Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mind1. vágnak újat
Sziasztok pegaso 650 ie -hez keresek szerelésit, előre is köszönöm.
olvastam -100ccm nem jo jatek... az hogy a teljesitmeny el van irva "veletlen" az egy dolog de a kobcenti konnyen kibukhat
es szerintem is sok a 290 erte. annyiert majdnem pegat is kapsz mar.

ez a dilemma nagyon ismeros nekem nalunk legutobb a kocsi nyert...es a pega banta
jelenleg nekunk is fontosabb, hogy legyen kocsi amivel meloba jarhatok telen-nyaron ha kell stb...
de annyit nem tudok jarni, vagy nem jo helyre jarok hogy beleferjen a moci is
Helló Attila! :)

Pénteken sajnos nem maradt időm beugorni és megnézni azt a piros 350-est. Így egyelőre sehogy nem állok.
Egyébként a 350-es ETX-en mozdultam meg ezirányba, mert ajánlottak egyet itt a környéken. De mint olvastad gondolom, nem pálya az a kevesebb köbcentire papírozás, meg az ára is egy kicsit sok szerintem.
Meg most megint előjött a motor vagy kocsi dilemma.... Sajnos szerintem fel kell áldozni egyelőre a nagyobb motor vásárlást egy kocsiért.
mi a helyzet Gergo? olvasom hogy kacsintgatsz a 350esek fele
nekem itt a szomszed faluban volt egy 350es, 2x talalkoztam ios vele mert jott vele alkatreszert a csoka, popec kis gep volt
ngk d 8ea gyertya tuti van meg ma is
a gyertya tuti tud szivatni mert neekem volt amikor az alapjaraton esett le a fordulat es leallt idonkent, utana gyertyacsere utan minden ok lett....
ha mar gyertyacsere akkor nekem a peganal bejott az irridiumos gyertya, igaz kb 2000rel dragabb a simanal de nekem szebben jart vele a pega. elettartamban is a tobbszoroset birja elm es gondolom jobb a szikra hogy jobban vette a lapot
mire kellene? milyen meret? van itthon meg egy par bontott azert kerdezem.
helo irtam valaszt mailben is
elso blikkre nem tunik rossznak a moci, a tukor nem gyari mar de azon kivul eleg gyarias, meg latom rajta a gyari matricakat a lancfeszessegrol stb....
erdemes lehet meglesni, meghallgatni es elvinni egy korre
üdv . ha valakinek van ideje leírhatná általánosságban a fék szétszedését betét cseréjét mert ezen a téren nem vagyok túl gyakorlott ex phantomom tárcsás volt de nem kellett piszkálnom -a tuareg hátsóját viszont úgy hiszem kéne cserélnem nyárra.
Jah ás a hátsóról lenne szó ,valószínűleg sok eltérés nincs köztük.
Üdv!
Keresd itt a fórumban Attilahunter felhasználót, neki pont ugyanilyen szériájú Pegaso-ja volt.
Ő tud a típussal kapcsolatban mondani dolgokat.
Hali! Motor vásárlás előtt állok! Azt szeretném kérdezni hogy a 94"-es pegasorol van e valakinek valamilyen tapasztalata? Most nézegettem és van egy szimpatikus gép is tölem nem messze!Ő lenne az:
http://olx.hu/hirdetes/aprilia...
Tudnátok valamit mondani róla?
Köszi
Valakinek elsőfék tárcsa ? ami nem használt ? vagy alig ?
Értem.
Lehet ki kellene cserélni a pipát, kábelestől. Ha zavarszűrős, akkor lehet bekavar az ott. Meg meg kellene próbálni másik gyertyával. Lehet a hőérték rossz és amíg nincs felhevülve az öntisztulásig a gyertya elektródái, addig kormozódik és nehézkes a jó ívképződés. Ezért dadog. Én a 125-össel jártam már úgy, hogy az elektróda távolság túl nagy volt és magas fordulaton ledadogott. 7000-től nem akart tovább kipörögni. Beállítottam 0,4-re azóta fasza. :)
Az igazság az, hogy így gép elöl nehéz megmondani mi baja lehet.
Nekem eszembe jutnak azok a dolgok, mik okozhatnak gyújtáskimaradást és leírom neked. Te ha kipróbálod és megírod nem jött be, akkor szűkül a kör ugye és én is tanulok belőle, hogy nem az a gond. És jönnek az újabb ötletek.

A könyve azt írja, hogy 0,6-0,7mm-es elektródaköz kell és a gyertyák típusai NGK D 8EA vagy Champion A6G. Ilyenek már nem kapsz az tuti szerintem, de ezekkel egyenértékű mait biztosan. A tipusokból megállapítható a hőérték egy normális autósboltban fogják is tudni katalógusból.
A karburátor ki van tisztiva az alapjárattal is kiprobáltam mindent, itt a forumon olvastam másnál is volt ilyen gond de választ nem kapott.
Gyújtással nincs összekötve az tuti szerintem. :)
Szerintem megérne egy misét a karburátor alapos tisztítása.
Vagy, mi van akkor, ha picit dúsítasz az alapjáratin?
érdekes ez a 19-es dellorto karbi akárhogy finomhangolom az alapjáratom csak akkor tudom stabil 2000-re állítani ha 6000-es teszt pörgetéskor csak lassan ejti a fordulatot :) am az említett karbit cserélném 16-osra.
Szia! Szivatóval sem pörög ki, amíg az olaj kb. 80 fok nem lesz. Az olajat nem eszi és nem is füstöl. Arra gondoltam, talán a gyújtást szabályozza, amíg nem üzemmeleg a motor.
Helló!
Olajat nem eszi?
Amúgy meg az üzem melegen kívüli állapot, az mindig "rossz" a motor működése szempontjából.
Ilyenkor, mikor még nem pörög ki, ha szívatót húzol neki menet közben, akkor mit produkál?
Google translate a barátod. :)
Sok hasznos infó van benne szerintem.
Sziasztok! Van egy 600-as Pegasom, és nem tudom, hogy természetes-e az, hogy amíg nem melegszik fel az olaj egy bizonyos hőmérsékletig, addig rosszul megy, nem pörög fel ,ha viszont eléri azt a hőfokot, akkor megy rendesen.
Szia nálam is ezt produkálja a pegasó kaptál választ a kérdésedre?
üdv tuaregesek! 50es rally 19-es karbival mennyit kéne hogy fogyasszon mert én eddig 3l /40 km-t mértem ,dellorto karbival
hétfőn rakok fel egy 16-ost remélem javul majd eddig úgy olvasgattam 3-4 körül kéne lenni 100-on
valkinek efféle tapasztalat ?,amúgy kipróbáltam párszáz méteren ezzel a 19-es karbival 7000 felett meglódul ,a végét nem néztem mert nem akarom kinyírni a mocit .....
aprilia tuareg első kerék rátcsa nélkül 8e gumi is rajta van!
első vila 2 vilabefogoval sárvédővel 5e
igen mejött az user manual ,köszi.
de olaszt nem vágom ... :)
ha sikerült döntened,majd írd meg légyszi.
üdv
Pubi