen normális. Legközelebb döntsd jobbra a motort, vagy ereszd le az olajat.
Rajtam nevettek? Örülök, hogy ilyen jó kedvet csináltam! :) Jómagam is műszaki ember vagyok, igaz nem motorszerelő. Általában eddig mindent megcsináltam a motorjaimon, nem is volt velük probléma. Sajnos generátort még nem szedtem szét.
Szomorú vagyok, hogy a fórumozás még mindig itt tart, hogy névtelen idióták röhögnek mások kérdésein. Nem azt kérdeztem meg, hogy hol van a hátsó kerék. Persze, ha az utakon találkozunk, akkor mindenki bőszen integet a másiknak, aztán itt meg anonim röhög a többi motoroson.
Elszomorít, hogy itt tart a magyar társadalom, és az még jobban elszomorít, hogy a motoros társadalom is itt tart. Inkább vegyétek fel a kedvenc motoros strandpapucsotokat, és rövidnadrágotokat és menjetek kerülni egyet a fagyizó körül, gondolom, ti is a speedesek ezen kisebb kasztjába tartoztok. Régen az ilyeneket motoroztuk körbe a Mátrában, Bükkben a Hornetekkel és hasonlókkal. Lehet, hogy titeket. Az is vicces volt :) Ott is mulathattunk volna együtt!
Nem csodálom, hogy sok topik kihalófélben van, a normális emberek nem kíváncsiak az anonim trollkodásra…
Sajnos ez engem nagyon elszomorít. És ez zavar a legjobban.
Szép estét!
"Motoros tapasztalat
17 év"
Sziasztok!
Sajnos az én generátoromat is tekercselni kell. Ma levettem a generátorfedelet, és kb. egy liter olaj kifolyt a fedél alól.
Ez normális, hogy van olaj a generátor terében? Mondjátok, hogy igen, mert különben k.rva nagy gebasz van.. :D
Sajnos az olajozási rendszerével nem vagyok teljesen tisztában.
Köszi!
SOLVART Kft
Cím: Tatabánya, Nyárfa u. 14. H-2800
Elérhetőség: 06-34/302-463, 06-20/9-189-743
Ő gyárt.
Sziasztok! Van valakinek eladó váltókarja 2002 RSV 1000hez ?
Köszi Bussa!
http://www.motobees.com/index....
Itt próbáld meg, ÉRT! hozzá.
Sziasztok!
Valaki írta korábban, hogy gyártatott feszültség szabályzót Magyarországon.
Ki csinál ilyet???
Előre is köszi!