Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, a dicek az az?
Akkor tényleg hülye vagyok. Mindenre gondoltam volna, de erre nem.
Átmérő és a tengely méret stimmel azonkívül szinte semmisem.
nah megérkezett a mitsuba lendkerekem...noss hogy ne járjon senki így. A mitsuba és mitsuba lendkerék között hatalmas külömbségek vannak. pl a vízpumpa meghajtására szolgáló 3 csavar máshova esik, és a jeladó pöckök is kijjebb esnek az újonnan ásároltnál, ugyanakkor még lendkerék lehúzónak menete is hiányzik az egyikről. És még az sem biztos hogy az ék pálya is megfelelő helyre esik....szóval jól nézzétek meg nehogy így járjatok mint én.
Nálam is igy van lassan már egy éve. Nyomástartó, levegő-üzemanyag nyomás rendben, hidegen minden ok, melegen kezdődik a gond! Ha megtalálltad mi lehet légyszi oszd meg
Igen, láttam én is benne 3-at.
Az injektorba
ditech nél hol található a schuber tű?.....
Szerintem sok üzemanyagot kap. Nyélgázon a nagy fordulat (megnövekedett fogyasztás) miatt elégeti mind, kisebb gázon meg sokat kap. Hogy ezt miért, annak sok oka lehet. Pl. nagyobb főfúvóka, nem odavaló súbertű (ezzel én sokat szoptam). Lehet állítani a súbertűn a kis lemezkét feljebb, de hát ezeket nagyjából neked kellene megnézned. Jobban jársz, ha egy karbibeállítási kisokost keresel és elolvasod.

http://tavamopedclub.mindenkil...
kniter
Ditech? "Mihez nyuljak elöször?" Először magadhoz, aztán a pénztárcádhoz. Jó mélyre...
Köszi,csak leírom ,hogy két autószerelőnél jártam ,hogy szedje ki a csavart.Az első azt mondta ki kell szedni a blokkot,de lehet akkor sem tudja kiszedni,meg hogy fúrjam át a blokkot máshol mert az aluminium(!) és akasszam oda a rugót.A másik véleménye az volt,adjam el a motort mert ezeknek ennyi az idejük,meg vegyek oldalsztendert..Ennyit a hozzáállásról...
Sziasztok. Segítsèget szeretnèk kèrni. Van egy 2006 is aprilia 50 dicekem. Az a problèmám vele hogy üzemi hőmèrsèkleten egy állandó sebessègnèl. Bedadog. Teljes gáznál semmi baj vele. Mihez kezdjek. Mihez nyuljak elöször? Sajnos a környèken nincs szerelő akihez fordulhatnèk.
robogós! Kinter kolléga jól leírta. Pontozd meg a csavar közepén, és kissebb átmérőjű fúróval furd meg a csavart
Köszi,de attól tartok azt a csavart nem lehet kiszedni, a másik végén mintha le lenne ragasztva vagy hegesztve meg tőből tört el..Valami segédkonzol nem létezik erre a típusra,mert minarellire van.
14 ezer a literje gyógyszertárban. De máshol:

http://floravita.superwebaruha...

Nem több, mint a Spuri.
Éppnegy vartát rendeltem mefelelő helyen van a + - és az indítózásra 110a ír
Minél nagyobbat, ami elfér. Minél nagyobb indító áramút. A +, - kivezetés jó helyen legyen, mert elég ciki a kábeleket hosszabbítani. A márkáról/gyártóról most nem indítanék vitát, mert kinek a pap..., nekem a Varta bevált eddig. Kopp-kopp-kopp...
Erre mit lehessen írni. Ki kell szedni onnan. Megpontozod és kifúrod, ráhegesztesz és úgy szeded ki, stb. Ezt látni kell, a neten nem fogja kivarázsolni senki. Magad uram ha szolgád nincsen....
Hát még az etanol milyen tisztára pucolja a motort. Korom, lerakódás nuku. A motorolaj is olyan volt mint a vadi új, mikor leengedtem a motorból. Csak most már annyiért adják hogy nem éri meg. Több a hátránya mint az előnye. :S
Sziasztok! Tudna valaki megoldást esetleg a középsztender problémámra,morini blokkos SR 50 ,letört a blokkból a sztender rugót tartó kis pöcök. Köszi előre is
Mijen akkut ajánlotok? Most egy 12v 8ah van benne
Igazándiból az aceton lenne a legjobb, az tuti oldószer. Csak nem igazán jutsz hozzá, meg azt is keverni kéne valamivel, pl. petróleummal, nehéz lenne mindig egy-egy csepp acetont csöppenteni a tankba.
A Spuri biztosan jó, csak én azt akartam volna kihangsúlyozni, hogy én folyamatosan, minden tankoláskor egy-egy kupaknyit öntök bele, így nem évente egyszer kell a Spurinak feloldani a rittyót, hanem folyamatosan tisztán tartja. Meg is indoklom, miért gondolom, hogy ez jobb megoldás. Amikor az előző motoromat vettem, egy falusi tszcs telepről hoztam el. A motor rendben volt, de mint nem hülye egyből tudtam, hogy a tszcs telepen mindig akadt valami felesleg üzemanyag, ami kannák segítségével a vadász úr motorjába vándorolt.
Nem is érdekel, semmi közöm. De elkezdtem a petróleumot adagolni a motorba, és lám, két-három tankolásnyi ideig úgy durrogott mint a kurvaélet a motor, azt hittem néha, hogy a hengerfej elrepül. Aztán megszűnt, gondolom a feloldott koszt szépen ellődözte a a kipun keresztül.
A folyamatos használat miatt ilyen probléma soha nem volt többé vele. A robogóban sem. Azon most új hajtókar és fúrt henger lett, át kellett fúvókáznom a karbit, a motort letettem mondjuk olyan októberben, most februárban pedig semmilyen, szemmel látható kosz nem volt az úszóházban.
Ma rendeltem egy másik lendkereket amin minden bütyök rajta van. Megpróbálom azzal hátha azzal már lesz szikra. Mivel minden elektromos cuccot vissuakötöttem a rendszerbe, gyakorlatilag becsapom a számítógépet, így elvileg működnie kell.
Kinter a jeladóhoz, és a tekercsekhez és a vezetékekhez nem nyúltam, még az autómata szivatót sem kötöttem be a karbiból. A lendkerékre rá ragasztottammalágyvasat a megfelelő helyre, és pontosan ugyan akkora méretűre formáztam mint a gyárilag rajta hagyott pöcköt.