Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Mi a helyes felszerelèse az első lánckerèknek? Mert a kép szerint a szélesebb oldalànak kell belül lenni.
De nekem nem így volt.
Nem vagy elérhető telefonon, hogyan tudunk beszélni?
Padozni kell, 60.000 + áfa erre a motorra.
Igazán nincs mit. Hasonló volt bratyesz motorjánál is, csak ott már a dugulás miatt megellett a szivattyú is így húzósabb lett a mutatvány.
Köszi Pocses!Szétkaptam és láttam,h a tankból jövő,fémhálós üzemanyag cső meg volt törve.Ideiglenesen fogóval oldalról visszanyomkodtam,mint a locsolótömlőt nyáron Az áteresztő csavaromat is cserélnem kell.Ott is volt némi lerakódott szennyeződés.Most üzemképes,nem rángat(lekopogom) A tankot leveszem és cserélek szűrőt is,biztos,ami biztos.Remélem ezzel megoldódik a probléma! Köszi a segítséged
Szia, PCV-öt szokták padozni, vagy csak Lambda alapján vezérel?
Sziasztok! Pár cucc, ami megmaradt a motorom után eladó. Egy komplett Power Commander V rendszer, 50 000FT, egy gyári új bal oldalidom 20 000Ft és egy gyári új fejidom egy helyen sérült fényezéssel 20 000FT Ha valakit érdekel, keressen meg itt, vagy a 70 2846444 számon.
Alacsony üzemanyagnyomás esetleg bratyeszom ST3 duksijánál is ezt produkálta sőt később már le is állt gondolhatod gyorsnak kellett lenni a kuplunggal. Azt akkor már lett cserélve üzemanyagszűrő is.
Sziasztok!
Van egy 2005-ös RSV 1000R-em.Az a problémám vele,hogy terheléstől és gázállástól függetlenül néha megtorpan.Nem egyik henger hagy ki szerintem,mert rendesen "lebök" egy pillanatra.Alapjárat szép egyenletes.Gyertya,levegőszűrő,olaj csere megvolt.OMV 100-as benzint tankolok.Fél évet állt a motor,de utána egy tankot kimotoroztam vele hibamentesen,és második tank felénél kezdte el.
Valakinek tippje esetleg? Benzinpumpa,gyújtás vagy valami hasonló?
Előre is köszönöm!
Üdv:Tamás
Váltogatásnak én sem látom értelmét, nem lehet rossz egy olaj ha megfelel a gyári specifikációknak, egyszerűen nen forgalmazza a bolt ahonnan rendelek.

A viszkozitásban viszont tévedsz, rengeteg különbség van egy 40 és 50-es olaj között.
üzem melegen mindegyik olyan mint a víz, nem sok viszkozitásbeli különbség van. jómagam már használtam 1O-4Oest egy szezonban, ugyan az mint a többi, semmit nem éreztem. ....mármint az ilyen finomabb a váltó meg hasonlók. azonban egy alkalom volt a 8 év alatt, maradtam a gyári specifikációnál. Ez a nincs választék meg véleményem szerint oktalan, legyen egy, amit töltök bele és kész, minek váltogatni. Egyik sem jobb a másiknál adott árkategóriában. Nem gondolom, hogy az egyik cég feltalálta a spanyol viaszt, a többi meg nem követi le. ugyan az mind. Használtam 51OOas motult is, de maradtam a castrol power1 racingnál.
Ez mind a motor konstrukciójától függ. Lehetséges hog az RSV esetében a szokásostól eltérő mértékű csapágyhézagokat használnak, ezért szükséges 10W40 helyett 15W50 olaj. Azo laj viszkozitásának rengeteg helyen van szerepe, rengeteg mindentől függhet hogy adott motor számára mi az ideális, valószínűleg itt a konstruktőrök más ökölszabályok esetén dolgoztak. :)
Nem, nem arról a pár ezer Ft. Különbségről szól, inkább amit eggyel lentebb irtam
Persze semmi gond, csak annyi talán a miértje a 10w40re vonatkozó kérdésnek hogy az általánosabb és több ajánlat van belőle. Nincs tapasztalatom konkrétan az Rsv olaj”kedvencét” illetőleg ha létezik egyáltalán ennél a típusnál ilyen. De nagyon köszönöm a segítségeteket és persze maradok a gyár által előírt viszkozitasi rátánál.
Ha rám hallgatsz akkor nem váltogatod az olaj típusokat olajcserénként. Mindig marad benne az előző olajból és az adalékanyag csomag nem biztos hogy "szereti egymást" az új olajjal.
A kulcs szerintem ennyi és a megfelelő időben vagy km utáni csere.
Remélem ne mvetted kötekedésnek, csak tényleg érdekelt volna a miértje. Én legutóbb olajshop.hu-n vetem az ajánlott Eni olajat, elég jó áron volt, következőnek valószínűleg a motoralkatresz.eu-ról rendelek Motul 5100-at. Ha párszor vásároslz náluk akkor kapsz törzsvásárlói kedvezményt, így a 4L-es Motul 5100 15W50 10.250Ft-ra jön ki. Gondolom tudtál volna valahonnan kedvezményesen 10W40-et, de szerintem ez is versenyképes ár, ilyen kis különbség miatt nem éri meg hazárdírozni ;)
Miért váltanál 10W40-re? 15W50, illetve pályára 10W60-at javasolnak. Senki nem fogja megmondani hogy mennyit árt a 10W40, mivel senki sem tudja. DE hidd el, nem véletlen ezt írták elő a mérnökök.
Hy!
Hideg és meleg oldali viszkozitás a mi éghajlatunknál szerintem simán jó a 10W-40, ha meg nem majd jól megkövez valaki.
Hali srácok,
Tudom h lerágott csont, és a világért sem szeretném szét offolni a topicot de ha lenne egy motor olaj viszkozitás ajánlatotok tapasztalatból azt megköszönném...
A motor egy 07 Rsv factory a gyár 15w50-et ír, muszály ezt tartanom V lehet pl.. 10w40 is.
Köszi a válaszotokat!
hat nekem van gyarim tudok videót küldeni én cserélnek veled plusz fizetnek:)
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a milléhez (2001) való gyári aprilia racing-es kipufogó mennyivel lehet halkabb, mint a jelenlegi Leo vince, ami a motoron van? Azon gondolkodom, hogy megpróbálok visszarakni/szerezni rá minden gyári alkatrészt... de ha a kipufogó sokkal halkabb lenne, vagy nem lenne ennyire szép hangja mint a jelenleginek, akkor azt hagyom a francba... :D
Sziasztok, esetleg ha valakit érdekelne, rsv / touno ecu, tökéletesen müködik.
Mille de elvileg az 1000R-e is ugyanolyan
Mihez, mikorihoz?