Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bújom mindig az ebayt,szólok ha lesz megfelelő árú árú! Jólmegaszontam?
Egyébként ha jól emlékszek akkor az a 150 az irányár,tehát megy lejjebb!
Nekem sajnos magas ez az ár...!
Úgy látszik marad tovább a vágyakozás...!
Akkor a Supa nyert.
Aki előbb mondja,hogy kell! Arra nem lehet adni,hogy majd még meggondolom,még nem utaltak,majd ráalszok............
Jó az ár,érdekelne,de te döntöd el kinek adod.
Ha tudom,hogy érdekel Akra akkor a múltkor volt az Olaszoknál 300euróért+25 a fuvar!
Engem igazából a 8, 9-es tartó és a 10, 11-es csavarok érdekelnének, de ha 15e-ért adod a komplett szettet, akkor én vevő vagyok rá!
Pfú, nem tudom. Én a motorral együtt kaptam, soha nem tettem fel, lent van a garázsban bezacskózva. Majd megnézem.
Így van! A szerelő ígérete szerint ezek is cserélve lesznek.
Igen, egy jobbos és egy balos.
Apriliás szerlő haver azt mondta 150e induló árnak jó . csak egyben eladó a szett.
Komplett szetted van felfogató csavarokkal mindennel együtt, vagy csak lábtartó?
A sárvédő külön is eladó? Engem érdekelne!
Igazad van! Szerintem ezt mindenki érti és el is fogadná...., ha sok esetben nem egy emberen akarnák behúzni ezeket a járulékos költségeket, mert szarul megy a bolt, vagy semmi sem elég...! Én elhiszem, hogy nehéz megélni a motorszerelésből, de mi sem rajzoljuk a pénzt! Sokan azt hiszik, hogy ha motorod van, főleg ha az versenymotor, akkor biztos szarod a pénzt...! Az állatorvosok is ilyenek, hogy végtelenségig visszaélnek az ember szeretetével és ragaszkodásával...!
Én személy szerint nagyon szívesen kifizetném a 7e forintos rezsi óradíjat is, ha valóban csak azokat az órákat számolnák fel, amiket effektív a motorom szakszerű szerelésével töltöttek és nem a szerelő balfékségét, kávé/cigi szüneteit, vagy a beeső fusikat fizettetnék meg velem (is)...! A másik az alkatrész árak...! Persze, ha Én akarom vinni, akkor rögtön húzzák a szájukat és nem vállalnak garanciát, vagy a szerelést sem, mert nem akarom 2x-es áron megvenni a cumókat tőle úgy, hogy még neki az 1x-es árból is lejön 40% kedvezmény! A fiktív javításokra és anyag használatra már ki sem térnék...!
Persze biztos vannak szakszerű, megbízható, korrekt szakik...! De ha tudtok ilyet, akkor azonnal adjátok meg a számát!
Ezaz, hogy nem vagy benne. Van szerszám/kellék amit meg kell venni, azt a műhelyt fűteni kell, alkalmazottat kell tartani, veszélyes hulladékot arany áron leadni, millió dolgot előtte elbaszni saját károdon, hogy érts is valamihez, kibaszott járulékokat befizetni a focicsapatnak. Stb. stb.

Ha te eltolod egy olyan emberhez, aki a garázsban összedobja neked, LEHET hogy jobban mint egy szervíz, de oda nem kell menned reklamálni.
De ugye ennek is van egy oka, hogy ő nem dolgozik valakinek, hanem otthon szerel...
Ő nem fog járulékokat befizetni, vele nincs előrébb az állam... Csak az állam is egy fasz, mert olyan dúrva összegeket kérnek mindenkitől aki nem gyárban akar impotens lenni hanem aki jutni is akar valamire.

Tudod mit? Kérdezz meg egy autószerelőt, hogy neki mennyibe kerül az havonta, vagy mennyi szerszám kell ahhoz hogy működjön a műhelye és ezért benne úszik az olajban és fagyállós gennyes taknyos mocskos kézzel öleli át az asszonyt vagy a gyerekét...

Jobb úgy dolgozni, hogy megmondják mit csinálj 8 órán keresztül, aztán hazamész és várnak rád a saját magánéleti problémáid, minthogy a napi 16 óra ébrenlétből 15 órát basz az ideg, futkosol meg baszogat mindenki a szarjával hogy csináld meg úgy hogy az életbe ne kelljen többet szerelőhöz vinni. 7000Ft/ óra, HÚHA.... Beleszarok ha jó a motor.... Csak ne keljen az árokparton trélerre várni.
Mennyi az annyi?
Azt már egyszer itt megbeszéltük,hogy az anyag árával semmi gond nincsen. A 7000+Áfa/óra veri ki a biztosítékot mindenkinél! Főleg úgy,hogy autószerelő vagyok (nem dolgozok benne) és van rálátásom a dolgokra. 20 perces munka ne tartson már 120 percig.
Hali .Akrapovic kipurendszer és hozzá való sárvédő eladó.
A 15e,1 párra értendő ?
Egy tömítés készlet sem olcsó ehhez a motorhoz... Ha már szétszereled érdemes pár nyugvó/golyós csapágyat, olajnyomás szelepét / rugóját , szelep emelőtőkéket kicserélni, hézagolni stb stb.
A szerelők sem ingyen dolgoznak, és ha odafigyel mindenre, 2x megnéz mindent, utánajár vagy jártas a hibák kiküszöbölésében akkor mennek rá az órák egy felújításra. Ez olyan mint egy 15 éves 2T cross javítása, ha mindent patent módon megcsinálsz, 150K, ha csak annyira hogy pöfögjön akkor 20K. Ezt nem értik meg sokan...

Ha egy V2 4T motor szét van szedve, arra lehet locsolni a Deákokat...
Dugattyú,hajtókar.......vagy akármi nem is lesz cserélve? Annyi csak amennyit leírtál? Nem semmi a 250e!
Sziasztok!

Nekem éppen szerelőnél van a motorom. A várható végösszeg: ~250e, de csak azért, mert nem tett bent kárt a víz.
Ebben az összegben benne van a tömítés, egy önindító felújítás, akksi, gyertyák és a legfrissebb program a motorra.
Azt az ígéretet kaptam, hogy pöccre fog indulni, és jódarabig semmi gondom nem lesz a motorral. Ja és 6 hó gari.
Április végére lesz kész a motor. Ha minden okés, akkor majd felteszem a szerelő elérhetőségeit, ha nem, akkor is.
Nekem megvan a gyári, soha nem volt a motoron.
Az ára: 15e.
Olyat aki minden ember vágya? Vagyis aki a te kritériumaidnak megfelel? Sajnos NEM tudok!
Ilyet viszont tudok sokat :
ÉPPEN TEGNAP MONDTA EGY HAVER,HOGY elvitte az autót olajcserére stb.....vitt magával mindent nehogy sz@r minőséget rakjon bele a MESTER! Egyszer csak megnézte az olajszintet (500km után) és kb 7dl hiányzott belőle,majdnem annyi,mint amennyivel elvitte a szerelőhöz. Ekkor hallotta,hogy ez a MESTER nem szokott ilyen munkákat elvégezni,hanem csak megtörölgeti a szűrő és a munkavégzés környékét!
Csak nem tudsz valami tuti szerelőt?