Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hivatalos Aprilia szerviz vagy "miofan". Elviszed hozzá és megkéred hogy javítsa meg, még mielőtt nekiállsz barkácsolni.
Azt elfelejtettem mondani, hogy brutálisan megnőtt a fogyasztásom is. Kezdtem arra is gyanakodni, hogy esetleg az injektorom ereszt át, vagy az O gyűrűknél van valami galiba. Majd erre is fény derül, ha szétszedem.
Nekem most mindenem elszáll. Múltkor nem ment (most se nagyon), mostmeg beégett a világítás relém és nem lehetett leállítani a motort. Ez most reggeli téma.
Szerencsétlen. Csak ezt a hetet bírja ki valahogyan. Már mindenem meg van: csapágy és szimering szett ma jön; 70-es henger meg van; van egy másik hengerfejem is, amit átalakítok a 70-es hengerhez; polini nyomástartó okosság is ma jön; gyertya is új; ékszíj és görgők is cserélve.
Bár a hiba, ami most fennáll remélem, hogy nem nyomástartó hiba, mert az meg nincs 1 éves sem. Kb. 5000km van benne.
akkor milehet miofan ????
kompreszor mikor jár a motor tehelés alatt 5,5,bar a levegő injektort azt nemtudom
Akkor is! XD
Kompresszor nyomás, vagy az injektor nem porlaszt rendesen
Nem az a baja !!!!
Vízleválasztót neki! :-)
helosztok fórum társak ojan kérdésem lenne hozátok van egy Gilera runner injektoros robogom az a bajom vele hogy meg eszi a gyergyát mindegy hogy mijet teszek bele nemtudom mit csináljak vele valami ötlet ??
Nekem 98-as évjáratu sr 50 van. A lámpa fénye akkor erősődik ha gázt adok. Ezt szeretném valahogy feljavitani,hogy jobban világitson!
Oké, köszi megpróbálom a rugó cserét, ha az nem válik be akkor variátor is cserélve lesz.
Nálam a Jetforceban világítottak elég gyengén. Mivel ugye elvileg akksiról megy, mint egy autónál, így elkönyveltem a gyenge izzónak és beraktam egy xenon szettet. Az viszont be sem gyújtott. Viszont közvetlenül az akksiról igen. Így rájöttem, hogy máshol van a gond (gyenge kontaktus). Elhoztam direktbe a tápot az akksitól és relét kötöttem be a xenonhoz és a refihez is. Így teljesen jó és a refi is erősebben világít
Nekem mikor kiégtek a gyári izzóim, RMS gyártmányú utángyártottat 400/db áron árultak csak a boltban, így azt vettem, de a 3. pár után elegem lett, mert kb 2 hónap alatt kiégett mindegyik és rosszabbul is világított, szórta össze vissza a fényt, csak oda nem ahova kellett volna, így rendeltettem gyári izzót 1600/db áron, ami azóta kb két éve benne van és működik. Igaz ez sem egy hatalmas fényerejű, de legalább oda megy a fény ahova kell. Kicsit magasabbra állítottam a fényszórást, így egész jó. Csodát ettől sajnos nem lehet várni.

Jimbo nálad meg lehet az a baj mint nálam, olvass vissza pár sort, ott leírtam nálam mi volt.
Sziasztok! Nem olyan rég vettem egy sr50-est és nagyon gyenge a világitása. Mit tudnátok javasolni,hogy jobb legyen. Elöre is köszönöm a segitséget
Írtam privátot
Hát, akárhogy nézem, ez a kompresszor még mindig 4 Bar-t nyom. Ráadásul leteszteltem a régi kompresszoromat egy üres blokkba beszerelve és a főtengelyt fúrógéppel forgatva, vígan megvolt neki a 7 Bar is. (A nyomásmérőt közvetlenül a kompresszor kivezetésére dugtam.) Na most ezek szerint semmi baja nem volt a régi kompresszoromnak. Már csak az a kérdés, hogy miért mutat mindkét kompresszorral csak 4 Bar-t alapjáraton a nyomásmérős vízleválasztó? Lehet, Pigi. blokknál ez a normális?
Ma nekiugrottam a gépnek mivel múlt héten lerobbant, nagyon nehezen, vagy sehogy nem indult.
Akkor kivettem a kompresszort és láttam, hogy repedt. Rendeltem egy bontottat, ami tegnap meg is jött. Ma nagy örömmel be is raktam. Ugyanúgy nem akart indulni. Rámértem a kompresszorra. Indítózásnál 5 bar, tehát az nem lehet. Nem engedi el a levegőt sem a rendszer.
Elsőre úgy indítottam be, hogy a fojtószelepről lehúztam a csatit és félig húztam a gázt. A légszűrő nem volt rajta. Hagytam kicsit járni.
Újra rátanítottam a fojtószelepet. Nyögve nyelősen beindult. Fel is pörgött gázadásra, de lent nagyon gondolkodott.
Járattam alapjáraton, miközben kezdtem visszarakni a légszűrőt. Miközben toltam rá, de még volt egy kicsi rés, magától 2-300 fordulattal emelkedett az alapjárat és kisimult. Na ebben az állapotban húztam egy nyélgázt és olyan hamar felpörgött 8000 fölé, mint még soha.
Viszont amint teljesen rátoltam a légszűrőt, a fordulat esett, szinte lehetetlen volt gázt adni neki. Majd szépen akadozni kezdett, végül lefulladt.

Egyik jelenség szerint mintha kevés levegőt kapna, egy másik szerint meg mintha túl sokat.

Nincs ötletem. :-(
Sziasztok! (SR 50 di tech 2003) 40 km/h körül el megy az erő a motorból, illetve nem gyorsul úgy mint azelőtt, majd 70 km/h körül visszajön és 90 ig nagyon szépen megy. Én variátorra gondolok, de ha valaki találkozott már ilyennel akkor megírhatná mi lehet az oka. Előre is köszönöm!
Sziasztok! Van egy 2000 évjáratú sr 50-em. Hidegen pöccre indul,de melegen tekertetni kell hogy beinduljon. Mi lehet vele a probléma? Hol keressem a hibát?
Ékszíj, első fékbetét ill. hátsó fékpofákban milyen márkát ajánlotok ?
Helló!
Olyan kérdesem lenne, hogy vettem egy Aprilia SR50-et. Megy szépen 75-80 a vége, de viszont nagyon felpörög induláskor. Valaki tud írni pontos méretű, típusú vario görgőt, kontrasztrugót, és kuplungrugót? Válaszokat előre is köszönöm.
Kár!
Sziasztok.Bontom az Aprilia SR50 Ditech 2005-ös motoromat.Ha szükségetek lenne alkatrészekre........
Nekem 16 ezernél lett kontrasztrugó cserélve, mert a gyári rugóm már elmelegedett és 50 felett alig gyorsult a motor. Egy malossi 10%-os fehér lett belerakva, amihez a gyári 6,5g-os görgőket 5,7-g-ra cseréltem, ami szinte a gyárival megegyező tulajdonságokat hozott. Egyébként nekem minden gyári ezen kívül.